Jump to content

Tox Babaos

Membri
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tox Babaos

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent
  • An
    2007
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

441 profile views
  1. Incearca la dbci.ro pentru o oferta de pret. Eu am schimbat kit-ul la 180k, acum am 320k
  2. Eu am patit problema asta intai la usa dreapta spate, apoi la usa dreapta fata. In ambele cazuri am desfacut fata usii, si am scos motorasul, am pus la loc fara acea rotita si acum am inchidere manuala. N-am avut timp sa merg sa-mi cumpar motorasele, 2 usi stau mereu inchise si le pot deschide doar din interior.
  3. Salutare, Mai e cineva pe aici cu Hyundai accent peste 300k ? Am ajuns si eu la 310k, mai am nitel si ma pregatesc de revizia de 315k, masina inca o duce binisor, dar trebuie sa recunosc ca am intretinut-o din timp, mai ales cand plecam in concedii lungi in afara tarii, unde trebuia sa fac 7-8 mii de km . Din ce tin eu minte, am schimbat ambreiaj pe la 170k, distributia pe lant pe la 190k, dar nu sunt sigur ca a meritat, pompa de apa pe la 230k, role curea accesorii pe la 190k, cureaua accesorii s-a rupt prima data la 160k, apoi am inceput sa o schimb din 60 in 60 de mii. Am avut o buba cu ea cand plecam in Austria asta iarna. Desi stiam ca am o problema la alternator, am ignorant-o si m-a lasat cand imi eral umea mai draga, in drum spre Nadlac. Printr-un noroc am reusit sa ajung la Timisoara si am schimbat alternatorul, din pacate si suma a fost pe masura - 1700 ron, In rest, rulmenti, planetare, amortizoare, chestii normale. Anul asta plec iar intr-un concediu lung, ma gandeam sa o bag la niste verificari, dar nu stiu ce sa intreb sa verifice, ce se mai verifica la 300 de mii? Ma refer la lucruri aparte, poate mi-a scapat ceva Merci
  4. Momentan masina are 500 de km cu butucul schimbat. Nu prea am avut unde sa o alerg. Astept minunea Pe roata spate cum se manifesta? Stiam ca spatele nu este sesizabil atunci cand se ovalizeaza, tocmai de aceea nici nu prea I-am dat importanta. Rotile spate la diesel au discuri si tamburi doar pentru frana de mana.
  5. Am schimbat ieri rulment, butuc, discuri. Din cauza vibratiei provocate de ovalizarea premature s-au depistat si pivotii busiti, mai ales cel de pe stanga, partea defecta. Acum sunt in teste, sper sa fi rezolvat.
  6. Marti mergi din nou pentru o inspectie la HAR. Sper sa ii dau de cap. Va tin la current
  7. A fost pus ceas comparator pe fuzata. a iesit in parametri normali.
  8. Am schimbat si culise si port etrier. Roata nu se incinge.... asta e ciudat! Daca ar fi fost butucul rulmentului deformat nu ar fi trebuit sa distruga rulmentul?
  9. inlocuit lochid. inlocuit cauciucuri , face la fel
  10. Salut, Probabil ca nu mai e nimeni pe aici din vechii proprietari de Hyundai Imi incerc norocul, totusi! Masina mea, Hyundai accent 2007 a ajuns la 300 de mii de km. De vreo 60 de mii am o problema care pare ca nu are rezolvare pe nicaieri. Discul stanga fata mi se ovalizeaza constant, doar STANGA. Incepe pe la 1000 de km foarte fin si pe la 10 mii de km deja nu mai poti frana. Am schimbat furtun etrier, etrier, placate, discurile, am pus si original, s-au facut lucrari si la culise, s-a pus ceas comparator pe disc si pe butuc, am dus masina si in service HYUNDAI Tiriac unde mi-au zis ca nu are NIMIC. Nimeni nu stie... am ajuns sa schimb discul, iau 2 discuri si la 5 mii de km il schimb, ca sa mai pot merge cu masina. Cineva s-a plans ca a avut o problema cu ovalizarea din cauza pompei ABS, altul zice ca poate e pompa de frana, dar ar trebui sa se ovalizeze ambele discuri. Are cineva vreo idee ? Poate merg intr-un service si le spun sa-mi faca o diagnoza pe ceva anume desi...eu le-am zis ca mi se ovalizeaza discul stanga incontinuu. Multumesc.
  11. Salutare, Sa va zic si eu problema: Am un hyundai accent 1.5 crdi 2007 , 205mii km la bord. Din primavara masina a inceput sa porneasca greu aleator adica si la rece(uneori dar mai ales la cald . Problema este rara, de cele mai multe ori porneste la sfert de cheie ca in prima zi dar exista momente cand porneste la sfert, merg cu ea 3 km, o opresc, o las 1 ora in soare si apoi ii dau cheie si ba porneste luuuung, ba porneste la a doua cheie .Am incercat sa vad daca dupa prima cheie lunga porneste greu si la a doua. O oprsc , dau iar le cheie si uneori porneste greu si la a doua si la a 3-a cheie ( doar de test) . Drept urmare am crezut ca este regulator presiune common rail. L-am schimbat si face la fel.Apoi am verificat electromotor .S-a desfacut, era in regula. Martorul de cheie in bord se aprinde tot timpul. Am dus-o si la Hyundai Tiriac la o diagnoza.Totul in regula pe tester, au verificat si imobilizatoru pe tester, este ok. Am dus-o la un test de injectoare cu eprubete, totul ok. Bateria e noua. Uneori , cand porneste greu am impresia ca se tureaza greu la relanti, adica ma chinui sa o urc in ture . Nu stiu ce sa-i mai fac , ma enerveaza ca fac drumuri lungi cu ea si nu-mi place sa stau cu emotii. Vreo parere ?
  12. Mi-am cumparat regulatorul de presiune si masina face la fel. de aici rezulta ca nu de acolo e problema. Am pastrat regultorul nou iar pe cel vechi l-am curatat si l-am dat cu o solutie protectoare.Cine este interesat il vand, este perfect functional si in stare excelenta.
  13. Eu ma refeream la supapa regulatoare din capat rampa inalte. In fine , daca mai are cineva sugestii. Ideea e ca se apropie concediile cu drumuri lungi si .... parca n-as vrea sa plec asa UPDATE : Am uitat sa mentionez un lucru de care mi-am adus aminte acum. Din cand in cand , nu stiu daca neaparat atunci cand pornirea se face greu , se observa un lucru si anume : pornesc masina si la relanti incerc sa o accelerez iar urcarea in ture se face foarte greu ., apas acceleratia si urcarea se face liniar dar greu dupa care isi revine. In sarcina nu se intampla acest lucru. Aveti idee ? sa fie toatea astea simptomele pentru o singura problema cu care ma confrunt? Multumesc
  14. Am facut diagnoza electronica. N-a aparut nicio eroare. Problema cu limitarea s-a manifestat de 2 ori intr-un interval de 3 luni. Tot de vreo 3 luni a inceput sa porneasca lung dar fara sa existe un tipar, adica imi porneste 3 zile bine la rece sau la cald si in a 4-a zi poate sa-mi porneasca lung si de 2 ori pe zi . Electromotorul invarte perfect. Bateria e schimbata. Filtrele sunt schimbate, diagnoza a fost facuta, masurat debit retur injectoare. S-a curatat si supapa de presiune gandind ca poate e vreo acumulare de impuritati pe ea dar ma gandesc ca daca nu etanseaza bine oricum e vorba de microni. Banuiala se duce catre supapa dar nu-mi dau seama cum se poate verifica exact daca asta este problema.
×
×
  • Create New...