Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

marius.zadara

SuperMod.
  • Content Count

    3866
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

marius.zadara last won the day on December 3

marius.zadara had the most liked content!

Community Reputation

125 Excellent

About marius.zadara

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/23/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Living, not just surviving

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.5 CRDi GLS M/T
  • An
    2007
  • Locatie
    DB, IS, B, IF

Recent Profile Visitors

1600 profile views
  1. Stai ca vorbim de 2 chestii diferite: ala care se crede regele soselelor si tu care stai la aspiratie. Ambii sunteti la fel de vinovati. Nu poti pretinde corectitudine cat tu insuti nu o oferi. Pe noi, posesorii de Accent, halatele albastre ne-au dat un atuu: stopul de ceata. Va las pe voi sa gasiti modul de utilizare in contextul dat, pentru a nu influenta ... junimea. Esti sigur ca-s uitate? Eu nu. Te declari bucurestean, dar uiti sa mentionezi un aspect mult mai important: sunt colegi de trafic care isi scot becurile de frana. Toate 3. Faptul ca nu se mai semnalizeaza pt mine e cea mai mica problema, traieste si tu cu asta. Accelereaza mai departe. Adevarul e la jumate' - si nu ma refer online. Nu ai de unde sa stii ca respectivul biped n-are casti in urechi sau si mai rau, n-are casti si casca. Si cand ti-e lumea mai draga, vrea sa schimbe banda, de obicei cand mai sunt 2 metri intre botul masinii si trocaderul lui. Si chiar daca nu au, cu tot respectul, dar au si impresia ca sunt regii soselei, ca vezi-Doamne, ei se deplaseaza cu viteza luminii, iar noi cu a melcului. Mai bine il avertizezi daca e nevoie decat sa il bagi in spital. Exceptand uscaturile specifice fiecarei paduri, vina aici este impartita: dac-ar fi doua benzi si niciun specimen abia iesit pe poarta fabricii, TIR-istii-s foarte OK, chiar cred ca cea mai usor "depasibila" categorie. Ba chiar nici nu-si permit "figuri" de NFS, iar cand si le permit, se vede de la o posta ce vor sa faca asa ca esti pregatit. 8. oamenii beti pe soselele din satele romanesti In orice groapa poti muri, diferenta intre o spitalizare temporara si una definitiva o face viteza. Nu degeaba s-a zis sa nu mergi mai repede decat poate zbura ingerule tau pazitor. Cel far' de pacat sa arunce primul piatra. Nu judeca inainte de cunosti, caci poate sunt oameni care au nevoi speciale si care depinde de un vehicul pentru deplasare chiar si pe distante scurte. Aia nu-s oameni. Scurt. Nu ai ce sa faci. Iti educi copilul si speri la ce este mai bine. Sa mai ma incred in sistem ca-mi va invata juniorul sa traverseze corect strada? Sa fim seriosi, nu-s atat de obosit Morala: cu tot respectul, dar e cazul sa ne trezim si sa ne adaptam la noile standarde. Nu sa le adoptam, ci sa ne adaptam la ele. Sa nu fim prinsi la relantiu ci mereu pe faza.
  2. Sunt pe fuga, altfel te-as ajuta mai mult - scuze - cauta pe https://hyundai.catalogs-parts.com/#{client:1;page:group;lang:en;catalog:eur;family:accent;catalog_code:eur0n0pa06;prm:01.f,02.d,03.p,04.c,05.5,dt.l,year.2007}
  3. Cu ambele Initial nu existau amortizoare Monroe dedicate Accentului, asa ca am pus de la Logan pe spate (in combinatie cu busci asimetrice). Si au fost foarte bune, le-as fi tinut si acum daca unul dintre ele nu l-as fi gasit curs. Anii au trecut si Monroe a descoperit Accentul - in sfarsit -, iar pentru mine a fost un fel de cado' anticipat al Mosului si nici nu am stat pe ganduri si am luat totul de la ei - amortizoare fata + spate, rulmenti si flanse pentru cele de pe fata. Daca cele de Logan au fost foarte bine, astea-s excelente in opinia mea. Pe spate mi-e greu sa iti zic diferentele, oricum nici cu cele de Logan pasagerii nu aveau traume craniene (spre deosebire de amortizoarele originale), insa pe fata ... eeei, pe fata e diferenta ca de la cer la pamant fata de cele originale, masina stand muuult mai bine "inchegata". Distanta de franare s-a micsorat si ea.
  4. La 1:39 ai oprit pe trecerea de pietoni, sau asa pare cel putin. Si la fel pe la 2:53. Ai grija sa nu ploua cu amenzi Incepe insa sa-mi placa mai mult sistemul lor de amplasare al semafoarelor decat cel de la noi. Verdele pare mai mult albastru.
  5. Daca te razgandesti, da de stire.
  6. Multumesc, acum stiu Desi e adevarat, inca nu-mi cred ochilor: diesel + curea ? E doar un necaz dupa mine, profanul. Dar ce curea e aia mai nene, ca a mea de accesorii abia rezista la un AC, pompa si alternator. Nu intreb cat costa aia de la distributie, a mea stiu ca necesita un rinichi de fiecare data cand trebuie si intinzatorul si rola (si de obice tre' toate) ... De-asta nici nu mai am rinichii in regula, am trecut la ficat ...
