Jump to content

catanutz

Membri
  • Content Count

    480
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

catanutz last won the day on July 9 2020

catanutz had the most liked content!

Community Reputation

16 Neutral

About catanutz

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/02/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    catanutz20

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.5 CRDI
  • An
    2007
  • Locatie
    Iasi

Recent Profile Visitors

680 profile views
  1. L'homme et la sante www.viagrasansordonnancefr.com sans danger pour la sante

  2. Trouver un remede www.viagrasansordonnancefr.com pharmaciens de Belgique

  3. catanutz

    Caseta directie

    Da, ai nevoie de presa pentru a putea comprima arcul.
  4. catanutz

    Caseta directie

    Ridicati masina pe elevator si veti vedea, unde se imbina coloana de directie cu caseta de directie, ca aveti o piulita de unde se poate face reglajul. Numai ca accesul nu este grozav. Trebuie sa confectionati o cheie dintr-un surub daca nu vreti sa desfaceti suruburile de la caseta de directie si puntea motorului. La reglajul casetei de directie aveti si o contra piulita.
  5. catanutz

    Caseta directie

    Salutare. Daca jocul de la caseta de directie vine din partea stanga, acolo se poate regla, adica mai strange un pic pentru a disparea zgomotul (la mine a functionat). Aveti grija ca reglajul este foarte fin, daca strangeti un pic mai tare, veti scapa de zgomot, dar veti avea probleme cu directia, volanul trebuie sa se miste stanga - dreapta relativ usor (sau cand luati o curba, volanul trebuie sa revina singur in pozitia iniatiala). Daca aveti joc la caseta in partea dreapta, acolo se schimba o bucsa pe plastic. Spor!
  6. Salut, primul cod (1E500) este pentru motoarele pe benzina si cel de-al doilea cod (1E700) este pentru diesel.
  7. Daca porneste greu la cald este de la regulatorul de presiune din partea stanga a rampei comune. Acel regulator scapa presiune si din cauza asta porneste greu. Am patit si eu aceeasi problema, l-am dat jos si suflat cu aer, schimbat cu unul SH si problema tot persista. Inlocuirea lui cu unul nou a fost rezolvarea. Cei drept regulatorul este in jur de vreo 700-900lei, depinde de unde ei.
  8. Salut, in caz ca nu ai rezolvat inca problema, verifica regulatorul de presiune din partea stanga a rampei common rail (in caz ca ai umblat la el sa-l cureti sau sa-l schimbi). Am avut acceasi problema cu presiune scazuta de combustil si la mine de acolo venea problema. Eroarea imi aparea cand accelaram mai tare si era nevoie de o cantitate mai mare de combustibil. Am inlocuit acel senzor si nu l-am strans cum trebuie. Dupa ce l-am strans cum trebuie a disparut problema.
  9. Update! Este careva interesat de schimbarea senzorului. De la 3 bucati avem beneficii substantiale (detalii mai sus).
  10. Da, va diminua sau chiar inlatura scartaitul. Tot cu ATE pe puntea spate am patit si eu, cu toate ca am mai folosit produse ATE si nu am patit asa ceva. Cumparam placute mai scumpe pentru a nu avea acel scartait enervant pe care nu-l suport. Pe puntea fata nu am patit asa ceva, si am folosit TRW (le-am schimbat dupa vreo 1000km caci scartaiau ingrojitor), ATE, Ferodo Premier, iar acum am EBC Green Stuff (pe departe cele mai bune).
  11. Da, la demontare nu s a rupt minic, a iesit relativ simplu cu ajutorul unei surubelnite late si tras nitel cu mana de ea. Insa am pierdut o clema care a cazut in interiorul bordului si nu am mai desfacut sa o caut. Mai simplu ar fi sa scoti casetofonul din suport (la mine cel putin este foarte simplu) si sa tragi cu mana de suportul casetofonului (ai grija la clema sa nu cada, sigur va sari 1-2). Cu ledurile din bord, in aceeasi idea am fost si eu in mini vacanta asta, mai ales ca eu am avut vreo 3 saptamani si tot nu am reusit sa schimb 2-3 leduri arse de la indicatorul de combustibil.
  12. Salutare, Ledul de la butonul de avarii se schimba foarte usor (5 minute a durat la mine dupa demontare). Ledul l-am comandat de pe aliexpress : https://www.aliexpress.com/item/33026612865.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dygMIin . Este mai mic decat cel original, deci puteti lua unul si mai mare (ma refer la diametru si putere).
  13. Atunci esti norocos. Nu ai probleme cu coloana de directie. La mine eu l-am schimbat o data prin 2013 cu unul nou si stiu sigur ca senzorul este rezistiv, apoi prin 2017 facea figuri si am pus altul "curatat", iar acum incepe din nou sa faca siguri, in sensul ca am ramas de vreo 2 ori fara servodirectie asistata electric (mi se aprindea martorul EPS in bord). Acum ramane sa curat senzorul din nou (daca mai este posibil) sau sa pun unul nou. Daca imi aduc bine aminte, coloana mea de directie este cu terminatia 700.
  14. 98% cred ca coloana ta de directie are senzor rezistiv, ca cel din link, care este compatibil cu coloanele de directie cu terminatia 500, 501 (pt benzina), 700 (pt diesel). Coloanele de directie noi, cu terminatia 702 au senzor optic. Un raspuns 100% ti-l poate da Dino (trimite-i u PM).
×
×
  • Create New...