Jump to content

popytin

Membri
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About popytin

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.6 crdi
  • An
    2008
  • Locatie
    Buzau
  1. Multumesc nonsense si alc2 pentru ajutor. La prima vedere pare destul de complicat de dat jos ansamblul filtrului. Daca ma incumet sa-l dau jos singur sper sa iasa bine.
  2. Daca cineva a inlocuit singur filtrul de motorina este rugat sa posteze un topic cu privire la acest lucru. Eu unul am incercat dar m-am lovit de problema desfacerii suruburilor de prindere.
  3. Subscriu la antevorbitori. Motorul e foarte bun, caroseria pe ansamblu e bine inchegata, dar... Pentru ca exista un dar: inginerii koreeni nu au luat in calcul cand au proiectat masina ca pe globul asta mai sunt tari care nu au sosele, sau daca au sunt o adevarata rusine (spagile luate de politicieni de 20 de ani incoace sa traiasca). Presupun ca cei care au masini de teren marca hyundai pot spune altceva.
  4. Poate cineva sa-mi spuna cum se scot dopurile de plastic din torpedou? In imagini se arata ca se trag in sus. Am incercat, dar cum nu mi-a reusit, mi-a fost frica sa trag foarte tare de ele, sa nu le rup. Se scot intr-un sens anume, sau pur si simplu se trag spre interiorul cutiei/torpedoului?
  5. popytin

    Logo Hyundai

    Am aceeasi problema cu sigla H de pe volan. In mod sigur nu se curata datorita utilizarii claxonului, ci, cel mai probabil, calitatii proaste a nichelarii. Cele de la exterior sunt in perfecta stare, dar cred ca sunt si din alt material.
  6. Am aceeasi problema cu marsarierul: de multe ori trebuie apasat abreiajul de 2 sau chiar 3 ori ca sa cupleze. Cand am fost la ultima revizie l-am intrebat pe seful de atelier de ce are problema asta si raspunsul a fost cel universal pentru serviceurile din Romania - "asa fac toate" si mi-a sugerat sa perseverez cu datul la pedale pana cupleaza.
  7. Se pare ca subiectul nu intereseaza pe nimeni, asa ca rog moderatorii sa-l inchida. Eu cel putin nu am gasit inca pe acest forum informatii privind compatibilitatea pieselor Ceed-I30, lucru pe care-l consider destul de util tinand cont de diferentele de pret dintre cele doua marci.
  8. Mi se pare foarte curios un lucru: intrand pe mai multe site-uri care comercializeaza piese pentru hyundai si kia am observat un lucru care m-a socat. Luand ca exemplu piesa bieleta antiruliu fata, am constatat ca, cu toate ca pentru hyundai i30 si kia ceed exista acelasi cod de fabricatie/fabrica, pretul este foarte diferit, bineinteles in defavoarea posesorilor de hyundai. Bieleta pt i30 costa 95 lei, in timp ce pentru ceed (pe acelasi site) costa 74 lei. Asta, ma repet, in conditiile in care piesa are acelasi cod de fabrica. Cum e posibil acest lucru? Si asta e doar un exemplu. Sunt o gramada de repere cu coduri identice, dar la preturi diferite, net mai scumpe in sectiunea hyundai. Astept parerile dvs. pe aceasta tema si poate si o schimbare a gandirii comerciantilor de piese pentru I30.
  9. Stie cineva daca jantele de pe Kia Ceed se potrivesc pe I30 (15")? Am observat ca exista o serie de repere Kia cu acelasi cod ca ale celor de Hyundai, numai ca primele sunt mai ieftine cu aproximativ 30%.
  10. popytin

    Jante second hand

    Cumpar 4 jante tabla/otel pentru I30, cu dimensiunile: 15" 5,5J 5x114.3/67 ET47, sau jante originale aluminiu: 16" 6J 5x114,3/67 ET51 e-mail: marius_b2000@yahoo.com
  11. Chestia cu uleiul nici eu nu o inteleg. In cartea masinii scrie clar ca pentru 1.6 CRDI se foloseste ulei 5w30 ACEA A3. La service mi s-a spus ca de la Hyundai Auto Romania li s-a recomandat sa puna 5w40. Intrebarea este daca e ok sa se puna 5w40, tinand cont ca este mai vascos si sunt si alte deosebiri fata de 5w30. Cine are dreptate? PS: in momentul de fata am 5w40, cu toate ca la ultima revizie am platit ulei 5w30 - ulterior am schimbat o bieleta si m-am trezit ca mi-au schimbat aiurea uleiul.
  12. popytin

    i30

    60500 km. In general multumit
  13. Distributia la motorul 1.6 crdi este pe lant, deci nu trebuie schimbata. Cine are motor 2.0 crdi trebuie sa schimbe distributia deoarece este clasica (din cauciuc panzat)
  14. popytin

    Scartait ambreiaj

    Multumesc pentru ajutor CL76MFI. Am scos burduful dreptunghiular si am lubrifiat pe langa parghie. Initial tot scartaia. Apoi am aplicat wd40 si pe imbinarea dintre pargia cutiei si parghia pistonului si scartaitul a incetat. Acuma unde o fi fost buba nu pot sa spun.
  15. popytin

    Scartait ambreiaj

    Pentru CL76MFI Te rog sa-mi mai dai un amanunt: in zona respectiva sunt doua burdufuri de cauciuc - unul rotund, cu striatii, care protejeaza un fel piston(sau chiar e un piston) si unul patrat care este amplasat pe cutie. Pe care din cele doua l-au desfacut? Eu l-am dat pe cel rotund si am introdus WD40 in piston, dar fara nici un rezultat. Multumesc.
×
×
  • Create New...