Jump to content

Dace

Membri
  • Content Count

    796
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Dace last won the day on January 6

Dace had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About Dace

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/05/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.4 DOHC
  • An
    2009
  • Locatie
    Timisoara

Recent Profile Visitors

1537 profile views
  1. @i40Alexandru Schimba motorul complet cu unul din dezmembrari, iesi cel mai bine si cel mai ieftin. Oricum nici nu sti ce s-a intamplat cu ala vechi, nu ai poze, nu ai o expertiza tehnica, nu ai mailuri, nu ai nici o dovada cu ce e stricat la masina si din ce motiv. Iti pierzi vremea si banii cu procese. Nu mai exista cazuri identice, nu e o problema comuna. Mergi la un service mai ieftin ca manopera si schimba motorul complet, cel mai usor mai ieftin si mai sigur. Parerea mea personala e ca sunt slabi angajatii din reprezentante si nici nu cred ca sunt in stare sa diagnosticheze probleme , mai ales asa complexa la motor. Ei baga diagnoza si schimba piese. Cum au ajuns la concluzia ca e pompa de ulei? De fapt ce inseamna "motorul este pa"? Ce inseamna ma costa "2000 euro"? Ce costa piese sunt stricate si ce se inlocuieste/repara? Sunt foarte multe intrebari... esti sigur ca sti raspunsul la ele? Bafta.
  2. Is doar seriile de Koreea, deci probabil masini pana in 2009. Dupa 10 ani si-au dat seama de pericol, pe dracu, stiau de mult dar acuma i-a prins careva. Cum de seriile din Cehia nu is afectate? Ori e vrajeala ca de fapt si alea is afectate ori stiau de atunci si le-au pus soft ok din 2009. Nu isi pune chiar nimeni problema asa? De ce alea din 2009 au softu ok si nu sunt probleme la ele?
  3. Sincer nu pot sa spun ca ma surprinde rezultatul, asta se intampla daca lasi masina in service la unii sa iti desfaca motorul, poate sunt cazuri izolate unde rezultatul e unul bun, dar sunt izolate. Sansele cele mai mici sa greseasca este sa schimbi tot motorul fara sa mai umble ei in el... Eu zic sa incepi sa fi mai "agresiv" si sa suni direct la importator si chiar sa deschizi in paralel plangere OPC. Ca sa nu mai zic ca deja ai 2 plangeri: una ca ti-a sarit distributia din vina lor si a 2-a ca ti-au dat motorul mai stricat decat era initial. Dar totul o sa te coste timp, nervi si e greu sa castigi ceva... Tu sti cum vrei sa continui...
  4. Ai facut la Hyundai Romania sau Hyundai international? Daca ai facut la international aia doar o sa iti forwardeze emailul la Hyundai Romania. Si acolo nu se aplica legea cu 30 zile. Daca ai facut la Hyundai Romania si nu raspund la primul email trimis in 30 de zile te poti adresa OPC. Incearca sa faci rost de copia emailului trimis de service daca reusesti, macar o poza sau scos la imprimanta, cred ca asta, daca chiar exista, o sa te ajute mai mult, iti aduce mai multa credibilitate.
  5. Ar trebui sa fie gaura de vizitare a intinzatorului dar nu imi dau seama daca poti sa il si intinzi, posibil. Mi se pare mai usor sa dai jos capacul de sus, asa din lateral creca trebuie sa dai jos si cureaua de accesorii si e greu sa vezi ceva din lateral, poate trebuie sa desfaci si la roata din dreapta carenajul etc...
  6. Ce as face eu in locul tau: le-as cere poze cu tot ce au dezmembrat si ce au gasit, acte sau constatare cum o numesc ei cu ce au gasit si ce ti-au povestit ei tie (cu pistoanele mai mici etc), copie dupa emailul trimis catre Hyundai Romania, si montarea motorului exact cum a fost initial (adica aia 3800 lei), garantie pe distributie, factura etc. Iti iei masina si mergi in continuare cu ea asa si in paralel continui treaba cu Hyundai, faci si reclamatie la OPC daca nu primesti raspuns in 30 zile. Si daca nu rezolvi nimic te gandesti atunci daca schimbi motorul sau ce vrei sa faci. Oricum daca Hyundai o sa recunoasca ca e o problema cu masina din vina lor, or sa fie nevoiti sa iti dea banii inapoi si sa o repare. Si primul lucru as pune mana pe telefon si as suna la importator sa vad care este statusul/parerea lor despre reclamatia facuta de service. Bafta.
  7. Mama ce bulan ai avut... 2 dinti... incredibil cum de nu ti-a sarit. Probabil tot manual o sa il intinzi si peste vreo 40000km cand o sa il verifici iar. Ai vazut ca e o operatiune destul de usoara, ai putea sa o faci chiar singur.
  8. Clipul ce l-am atasat eu este pentru explicatia problemei, masina este deja reparata, dupa cum vedeti pistoanele sunt deja intr-o cutie de carton... Ala e sunetul motorului dupa reparatie si e normal, se aud doar injectoarele. Ei au inregistrat si "piston slap"-ul dar nu in clipul asta, mai cautati printre filmuletele lor
  9. Daca in carte scrie 0w-30 mergi pe ce scrie in carte clar! Apropo, vedeti ca faza asta cu zgomotul metalic la pornire poate fi si de la VVT, si stiu ca motoarele de la Hyundai au VVT, al meu are doar pe evacuare dar cele noi au pe ambele axe cu came.
  10. Neaparat gdi si acelasi cod motor, asta inseamna munca minima la service, doar schimba fiarele intre ele, ramai cu aceeasi electronica, aceeasi cutie, totul identic, si e posibil sa nu trebuiasca sa mergi la RAR (aici nu mai stiu ultima legislatie ce zice, dar e posibil sa aiba seria la motor si sa fie nevoiti sa o schimbe, oricum total diferit de a modifica cu un alt tip de motor). In service sub 1 zi de lucru. Altfel mai bine iti iei alta masina si o vinzi pe asta la piese... parerea mea... LE: http://www.rarom.ro/?p=655
  11. Daca ti-au schimbat cu acelasi cod de lant e clar ca se ajunge la acelasi rezultat. Probabil lant de calitate indoielnica... stai pe capul lor sa il schimbe din nou si verifica codul pieselor. @eac@FlorisADFNu sunteti singurii cu probleme cu lantul de distributie
  12. Astea sunt codurile noi, sa fi atent sa fie astea. Lantul are zale duble si intinzatorul are un dinte in plus fata de cel vechi.
  13. Speranta moare ultima... eu sunt de parere ca ar trebui sa iti schimbe motorul gratuit. Dar daca nu se intampla asta raman la ideea ca cea mai buna varianta e sa cauti un motor din dezmembrari, poti lua si de Kia Ceed sau Sportage au 1.6gdi sau Hyundai Toucson, posibil si alte modele. Bafta si sa ne tii la curent cum mai decurg evenimentele.
  14. Ar fi de bun simt sa ti-l repare, dar eu nu am inteles un lucru: pana la urma au recunoscut care e problema masinii? Si care este cauza?
×
×
  • Create New...