Jump to content

marius.zadara

SuperMod.
  • Content Count

    3932
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

marius.zadara last won the day on March 27

marius.zadara had the most liked content!

Community Reputation

128 Excellent

About marius.zadara

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/23/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Living, not just surviving

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.5 CRDi GLS M/T
  • An
    2007
  • Locatie
    DB, IS, B, IF

Recent Profile Visitors

1806 profile views
  1. Eu nu inteleg cum puteti accepta sa dati 100 RON pe un filtru de polen dar numai 30 RON pe un filtru de ulei. Cel mai scump filtru de polen pe care l-am achizitionat si montat singur a fost in valoare de 40 RON, avand in componenta - zice-se - carbon activ. Asta de 100 RON ce are ?! De fapt ce n-are, respectiv montaj ... Dar ce mai poti face astazi cu 100 RON, mai nimic aproape, nu? Dati apa la moara si pe urma sa ne mai miram de ce-s preturile asa mari? ...
  2. marius.zadara

    Xenon aftermarket

    Eu ca sa imi pun DRL pe masina imi trebuie acceptul producatorului, accept insa care nu a venit nici pana in ziua de astazi - in curand face anul de cand l-am cerut la HAR si ulterior la plantatie direct. Inainte de a va pune led-uri pe masina, ca sunt ele japonze, coreene sau alt neam, v-ati documentat in privinta legalitatii acestei modificari? Ca da, este o modificare. Doar intreb, desigur fiecare fiind pe barba, sau mai bine zis, lumina lui.
  3. E prima oara cand aud ca anvelopele de iarna sunt mai silentioase decat cele de vara... Nu inteleg sincer cum vine asta, "ceva" ranforsat cu mai mult otel sa faca mai putin zgomot decat altul cu mai putin, dar nu mai ma mira nimic. Cat despre anvelopele originale vs cele "de dupa", e vesnica comparatie intre un produs mai bun "after" decat unul "before", si nu doar pt. anvelope. Trebuie insa sa luati in calcul ca atunci cand ati achizitionat masina, ati luat-o cu ce a considerat producatorul drept un compromis acceptabil intre castigul lui si asteptarile cumparatorului, pe cand ulterior cumparatorul este singurul care decide cum vrea sa fie masina lui, teoretic luand in considerare si anumite restrictii/legii.
  4. @Behringer, recomandarea mea este sa le schimbi pe amandoua cu unele de la acelasi producator. Daca poti face un efort in sensul de a inlocui si placutele cu ocazia asta, chiar daca sa zicem cele pe care le ai acum nu-s chiar uzate, ar fi nemaipomenit. Strungul nu va face altceva decat sa iti ia din material, in final doar amanand inevitabilul.
  5. La masina anterioara luam o curba mai strans pentru a auzi "cloncanitul" de la planetara. Pana acum slava Domnului nu am avut nevoie sa fac acest test la titiul meu din 2007, dar sa aud ca deja la masini considerate de ultima generatie, practic inspirationale, exista astfel de probleme, deja nu mai stiu ce sa zic ... Acel putin joc minor sigur se va accentua in timp. Mai bine schimba acum ce e de schimbat decat pe mai incolo, caci cine stie, poate va trebui segmentat motorul.
  6. Adevarul e ca daca am ajuns sa ne dam datele personale de buna voie si nesiliti de oameni, cine se mai impiedica de cele biometrice? Eu sunt unul din aia, pana acum tot ce s-a pretins a fi considerat sigur s-a dovedit ca nu e si primul exemplu la indemana este chiar https-ul ... L-au peticit pana cand a venit bomba de la Google: suprematia cuantica. Uitati de tot ce insemna securitate, practic "back to square one" cum ar zice actoru' holiudian. Ma intreb oare ce a impiedicat Google sa foloseasca qubit-ii pt obtinerea unui leac pt virusachele asta ... Revenind la liliecii nostri, cica pisicii si cainii au revenit pe tarabele din China. Subliniez, "cica" pt ca nu am verificat daca intr-adevar este asa, desi am vazut destule poze din zona zero unde s-au reluat activititatile obisnuite, inclusiv cele mentionate anterior. Un an asadar ar fi fost o durata optimista, nu trecura nici 4 luni si deja am revenit de unde am plecat ... Clar e ceva in neregula cu rasa umana, nu invatam nimic.
