Jump to content

Dace

Membri
  • Content Count

    816
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Dace last won the day on September 15 2021

Dace had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About Dace

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/05/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.4 DOHC
  • An
    2009
  • Locatie
    Timisoara

Recent Profile Visitors

1960 profile views
  1. Au dreptate cei din reprezentanta, cel mai probabil odata cu segmentii au fost afectati si cilindrii si in cazul asta trebuie schimbat blocul motor complet. Sa schimbi segmentii reduci consumul de ulei pentru scurt timp, dupa care revii la aceeasi problema.
  2. Da, este foarte posibil sa se rezolve cu inlocuire si recalibrare. Asa a fost si la mine. Eu nu am reusit sa gasesc o diagnoza multimarca sa recalibreze senzorul asa ca am apelat la reprezentanta (costa cat o diagnoza in jur de 200 lei). Bucsa am schimbat-o singur pana la urma, la reprezentanta in Tm nu au vrut sa o schimbe...
  3. Eu cred ca problema este cauzata de unul dintre: senzor turatie, cluster, cablaj, fir masa. Cel mai usor de reparat/schimbat sunt senzorul de turatie si firul de masa. Clusterul ar trebui sa il lasi ultimu pentru ca e f greu de depistat si reparat, chiar si daca ar fi ieftin tot nu poti cumpara altu si inlocui direct...
  4. Update: ultima data cand mi s-a oprit masina a fost cu "noroc", aceeasi problema: cand am dat s-o repornesc turometrul nu se misca de la 0 chiar si dupa ce a pornit masina. De data asta am reusit sa fiu mai rapid si sa prind eroarea pe diagnoza: "P0339 - Powertrain Crankshaft Position Sensor A Circuit Intermittent". Deci banuiala initiala se adevereste: ceva in legatura cu senzorul de pozitie arbore cotit. Am schimbat de cateva zile senzorul cu unul original Hyundai, deocamdata nu s-a mai reprodus problema...
  5. Erata: senzor turatie arbore cotit voiam sa zic. @Dannyboyturometrul ia informatia de la senzorul asta, eu cred ca exista legatura directa intre ele, mai ales ca la unul din momentele in care mi s-a oprit motorul nu a mai functionat turometrul. Posibil sa fie si probleme diferite, deaia eram curios cum s-a rezolvat treaba cu turometrul daca a rezolvat cineva... Cum ziceam pe alte site-uri din afara s-au rezolvat problemele astea prin schimbarea senzorului respectiv...
  6. O singura data mi s-a intamplat sa ramana turometrul blocat pe 0, in rest, de vreo 3 ori doar mi-o murit motorul la relanti in intersectie si dupa porneste f greu. Eu banuiesc senzorul de turatie ax cu came desi nu este nici o eroare stocata pe motor... Din ce am citit pe forumurile din afara este o problema des intalnita sa moara motorul la relanti si sa nu ramana nici o eroare, de fiecare data s-a rezolvat prin schimbarea senzorului turatie ax cu came: 391802B000 pt i30 1.4 fara isg (215 lei original autokarma), 391802B010 pt i30 cu isg.
  7. Ati rezolvat careva problema cu turometrul ce sta pe 0? E de la cluster?
  8. Prea multa benzina sau mai degraba prea putin aer... in locul tau primul lucru as curata clapeta de acc si isca, dar si sonda lambda. Daca nu rezolva as lua o sonda lambda din dezmembrari sa vezi vreo diferenta. Scoase injectoarele si testate, vazut dif intre ele, dar sunt sanse f mici sa fie asta. Daca era distributia iti dadea eroare senzor ax came. Senzor MAP citeste gresit? Schimbat cu altul nou si verificat, se poate returna dupa la magazin. Eu as pune banii pe sonda lambda sau senzoru MAP... dar vezi si tu ca nu se poate diagnostica pe net, mecanicu nu a reusit nici cu masina si diagnoza in fata...
  9. hmm... personal nu as lua masina sh pe gpl import Cehia, sigur au mai multi km decat in anunt... mie mi se pare tzeapa. Mai bine iei o masina cu 100k pe benzina si ii pui tu GPL.
  10. Sanse mici sa aiba cineva in Ro pentru ca nu s-a prea vandut i30 break in Ro, nu erau pe site la vanzare, si niciodata i30 pe GPL. In Italia au fost pe GPL, cel mai probabil e import din Italia daca e pe GPL din fabrica. Daca e din Ro masina, atunci minte vanzatorul. Cel mai bine pune un link cu masina sa ne dam cu parerea...
  11. Ar fi bine sa mentionezi si care varianta de 1.6 te intereseaza: 1.6 mpi sau 1.6gdi? Banuiesc ca varianta mpi pentru gaz... este acelasi motor cu cel de pe primul i30, varianta euro 5, mici modificari. Daca il ai deja pe masina ta, il cunosti...
  12. Mai degraba uita-te la scaune adecvate pentru inaltimea lor... nu mi se pare ca i30 2012 e mai spatios, si eu am i30 2009 hatchback si scaunele ce le folosesc incap fara probleme. Intr-adevar cu un scaun ce se rabateaza spatiul e restrans, dar daca iei unul fix, aproape ca nu iti mananca din spatiu, maxim 7-8 cm adancime. Dar daca tot vrei sa schimbi masina si nu scaunele, atunci neaparat trebuie sa te uiti la masini de genu Skoda Superb...
  13. Dace

    Porneste greu la cald

    nu prea cred, la motoarele noastre ar trebui sa isi revina la al 2-lea ciclu motor... deci sa porneasca doar ca umpic mai greu ca de obicei...
  14. Depinde de codul de eroare, sunt 3 coduri de eroare, nu le mai stiu exact, apar in documentatia pt servo electrica Kia/Hyundai: 2 din coduri aprind EPS si ramai fara servo complet, si 1 cod aprinde EPS si servo ramane pornit, iar in documentatie scrie ca motorasul ramane alimentat sa se poata face calibrarea mai usor, la mine a fost cazul asta, ramaneam fara baterie la cateva zile, pana am recalibrat senzorul cu diagnoza originala in service. Atentie, este vorba despre directia electrica de pe Hyundai i30 si mai noi, nu este acelasi lucru cu cea de pe Accent!
×
×
  • Create New...