Jump to content

qwertyas

Membri
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About qwertyas

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    niciuna
  • Model
    niciunul
  • An
    2010
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Cateva raspunsuri/completari punctuale: @ met - ma mai gandesc, de aia am si venit pe acest forum Si nici eu nu tin sa am neaparat ultimul model. Ma gandesc ca in februarie or sa se mai ieftineasca putin, ca dealerii chiar vor sa scape de modelele vechi, iar ianuarie-februarie e oricum o luna moarta la vanzari. @ucinrov - nu ma intereseaza rabatarea banchetei din spate. Acolo tre sa stea o bunica si doi copii. De aia vreau musai CW. In privinta dieselului, am avut o experienta cu un Peugeot 307 SW cu motor de 110 cai, cu patru oameni in masina si bagaje. Tragea greu pe niste serpentine, fara sa fie abuzata. Nu stiu daca e valabila comparatia cu motorul de pe Hyundai. @james kilowatt - intr-adevar, drive testul ar trebui sa spuna totul. Dar nu stiu daca si mie, ca, asa cum spuneam, sunt un sofer incepator. Dar asta nu inseamna ca nu o sa fac drive test. @Bog54 - discutia cu VW si Renault, respectiv Skoda si Dacia, e lunga si nu cred ca isi are locul aici. Dar mie nu mi se pare canibalism o astfel de miscare. De ex. skodele noi sunt totusi cu un pas in urma VW-urilor, la dotari, si chiar la motoare. Cu Renault la fel - ai vazut dci-ul de 105 CP pe vreo Dacie? Asta inseamna sa amortizezi intr-un mod inteligent, pe un termen mai lung costurile de proiectare, dezvoltare, blabla. Repet, discutia e lunga, stiu ca sunt argumente pertinente de ambele parti, dar mie nu mi se pare o miscare proasta. Cat despre portbagaj - si eu sunt din Bucuresti, dar parintii si socrii sunt din Gura Humorului. Mergem de 5-6 ori pe an acolo. Am nevoie de loc pentru doua carucioare, chiar daca pliate, plus bagaje. La ce te referi cand spui ca mai sunt si alte solutii? Cutii-portbagaj montate pe barele transversale? Sunt si astea o solutie, nu zic nu, dar nu pentru ce imi trebuie mie. De aceea o sa astept in continuare, poate posteaza un posesor de i30CW...
  2. Nu am avut masina personala, ci doar masina de serviciu (logan) - sunt un sofer incepator, nu am facut mai mult de 5000km. Banii ii am 60% cash, restul cu credit auto. Exista si varianta second hand la banii astia, dar eu nu ma pricep, nici nu prea stiu oameni care sa se priceapa, si mi se par riscurile destul de mari, sa cumpar direct de la particular. Pe la dealeri am cautat masini rulate, dar nu m-a impresionat nimic. Pe de alta parte, mie garantia mi se pare importanta. P.S. Nu uitati, va rog, de cele doua intrebari punctuale: 1. Cat e taxa de inmatriculare pentru motorul de 2 litri diesel pe i30cw? 2. Cat de mare/ versatil e portbagajul la i30cw La care mai adaug una: 3. Ce reducere e plauzibil sa obtin de la dealer? Ar fi dispus sa-mi plateasca taxa de inmatriculare, de ex.?
  3. Nu dispun de diferenta. Oricum, daca pui dotarile si taxele, sub 16.000 euro nu scapi, ceea ce e foarte mult pentru mine. Pe de alta parte, nu sunt genul care sa vrea neaparat ultimul model. Mai degraba merg pe solutii verificate. Asa ca masina poate fi si din 2008, daca e cu 0 kilometri, nu vad care ar fi problema. Poti fi sigur ca am plantat un mesaj similar si pe forumul skoda. Acolo lumea imi recomanda sa-mi iau de banii astia una putin rulata, model mai nou, eventual cu 4*4. Spune acolo cineva despre Hyundai ca materialele care nu se vad (plastice, cleme, bucse etc.) sunt de proasta calitate. Ma intreb daca chiar o fi asa. P.S. Nu ma asteptam sa-mi zica toata lumea "i-ati hyundai", poate "ia-ti hyundai" .
  4. Pe configuratorul de pe site-ul oficial Hyundai nu era accesibila, pentru diesel, decat varianta de 2 litri. O sa caut si despre varianta 1.6 informatii, dar ma gandesc ca o sa traga greu o masina bine incarcata.
  5. Salutare tuturor si imi pare bine ca am ajuns pe acest forum. Vreau sa-mi cumpar o masina noua, am buget de 15.000Euro, vreau un diesel mare si bun, si obligatoriu break, sa am loc pentru parafernaliile a doi copii. Mi-am restrans cautarea la Skoda Octavia Tour Combi, motor 1,9tdi, care acum e 13.500E, si Hyundai I30CW, care are un 2.0CRDi la 14.870E. Hyndai-ul are tot ce vrei pe ea, nu e cazul pentru Skoda, asa ca daca mai pui niste dotari, tot acolo iesi cu banii. Skoda pare ceva mai mare la portbagaj, motorul de 1.9 e superok, are reputatie buna, chiar daca nu e nou. Hyundai are o garantie nesimtita (7 ani), cai putere sa dai si la altii, si, dupa cum spuneam, dotari. Am citit pe acest forum in extenso despre service la Hyundai. Eu as merge pe mana Skodei, (service mai ieftin, mai rapid, fiabilitate recunoscuta) dar cei 7 ani de garantie de la Hyundai sunt greu de ignorat. Am si cateva intrebari punctuale: 1. Cat e taxa de inmatriculare la motorul mai sus mentionat? 2. Cum e portbagajul? Cat de spatios si de versatil? Orice alta informatie care ma ajuta sa iau o decizie in cunostinta de cauza este binevenita. Multumesc mult.
×
×
  • Create New...