Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Sergiu Gh.

Membri
  • Content Count

    708
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Sergiu Gh. last won the day on December 31 2019

Sergiu Gh. had the most liked content!

Community Reputation

42 Good

About Sergiu Gh.

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/11/1990

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Honda
  • Model
    Accord CL9 M/6
  • An
    2008
  • Locatie
    Constanta
  1. Tot ce pot spune e că e una dintre cele mai mișto desenate berline la ora actuală.
  2. Am o rugăminte. Măcar informativ, atunci când vei lua hotărârea să renunți la autobuzul ăla negru, dă-mi un PM, te rog. Legat de Mazda, arată fabulos de bine în opinia mea. Dacă nu mă înșel, pe TopGear este un review cu Skyactiv X. Și or să mai tot apară recenzii. Trebuie să o iei în roșul ăla al lor care face toți banii.
  3. De pe site-ul Goodyear (am calculat în paralel cu pdf-ul de pe site-ul UE și e corect): What the tyre fuel ratings mean: The difference between an A rating and a G rating could mean a reduction in fuel consumption of up to 7.5%. To put this in real terms, choosing A-rated tyres instead of G-rated tyres could save you more than 6 litres of fuel every 1,000 kilometres. What the wet grip ratings mean: In an emergency situation, a few metres can make all the difference. For a passenger car applying full brakes from 50mph, a set of A-rated tyres will brake up to 18 metres shorter than a set of F-rated tyres. Evident, factorii sunt mulți, deci estimările sunt relative. Eu nu dau 2 bani pe eficiența lor la consum întrucât am un haplea pe 4 roți. Mai critică pare eticheta frânării pe ud. Bridge-urile mele de vară au rating F la consum, Dunlop-urile de iarnă au C. Consumă fix la fel. @marius, ar fi fost o variantă să iei pe 185/65. Lățimea contează.
  4. Dacă ai mai circulat cu jantele alea și nu atingea în trecut, e ciudat să o facă acum. Poate sunt montați prost etrierii. Frânează bine mașina? Du-o la un mecanic să se uite. La alt mecanic, nu la cel care a făcut lucrarea.
  5. Ce indici au jantele pe 15''? Lățime, offset? Sunt noi, este prima dată când le montezi?
  6. Salut. Am schimbat pompa doar pentru siguranța mea. Filtrul de benzină, până acum, nu.
  7. Am făcut, astăzi, al doilea schimb de distribuție și transmisie, plus pompa de apă. Mașina are 12 ani, puțin peste 107.000km (tinerică ). Pentru prosperitate, las aici piesele cu coduri, prețurile aferente lui 2019 și service-ul unde am fost pentru efectuare: Piese originale Hyundai/KIA - comandă de pe Auto HRP aka Magazinu' din Buzău, de-l cunoaște toată suflarea hyundaistică. Prețuri cu TVA inclusă. 2431226050 - Curea distribuție - 225 lei; 2441026000 - Intinzător curea distribuție - 135 lei; 2481026020 - Rolă ghidare curea distribuție - 120 lei; 2521226021 - Curea accesorii (cureaua care acționează pompa de apă și alternatorul) - 55 lei; 977131E000 - Curea compresor A/C - 100 lei; 9783429010 - Rolă ghidaj curea compresor A/C - 175 lei; 2510026902 - Pompă apă (vine cu garnitură inclusă, rola se refolosește) - 330 lei. Este nevoie și de antigel. Eu am omis să le zic să-l dea afară pe tot, pentru că eram pregătit cu 6 litri de Motul gata făcut. Prin operațiunea de schimbare a pompei de apă, au completat cu aproape 3 litri de antigel. Service-ul ales de mine, printr-o recomandare, este Grup-Rul (Constanța) unde mi-au luat 300 de lei toată distracția, cu un spray curățitor inclus. Belea de tot! Garanția e de doar 3 luni pentru execuție cu pisele clientului. Dacă știam, le luam prin ei și aveam 24 de luni. Oamenii au fost super-ok, service-ul e frecventat și de flote de companii. Mențiuni: cureaua de distribuție este Gates, curelele accesorii sunt Bando (o firmă americană, aparent), deci dacă luați un kit de distribuție Gates, este, cred, fix același lucru, dar fără ștanțele Hyundai/KIA, despre care, se știe! Aduc +10 cai putere. Glumesc. Cam atât. Drumuri bune.
