Jump to content

Sergiu Gh.

Membri
  • Content Count

    793
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Sergiu Gh. last won the day on March 6

Sergiu Gh. had the most liked content!

Community Reputation

53 Good

About Sergiu Gh.

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/11/1990

Profile Information

  • Auto
    Honda
  • Model
    Accord Type-S CL9 M/6
  • An
    2008
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

906 profile views
  1. Monteaz-o de cum vine. Așa se manifestă imobilizatorul vieții, ba vede cheia, ba nu o vede. Numai eu știu de câte ori am fost la reprezentanță și o verificam inclusiv înainte să predau cheile reprezentantului de service și când se suia ăla nu mai făcea deloc... Numa' că pe vremea aia nu știam ce are, și ăia de la Exclusiv Constanța ziceai că-s aleși după mediile cele mai mari de repetență. A trebuit tot eu să constat, într-o după amiază, că sigur un martor nu e la datorie când am pus contactul (deh, subconștientul a lucrat impecabil) și așa am depistat problema.
  2. Care e treaba? Rezolvat, aparent?
  3. Încearcă și la King Auto, de acolo am luat cel puțin o dată și era 75 lei/litrul, Hyundai MTF. Interesant cu cantitatea mai mare. Fix pe la bușonul de umplere se...umple cutia cu ulei, de aceea mă gândeam că nu e posibil să pui mai mult, că dă pe afară. Dar nu mă mai miră nimic. În 2017, când am desfăcut planetarele să inspectez capetele dinspre cutie, am constatat cu stupoare că în cutie, din fabrică, erau 1,3 litri de ulei. Ar fi trebuit să am 1,9 litri. Scurgeri nu am avut vreodată. Succes cu reparația!
  4. Salut. Nu bag mâna în foc, dar nu văd cum o cutie manuală poate avea mai mult ulei decât trebuie. Și asta pentru că uleiul se pune printr-un orificiu, iar când dă pe-afară, s-a ajuns la nivelul corect. În cutia de Accent întră 1.9 litri (la benzină, cel puțin). Ar fi ok să mai ceri o opinie la un alt service cât mai bun cu putință. Ca un sfat, dacă va trebui să pui ulei nou, nu te zgârci și schimbă-l pe tot cu ulei original Hyundai MTF. Găsești la Auto HRP din Buzău, au și site. Este scump, ce-i drept, dar pentru cutie este de preferat folosirea uleiului original. Norma este API-GL4 curat și sunt foarte puține uleiuri aftermarket care respectă cu strictețe norma asta. Și pot fi asemănătoare ca bani. În plus, un schimb de ulei de cutie este benefic, contrar mitului dacic că uleiul ține un secol.
  5. Stai liniștit. Să vezi ce mișto e la Skodă, când scoți unitatea originală și vrei să pui un Sony. Adaptor Sony --> în adaptor special din comerț --> în firele mașinii, plus adaptor separat pentru radio. Plus fir tras separat de electrician. Evident, toate pot fi schimbate dacă ai și cheie torx, pentru că le era greață să pună stea ca la Accent.
  6. Uleiul proaspăt e cel mai bun pentru motor. Ca să nu cădem în extrema cealaltă (schimburi pe la 7k), îți poți seta limita de 15k sau 12 luni, care vine prima. La fel de important e uleiul din cutie, având automată.
  7. Pe contractul pe care l-am facut la Hondă, a trecut doar anul la dobândire (tipul de la care am luat-o, o cumpărase de la primul proprietar în 2014, deci ăla e anul dobândirii de către el). La "conform actului" nu a mai trecut nimic. La cârdul de acte cu care te duci, cred că talonul și cartea mașinii sunt arhisuficiente. Nu știu, totuși, procedura de contract și acte pentru mașini din UE. Țin minte de la un prieten (cred că l-am mai pomenit odată pe aici), că a completat o singură foaie de la nemți, pe care i-a dat-o samsarul care avea mașina în parcul auto în București. O chestie care nu poate fi numită contract, dar era ok.
  8. Un amic care a înmatriculat un Golf din Germania din Autovit (ce poate merge rău la așa afacere?), a sărit de 1000 lei, însă avea pe cineva care cu asta se ocupă și care intră pe ușa din spate. Procedura nu o cunosc, dar știu că implică RAR și vreo 5-600 lei la ei parcă. Eu de-abia găsisem niște pași coerenți în legătură cu transferul de proprietate a unei mașini în România. Pe site-ul Poliției nici gând, deși s-ar putea să aibă informații pentru mașinile aduse din UE.
  9. În spatele oricărui bărbat care vrea o Alfa, se află o soție care îl va susține moral...să ia o Mazdă. Întrebarea importantă este: ce faci cu autobuzul negru? Ai coadă de potențiali cumpărători?
  10. Tot ce pot spune e că e una dintre cele mai mișto desenate berline la ora actuală.
  11. Am o rugăminte. Măcar informativ, atunci când vei lua hotărârea să renunți la autobuzul ăla negru, dă-mi un PM, te rog. Legat de Mazda, arată fabulos de bine în opinia mea. Dacă nu mă înșel, pe TopGear este un review cu Skyactiv X. Și or să mai tot apară recenzii. Trebuie să o iei în roșul ăla al lor care face toți banii.
  12. De pe site-ul Goodyear (am calculat în paralel cu pdf-ul de pe site-ul UE și e corect): What the tyre fuel ratings mean: The difference between an A rating and a G rating could mean a reduction in fuel consumption of up to 7.5%. To put this in real terms, choosing A-rated tyres instead of G-rated tyres could save you more than 6 litres of fuel every 1,000 kilometres. What the wet grip ratings mean: In an emergency situation, a few metres can make all the difference. For a passenger car applying full brakes from 50mph, a set of A-rated tyres will brake up to 18 metres shorter than a set of F-rated tyres. Evident, factorii sunt mulți, deci estimările sunt relative. Eu nu dau 2 bani pe eficiența lor la consum întrucât am un haplea pe 4 roți. Mai critică pare eticheta frânării pe ud. Bridge-urile mele de vară au rating F la consum, Dunlop-urile de iarnă au C. Consumă fix la fel. @marius, ar fi fost o variantă să iei pe 185/65. Lățimea contează.
  13. Dacă ai mai circulat cu jantele alea și nu atingea în trecut, e ciudat să o facă acum. Poate sunt montați prost etrierii. Frânează bine mașina? Du-o la un mecanic să se uite. La alt mecanic, nu la cel care a făcut lucrarea.
×
×
  • Create New...