Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Dace

Membri
  • Content Count

    774
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Dace last won the day on January 26 2017

Dace had the most liked content!

Community Reputation

12 Neutral

About Dace

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/05/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.4 DOHC
  • An
    2009
  • Locatie
    Timisoara
  1. Au mai sarit distributii dar la 1.4 si la pornire nu in mers... Cred ca esti primu cu 1.6 GDI... si in mers... Dar cum s-a intamplat? Frana de motor, ai schimbat treapta viteza mai mica? Inainte nu ai simtit zgomot de lant la pornire? Ai facut reviziile tot la ei, la reprezentanta? Ce ulei ai pus in masina la schimburi?
  2. Dace

    LANȚ DISTRIBUȚIE

    1) La mijlocul lui 2008 s-a schimbat versiunea de lant si intinzator. 2) Intinzatorul este mai special, are si parte hidraulica si parte mecanica, si permite un joc mic reglat de arc. 3) Prin verificarea pe la busonul de ulei cu masina lasata in repaus peste noapte, scoasa din viteza, este normal sa aibe un joc mic, nu foarte mare. 4) Daca ai lasat masina in viteza testul nu e relevant. Singurul test care va poate spune 100% starea lantului si intinxatorului este sa desfaceti capacul motorului si sa verificati. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  3. Buna treaba, de unde ai luat cureaua pe original si cum ai verificat intinderea la ea? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  4. Probabil cea mai usoara varianta pt tine ar fi sa iei o coloana second hand cu vreo 1000 lei si sa ii schimbi bucsa aia de plastic 10 lei (sa fi sigur ca nu ai probleme dupa ce o montezi) si sa o pui pe masina, plus mers la reprezentanta sa ti-o calibreze. Bafta. Uite una cu 600 lei: https://m.olx.ro/oferta/coloana-volan-servo-kia-ceed-hyundai-i30-2008-probata-IDalvCb.html#position=5&page=1 Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  5. Nu ai ce sa resoftezi, a mers 10 ani cu softu ala deci nu are probleme. Un senzor nu se resofteaza e doar un mic circuit electric care transmite un curent. Ei nu schimba senzoru din coloana decat toata coloana aia e clar. Ce trebuie sa faci tu este sa dai coloana jos, o desfaci, dai jos senzoru de rotatie, cauti pe net altu nou identic (posibil sa fie greu de gasit) , pui senzoru inapoi pe coloana si coloana pe masina, dupa care calibrezi din diagnoza directia(posibil sa trebuiasca diagnoza originala hyundai). Treaba asta s-a tot facut la Hyundai Accent si sunt colegi de forum care te pot indruma... Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  6. Pare a fi bucsa aia de plastic de la coloana, dar nu se poate diagnostica doar pe video. Daca e asa, nu e nici un pericol ca nu o sa mai ai servo, doar zgomotul... Dar la fel de bine poate fi o piulita de la vreo conexiune de pe coloana cu joc, care daca se desface complet... adio directie... Ai putea sa ti de tija coloanei si sa misti de volan, sa iti dai seama daca problema e in partea de sus, gen bucsa, sau dinspre caseta... Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  7. Dace

    Pilot automat

    Se poate activa, stiu ca am vazut un tutorial la un moment dat pt motorul asta, cred ca pe i30ownersclub... Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  8. Dace

    Pilot automat

    Care motor? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  9. Patinele si rotile dintate necesitau schimbare? Sau le-ai schimbat ca oricum erau in kit... Oricum interesanta treaba cu intinzatorul... trebuie sa verific si eu, ca am clantanitul ala la 2000rpm mai ales la prima pornire cand e frig afara.
  10. De ce ai schimbat lantul si intinzatorul? Din poza pare ca lantul nou este la fel de lung ca si cel vechi... Ai pus versiunea noua de lant si intinzator sau tot cea veche? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  11. Dace

    Bataie tacheti

    pune-l pe youtube si sharuieste linku aici
  12. Dace

    Bataie tacheti

    Daca ar fi problema cu tachetii (solizi tip pastila) atunci zgomotul s-ar resimti la rece sau cu motorul rece si va fi persistent. Cand se incalzeste ei se dilata si zgomotul s-ar diminua sau ar disparea complet. Dar aici eu inteleg ca zgomotul se produce cateva secunde la pornire ... nu indica o problema a tachetilor... mai degraba as suspecta lantul distributiei. Dar depinde de zgomot totusi... ai putea face o inregistrare a sunetului? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  13. Dace

    Bataie tacheti

    Eu cred ca tachetii nu sunt hidraulici si distributia e pe lant (la fel ca si la celelalte motoare mici pe benzina de la Hyundai 1.4 si 1.6 MPI). Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  14. Dace

    Bataie tacheti

    De unde stiti ca tachetii sunt hidraulici? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
×
×
  • Create New...