  7. James, daca te ajuta cu ceva, il pot comanda pe numele meu si ne intalni in Ilfov sau Baneasa/Otopeni pt a ti-l inmana. Daca vrei, ti-l pot pune la posta.
  8. Gata, releul condensatorului a simtit puterea patentului ... Am mai tras oleaca si de mufa de la compresor, poate-poate ... Mi-e si teama sa mai sper ... Nicio veste in privinta senzorului sau al butonului, dar poate o aduce Mosul - sper ca nu primul PS: as muta mesajele intr-un topic dedicat, dar in noua versiune nu mai pot face asta dintr-un motiv care imi scapa. Indurati alaturi de mine ...
  9. O sa inlocui si releul condensatorului, ca tot mai am unul, cine stie ... Am dat sfoara-n tara de buton de comanda AC precum si de senzorul foto. Eu astept sarbatorile sa mai pot mesteri ceva pe la titiu, neavand nicio intentie sa mai inteleg "de ce", ci doar "sa nu se mai" .... Mi-a mai ramas restant si ledul butonului de avarii, ba niste legaturi (posibil) slabite ale casetofonului ...
  10. Sigur-sigur transmisia este pe curea? Pentru ca ar fi prima de acest fel, pana si Accentul meu de 1.5 are distributia pe lant. La modelul meu, diesel (cu lant), producatorul recomanda inlocuirea la 120.000 km, iar la benzina (curea) la 90.000 km. La benzina nu stiu daca este chiar obligatoriu acel interval, inclin sa cred ca da, dar la diesel toti mecanicii mi-au spus ca se inlocuie cand incep sa se auda zgomote specifice, sa piarda din putere, etc, deci nu e chiar 120.000 km, mai depinde si cum e condusa si in ce scopuri. Acum am 154.000 km / 12 ani si nici vorba de inlocuire, distributia rezista, vorba reclamei.
  11. S-a mai discutat, stand de amortizoare nu este decat in domeniul marketingului. In cel real, se cheama test de suspensie si e cu totul altceva. Un stand de amortizoare inseamna demontarea lor de pe masina si verificarea individuala. Cand pun masina pe standul acela de la ITP, testeaza suspensia in ansamblul ei, deci nici vorba de test individual al amortizoarelor. De fapt, daca nu ma inseala memoria, valorile rezultate in urma acelei testari nici macar nu mai sunt luate in considerare la ITP, dar este totusi facuta pentru jocuri in articulatii, chestie pe care ITP-ul o cere pentru siguranta. Asadar, nu ii intereseaza ficatii cat directia. Ar trebui totusi sa punem/ti piciorul in prag cand mai vedeti asemenea aberatii de "teste" pe factura.
  12. Cand zici ca e destul de jos, cam cat de jos si cum l-ai masurat? pt ca daca masina nu este pe teren plat, degeaaba l-ai masurat. Intr-adevar, nu e bine sa le amestecati, mai bine diluati pe cel existent pana ajungeti la destinatie, dati jos apoi cantitatea introdusa si puneti din cel concentrat la loc. In manual zice bine doar ca nu suficient de explicit: "amestec de antigel concentrat si apa demineralizata - stiintific spus etilen-glicol ... pentru radiatoare din aluminiu". Teoretic daca spuneti asta unui vanzator dintr-un magazin de piese auto, va sti ce sa va dea, dar oricum ramane sugestia de a va uita si voi pe bidon sa vedeti ce v-a dat. Important este sa mentionati pentru radiatoare SI blocuri motor din aluminiu, desi nu sunt la curent ca s-ar mai face din altceva, dar paza buna trece primejdia rea.
  13. @fisherman, m-am uitat destul de bine si chiar cu un Prius in fata ochilor, nu am gasit inca linia curbata din spatele Priusului la SaibarTrac. Si chiar a inceput sa-mi placa Prius. Nici nu e prea greu tinand cont de competite. @james kilowatt, nu baga batul prin gard, romanii-s capabili de multe. Ma gandesc insa cat de mult timp se vor abtine chinezii pana cand vor face prima clona
  14. Trebuie sa fie o "performanta" ca o masina sub 30.000 km sa necesite reparatii in valoare de 18 000 RON, indiferent de marca. Trebuie, nu are cum altfel. @fisherman, pai de ce sa le dam apa la moara? ok, dam cand trebuie, dar altfel ... adica pt inlocuirea unui filtru de aer motor sa ma duc in service si sa ma taxeze vreo 30 RON manopera? Sau cam tot atat pentru inlocuirea celui de polen, operatie care cu greu imi ia 2 minute? Acum sigur vorbesc din perspectiva Accentului personal, nu stiu la Elantra cum e, dar daca trebuie segmentat motorul pentru operatiile astea, atunci da, tre' mers in service.
  15. Ba de ce sa nu aiba rost sa le schimbe? Eu zic ca are. Nu refuza oferta, caci s-ar putea sa nu te mai intalnesti ea data viitoare.
×
×
  • Create New...