Jump to content

emy_b_cta

Membri
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

emy_b_cta last won the day on March 21

emy_b_cta had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About emy_b_cta

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/27/1980

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    hyundai
  • Model
    santa fe
  • An
    2007
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

277 profile views
  1. emy_b_cta

    plan revizie i40

    Stage-ul a fost lucrat pe loc tinand cont de valorile maxime ale noxelor , timpii si capacitatea de regenarare a dpf-ului , cuplul maxim suportat de cutie , temperatura uleiului din cutie la cuplu maxim...etc. Au fost facute masuratori inainte si dupa pentru ca totul sa fie optimizat.
  2. emy_b_cta

    plan revizie i40

    M-am informat si am verificat. Totul e ok. Fi fara grija !
  3. emy_b_cta

    plan revizie i40

    Salutare ! Am pus pe masina un stage 1 cam de o saptamana. Valorile sunt in foto nr.2 . Puterea a crescut pana la 167 CP iar cuplu 398 . Mentionez ca am cutie automata cu convertizor. Primele impresii ? Alta masina ! Iar cutia nu este fortata deloc.
  4. Bine ca intrati pe site, doar cand aveti ceva de intrebat. Unul n-ar pune o rezolvare la o problema sau un tutorial DIY... Edited Tuesday at 08:42 PM by nats Sunt membru pe forumuri de ani buni si din cate stiu acestea sunt benefice atat pentru rezolvarea unor probleme cat si pentru transpunerea altora ce apar pe la masinile noastre. Omul are o problema si trebuie ajutat macar cu o idee , sfat , de catre cineva care s-a lovit de o problema similara. Nu vad nimic rau in asta. E totusi o reactie cam exagerata. Pana la urma despre ce e vorba pe acest forum ? Despre masinile noastre. Omul nu a deviat de la subiect. Cu respect !
  5. Oglinda laterala poti gasi , pe culoare , la centre de dezmembrari din toata tara. Daca iti iei noua , capacul va trebui vopsit in culoarea caroseriei. Cel putin asa a fost in cazul meu.
  6. emy_b_cta

    Xenon aftermarket

    Acestea nu afecteaza deloc instalatia masinii. Se conecteaza direct la mufele masinii. Cele de la bec.
  7. emy_b_cta

    Xenon aftermarket

    Nu sunt genul care daca n-as cunoaste si granulatia cartonului din care este confectionata cutia unui produs pe care-l folosesc sa nu pot dormi noaptea. Pe mine ma intereseaza performantele produsului finit . Ledurile au fost montate intr-un service de specialitate . Nu sunt luate dupa Aliexpress , Alibaba, etc... Stiu ca pare amuzant sa nu stiu ce am pe masina insa nu tare ma intereseaza acest aspect. Stiu ca sunt Japoneze , sunt extrem de stabile si nu au fost deloc ieftine cum sunt majoritatea. Philips , Osram , sunt in jur de 500-600 lei insa nu impresioneaza. Nu pe lupele I40-ului care sunt un pic mai ciudate. Repet : am ajuns aici dupa cateva teste cu marcile consacrate care , surpriza , nu sunt chiar asa consacrate. Dar , fiecare e liber sa aleaga ce crede ca-i mai bun pentru masina lui.
  8. emy_b_cta

    Xenon aftermarket

    Sunt japoneze. Nu stiu marca exact. Sunt cele mai stabile din cele testate ( am testat si Osram , Philips , Hella ) , densitate marita , lumina alba si aprindere instant. Ca si constructie si materiale folosite par profi. Au leduri 360 grade ( 8 leduri , cate 2 pe latura ). Pentru lupa si faza scurta sunt cele mai bune. Ca si model.
  9. emy_b_cta

    Xenon aftermarket

    In sfarsit am trecut la leduri. Deocamdata pe faza scurta sa vad cum sunt. Am optat pentru unele un pic mai scumpicele ( 800 lei ) dar au o garantie de 2 ani si dupa o saptamana de folosinta pot spune ca diferenta fata de halogen , chiar si xenon este evidenta. Sunt foarte stabile , se aprind instant si au undeva in jur de 4500 lumeni/bec. Saptamana viitoare voi pune si pe faza lunga iar apoi pe proiectoare unele galbene ( doar pentru ceata ).
  10. Dar fiecare e liber sa faca ce doreste cu bunul lui. Orice componenta de pe masina imbatraneste in timp fiindca nu se mai fac masini sa dureze o vesnicie. Nu ma bazez doar pe uzura datorata rulajului. La mine problema ovalizarii repetate a discurilor de frana s-a datorat culiselor de la etrieri( mizerie excesiva ) si flanselor de la roti ( una dintre ele ).
  11. Nats , eu nu intretin masina din carti . O fac la sfatul mecanicilor care au ceva experienta in domeniu ( putini ce-i drept ). De exemplu , daca m-as lua dupa carte , uleiul din cutia automata nu l-as schimba in veci ( asa cum spun si cei din reprezentanta ) avand in vedere ca acolo n-ar exista frecari , componente in miscare , deseuri reziduale. Distributia as schimba-o la 300-400 mii km chiar daca as face km astia in 30 de ani. Am 169 mii km si 8 ani vechime iar in vara la sugestia mai multor mecanici buni pe care-i cunosc de ani de zile ( nu cei din reprezentante ) voi schimba distributia fiindca intinzatoarele alea hidraulice nu tin o vesnicie chiar daca n-au 1 mil de km. Eu sunt adeptul preventiei.
  12. Vreau si eu sa fac operatiunea asta. Ce sa cumpar si care sunt pasii de urmat pentru o astfel de operatiune ? Multam.
  13. Ai schimbat butucii si rulmentii de la roata ? Teoretic la 100 ca se schimba si butuci , rulmenti , culise etrieri. Eu , pe fata , dupa ATE , Zimmerman si Jako parts am trecut pe TRW ( discuri si placute ). Deocamdata nu am multi km ( cca 500 ) astfel incat nu ma pot pronunta insa voi face si un schimb de lichid de frana desi am facut-o acum 3 ani.
  14. Am schimbat la 160 000 km in sfarsit discurile pe spate cu Brembo si placute TRW. Totul ok. Pe fata am tot schimbat dupa cele originale pe rand : ATE , ZIMMERMAN , JAPAN si tot sunt probleme. Dupa cateva mii de km unul se ovalizeaza. Am schimbat si butuci , rulmenti , culise etrieri , am curatat si verificat etrierii. Inapoi pe garantiei ultimele discuri si voi trece pe Brembo , ca si pe spate. Daca nici asa nu va fi ok voi trece pe original cu tot cu etrieri schimbati.
×
×
  • Create New...