Jump to content

teodoreanu

Membri
  • Content Count

    1183
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

teodoreanu last won the day on April 9

teodoreanu had the most liked content!

Community Reputation

45 Good

About teodoreanu

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/26/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    s_teodorescu2002@yahoo.com

Profile Information

  • Auto
    Seat
  • Model
    Tarraco
  • An
    2021
  • Locatie
    Timisoara

Recent Profile Visitors

871 profile views
  1. Salut ! Daca faci multi km , multe drumuri lungi ,autostrada diesel clar . Daca mergi putin drumuri scurte si mult oras benzina . Trapa din punctul meu de vedere este un moft pe care si cei care o au o folosesc putin. In timp poate da batai de cap ,zgomote plus intretinere periodica . Scuze de offtopic
  2. Felicitari pentru achizitie sa te bucuri de masina . Este o masina frumoass care pare bine facuta . Consumurile sunt bune mai putin cel de pe autostrada cam multisor 11 % . Intrebare haionul cat de mare are deschiderea si daca ai patit pe timp ploios atunci cand ai umblat la portbagaj sa se scurga apa de pe haion pe tine ?
  3. Posibil nu am verificat sper sa fie asta cauza ca altfel este un minus mare . Nu este o placere sa se scurga apa cu noroi pe tine cand ai treaba la portbagaj .
  4. Astazi am facut test drive cu acest nou model de Tucson . Varianta de motorizare a fost 1.6 T-gdi full hybrid 230 cp 350 Nm 4X4 cutie de viteza 6 automata echipare Luxury Plusuri : - tinuta de drum a masini , confortul la rulare - foarte silentioasa bine isonorizata - frane foarte bune - trecerea de la modul hybrid la cel termic imperceptibil doar daca stai cu nasul in ceasurile de bord vezi lucrul asta - demaraj foarte bun mai ales in modul sport nu simti diferenta fata de un diesel pur si simplu te impinge in scaun - consumul il consider foarte bun 9,5 % in conditiile in care am facut testul extraurban cu cateva talpe in podea . Un diesel similar ca putere, cuplu pe o masina tot de 1,7 tone chinuit la fel nu cred ca scotea mai putin, poate o jumatate de litru un 9% . In oras sunt convins ca nu trece de 6-6,5 % si pe nationale daca mergi regulamentar tot consum de 6- 6,5 % poti scoate iar pe autostrada zic nu stiu la 130 km / h constant cred ca intre 8 si 9 % - pare o masina bine asamblata nu am sesizat zgomote la interior , rulare si nici de la vant pana la 130 km/h - este primul Hyundai in care urc si simt calitatea apropiata de masinile premium mai este de lucru dar sunt pe drumul cel bun - capacitatea portbagajului 611 l - sistemul hybrid - sistemul infotaiment la nivel de an 2021 - cotiera foarte buna si spatioasa Minusuri : am prins ziua ploioasa la test dar ma bucur asa am vazut cateva minusuri - Camera marsarier se murdareste imediat este prost plasata dupa un drum pe ploaie devine cam inutila nu vezi prin ea mare lucru - la fel si sitemul de oglinzi retrovizoare care se proiecteaza in plansa de bord - hayonul se deschide cam putin eu am 1.84 si dai cu capul in el daca nu te apleci - Unghiul la care se deschide hayonul nu este bun pur si simplu iti picura pe tine toti stropii plin de noroi de pe hayon atunci cand il deschizi si umbli in portbagaj - Hayonul la baza lui nu are nici o garnitura si plin de apa cu noroi plus in laterale la baza lui are doua gauri prin care clar intra apa in interiorul hayonului eu o vad ca o sursa de rugina in timp - la fel si fetele de usa nu acopera perfect partea interioara a caroseriei am gasit urme de noroi risc de a te murdari cand urci in masina - scaunul soferului dat la maxim in jos pentru mine este tot prea inalt - sistemul de iluminare ambientala este doar pe partea din fata panourile de usi din spate nu aceata iluminare ambientala Am sa mai astept sa vad daca aduc si alte variante de motorizari ,echipari . In alte tari exista la vanzare 1.6 T-gdi fuul hybrid cu tractiune doar fara, diesel 1.6 Crdi 136 cp cu mild hybrid si 7 DCT ramane de vazut , oricum nu este de luat o masina imediat cum apare pe piata ii las pe altii pe post de cobai . Eu am fost in 2014 la Skoda Ce am scris este doar parerea mea personala de nespecialist auto O zi buna va doresc ! Poate merge deschis un topic separat pentru modelul asta multumesc !
  5. Corect fiecare are evaluarea lui am si scris ca este o parere personala . Pentru mine echiparile Style si Confort au dotari mai slabe decat ce am pe masina actuala cu o vechime de 7 ani . Plasticul este probabil acelas dar confortul nu se compara diferenta mare intre echiparea Confort si Premium sa zicem .Marca cu mai mare experienta in modele full hybrid este Toyota . Am fost la reprezentanta Toyota si am condus noul Rav 4 .Parere personala Toyota la sisteme multimedia parca este prin anii 2000 pretul este mai mare ca la un Hyundai Tucson iar cutia CVT este moartea pasiunii . Tucson pentru mine este peste RAV 4 .