  7. Vroiam doar sa subliniez ca un radiator nou nu inseamna neaparat si curat pe dinauntru. Nu uita sa dai drumul si la caldura pentru a elimina eventualele bule de aer si din circuitul ala.
  8. Inainte de a monta radiatorul, l-ai curatat oleaca cu apa demineralizata? De obicei nu e chiar ca la farmacie inauntrul lui, iar reziduurile pe care inevitabile le acum se plimba libere prin instalatia ta. O fi bine, n-o fi, zic si eu ... Inevitabil insa a intrat aer in instalatie, asa ca e bine sa tii sub observatie nivelul de lichid in urmatorii km.
  9. @RomanuX, toate au un inceput
  10. Pai animalele "clasice" din batatura, catel, pisica si cateva gaini care mai necesita un sac de una-alta. Spark-ul, cat era el de mic, s-a descurcat excelent, asa ca nu va ganditi la portbagaj de sute de litri. Fiind sigura si facand CO impreuna cu noi, nici numarul de bagaje care intra nu este important, dar nici sa ajunga sa rabateze bancheta ca sa ia cele necesare serviciului cu ea. Nu am luat in calcul trecerea ulterioara pe GPL, dar daca am face-o si ar mai ramane oleaca de spatiu, ar fi ideal. Din ce am mai vazut pe ulitele patriei, ar mai fi Renault Clio la care stiu de la fratele/sora mai mare ca tre' demontata jumatate de caroserie pentru inlocuirea unui bec, sau ma insel? In schimb ar sta bine la capitolul "drumuri grele", sau ma rog, carari grele caci drumuri nu mai avem. Am mai vazut ceva de la Opel, dar nu am retinut modelul si desigur Toyota Auris. Chiar si i20-ul ar fi ok. Alte recomandari ar mai fi?
  11. Culoarea este irelevanta si e ultima dintre dorintele sale. Cea mai mare o reprezinta fiabilitatea, caci drumul catre casa cuprinde o portiunea care nu este de cea mai buna calitate, iar masina curenta a cam resimtit acest lucru timp de 11 ani - de fapt, asta a fost singura ei problema si relativ constanta, altfel a mers "snur". Asadar, la capitolul fiabiltate cum sta Swift / Ignis / Polo? Interesant totusi ca lista de mai sus nu contine Hyundai i20... Si James, sotia ta stie ca nu recomanzi Citroen? Doar intreb Ca o ultima mentiune, daca inlocuirea unui bec nu presupune segmentarea motorului sau demontarea unei jumatati din caroserie pentru acces, atunci este ok, se poate descurca si singura, nefiind nicio problema.
  12. Am luat in considerare, dar sunt destule cazuri care raporteaza probleme chiar in primii 5000 km. Merci.
  13. Ce titiu recomandati pentru mersul (des) la serviciu, nou, preferabil pe la 10-12k EUR, benzina, portbagaj decent, consum mic, conducatorul fiind o domnisoara? Nu intentioneaza realizarea CO cu ea, dar uneori va fi folosita la aprovizionarea gospodariei si animalelor din batatura. Ca model de referinta puteti lua actualul Chevrolet Spark 2009 care, in urma unei loviri din spate, este suspect de dauna totala, reparatia estimandu-se a costa mai mult decat masina. Multumesc. PS: Este urgent, fiind cadru medical.
  14. 5 litri de antigel (presupun ca deja preparat, ca nu apare nicaieri apa) si 3 litri de lichid de frana? La Accentul meu intra cam 6 litri de antigel (inlocuit personal de 3 ori, ultima data in vara asta), iar lichidul de frana nu intra mai mult de 1 litru, cu tot cu aerisire. Trag asadar concluzia ca la tine antigelul doar a fost completat, in cel mai bun caz scos partial si fara a se curata instalatia, iar in privinta surplusului de lichid de frana chiar nu stiu ce sa zic, mi se pare mult exagerat. Ti-au mai dat cumva acasa? Si ma asteptam la un DOT 5 sau chiar si 5.1 la masinile astea noi, dar in continuare vad ca folosesc DOT 4. De curiozitate, ce marca? PS: Costurile ar trebui intai in RON si ulterior in EUR, nu invers. Stii cumva ce curs valutar au folosit? Ca poate data viitoare ti-e mai usor sa vii direct cu EUR ...
×
×
  • Create New...