  8. Doar ce am dat comandă, printre altele, de 2 discuri față Ferodo și un set de plăcuțe față tot Ferodo. Discurile actuale sunt tot Ferodo. Codurile sunt: - Disc Ferodo Premier - DDF1603; - Set plăcuțe față Ferodo - FDB1955. Revin cu impresii după montaj.
  9. Salut. Uite aici: https://hyundai.7zap.com/en/eur/accent/teurpmct06/vin:search,/tr/8182911/?param=vin:nlhcm41ap7z071455 Ai doua cabluri menționate: cel de la capacul rezervorului și cel de la portbagaj. Pui mouse-ul pe fiecare număr roșu și cu un click te trimite la mai multe detalii (și la codurile complete din listă). Fă niște verificări suplimentare cu codurile, caută-le pe niște site-uri. Există și mecanismul de la portbagaj explicat aici: https://hyundai.7zap.com/en/eur/accent/teurpmct06/vin:search,/tr/8183411/?param=vin:nlhcm41ap7z071455
  10. Cumpără saboți otiginali. Sunt colegi de forum pățiți cu saboții aftermarket.
  11. Nu e vorba doar de încinsul frânelor (discutând despre serpentine și zone muntoase cu pante cu înclinație mare), ci gândiți-vă că, subit, se poate opri motorul, moment în care orice servo dispare. Senzație majoră. În parcări subterane sau în coloană pe Valea Prahovei, lăsând mașina să curgă câte 20-30 metri de la zero e cu totul altceva. Nu se încinge nimic.
  12. Dacă n-ai fi avut GPL pe ea (deși poate că nu are legătură problema asta cu gazul), ți-aș fi spus să mergi la o resoftare într-o reprezentanță. Mie mi-au luat 50 de lei și mi-au rezolvat problema fluctuațiilor la rece (scăderi la 500-600rpm, dat în nas la prima plecare din parcare fără efect în accelerație, adică apăsam pedala degeaba). Încearcă pentru început să bagi benzină cu cifra octanică mare, OMV100, de exemplu. Montează la loc piesele originale, nu cred că e o soluție să pui chestii dubioase de pe ebay. Cu benzina aia eu eliminasem problemele, dar nu era o rezolvare, cât o ocolire a problemei. Așteptatul să treacă la gaz poate avea, de fapt, un alt efect. Prin așteptare, practic motorul se încălzește și simptomele alea oricum dispar după câteva zeci de secunde de la pornire. Asta în cazul în care e ceva de soft și scapi cu o resoftare. Problemele alea cu fluctuațiile apăreau la mine destul de rar, preponderent pe vreme rece. Nici vorbă de ele când afară era cald. Însă gâtuirea accelerației era destul de prezentă în primii câțiva zeci de metri, pe o plajă mai mare de temperaturi exterioare.
  13. Sunteți vechi, dom'le!
  14. Știu, Kingule, sunt scumpe rău față de surioarele cu 65 pe flanc. Dar am marcat cheșul și am mers pe premium și nu prea regret. Eu am o teorie cum că o singură dată ai nevoie de frânarea aia, unde gumele își dau și carnea de pe ele, numai să scapi. Personal, nu am vreo recomandare. Și ți-aș fi recomandat vreo anvelopă din clasa medie, doar dacă aș fi deținut-o și aș fi rulat-o. Altfel, singurul sfat pe care ți-l pot oferi este să tocești mouse-ul pe tyrereviews.co.uk, unde găsești teste AutoBild, ADAC și altele, pe dimensiuni asemănătoare, adică 195/65/R15 sau 205/55/R16. Dar nu te încrede orbește nici în teste, fiindcă anvelope care ieșeau slab într-un an, le vedeai sus în top în următorul an. Discutăm de același model, aceeași dimensiune etc. Tot ce pot să zic e că am mers 5 sezoane cu niște Falken Ziex ZE912 și am fost foarte mulțumit. Acum au scos un profil nou, ZE310, care a ieșit pe 2 într-un test din 2018 cu 195/65. Ai putea încerca. Sunt 265 lei bucata pe anveloshop. În rest, eu am acum Bridgestone Potenza RE002, nu cred că se mai găsesc proaspete pe undeva, iar indicii ăia de consum și aderență pe ud nu sunt tocmai excelenți, dar eu caut altceva la anvelope. În orice caz, nu lua panarame! Diferențele pe frânare colosale nu merită economia în schimbul vieții. Sincer.
×
×
  • Create New...