  6. Astazi am vazut noul Tucson la reprezentanta ce pot sa spun asa la o prima vedere : la plusuri - un progres mare pentru Hyundai - multa tehnologie multe sisteme de asistenta - un interior placut , spatios materiale medii ca si calitate asamblarea pare solida - pozitie la volan buna scaune confortabile loc suficient si pentru cei de pe bancheta spate - portbagaj mare peste 600 de litri - pare interesanta varianta full hybrida cu AT 6 trepte ( dupa anul nou merg sa fac un drive test ) au una pentru drive test la Timisoara - arata bine din punctul meu de vedere - cotiera fata foarte confortabila si incapatoare - spatiul de incarcare al telefonului este generos incap si telefoane mai mari la minusuri - cam multisor plastic la interior inclusiv bordul partea superioara are material plastic destul de dur - la usile din fata panourile zona de depozitare apa etc nu sunt capitonate ce pui in usa va zornai - la fel usile din spate si aicia spatiul de depozitare este ridicol maxim o sticla de 250 ml - pasajele de roti in portbagaj nu sunt capitonate sursa de zgomot si usor de zgariat cand pui bagaje - pretul destul de ridicat - comenzile cutiei de viteza pot fi usor atinse atunci cand ai mana sprijinita pe cotiera Parere personala nu se merita decat variantele de echipare Premium si Luxury la celelante variante de echipare lipsesc multe dotari inclusiv bordul este total diferit mult mai saracacios . La motorizare din ce am citit in brosurile primite as opta pentru varianta full hybrid cutie AT 6 trepte 4X4 230 cp cuplu 350 Nm singura pe care o vad eu sa care caroseria asta fara sa se chinuie . O sa revin dupa ce fac drive testul in ianuarie cu pareri despre comportamentul acestui motor .
  7. Destul de corecta descrierea mai putin la faza cu,consumul 6,2 pentru un Logan patratos , mare, neaerodinamic este un consum foarte bun . Exemplu WV Goilf 7 1.4 tsi 150 cp Timisoara - Berlin si retur 2 persoane fara bagaje grele consum 6,7 % deci....nu omarata masina Germania 140-150 in rest sub 130
  8. Parere persona manipulare cat casa cu acesta mare electrificare ! Intreb si eu acum 30 de ani cum era cu poluare ? Adevarat ca erau mai putine masini dar erau sute de mii de camioane unele mai circula si asta ( fac ceata efectiv ) cand circula . Absolut toate masinile mici erau non euro , autobuze , tv-uri , Aro , tractoare (care inca mai circulau in oras) astea toate mai putine ca numar poluau CLAR mai mult decat parcul auto existent . Tot ce insemna producerea masinilor electrice si electricitatea creaza poluare nu are rost sa ne amagim degeaba . Pamantul are un ciclu de viata https://www.descopera.ro/mari-intrebari/17885063-ce-sunt-ciclurile-milankovitch
  9. https://adevarul.ro/life-style/auto/un-diesel-nu-expira-mai-dioxid-carbon-an-decat-om-1_5e41946b5163ec4271f62291/index.html
  10. Parere personala 1.5 tsi este un motor reusit nu mai are probleme de fiabilitate am fost cu un Golf 7 facelift Romania - Berlin si retur 2 persoane portbagaj plin iarna temperaturi si de -13 grade mers tare media orara a fost 132 km si consumul 6,3 litri . Cred ca Octavia care are un coeficient aerodinamic foarte bun 0,24 la berlina va face consumuri foarte bune . Avantaj cumperi o masina model nou care se va produce 7 ani minim, la revanzare ai de castigat plus spatiu foarte generos nu iti recomand masini inghesuite ca o sa plangi pe aicia dupa spatiu. Cumperi una cu mild hybrid (simpla constructiv ) esti si in trend . Ca mai mult de mild hybrid nu merita toate astea plug in hybrid , hybrid clasic sunt pacaleli . Cumperi o masina foarte complica cu 2 randuri de motoare, bateri probleme posibile suplimentare . Peste 10 ani o fi electricul cizelat bine si treci atunci pe asa ceva .
  11. Bujie este simpatic !
  12. https://www.whatcar.com/news/2019-what-car-reliability-survey-brands/n20069
  13. https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-mazda-cx-30-skyactiv-x-93697.html
  14. Parere personala stai linistit ai masina buna , spatioasa , confortabila . Nu se cumpara decat facelift la orice model . Eu nu am respectat regula asta la Octavia mea si am fost cobai . Ai citit pe topicul deschis de mine cate am schimbat in garantie . Apoi sincer la motoarele astea de la Mazda prea multa reclama . Este silentios, rafinat dar fara prea mari performante , nu exceleaza nici la consum . Se laudau cu , consum de diesel la lansare . Fata de Superb , Mazda 3 si CX 30 sunt masini inghesuite care din cauza geamurilor mici creeaza senzatie de claustrofobie .
×
×
  • Create New...