Jump to content

laurh

Membri
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

laurh last won the day on May 19 2015

laurh had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About laurh

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/16/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.6 122 cp
  • An
    2008
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Merci a.turiac. O sa caut acea mufa, desi nu cred ca e de acolo, intrucat reglajul orizontala/verticala merge, incalzirea merge. Vroaim sa o desfac ca sa ma asigur ca nu e vreo mufa care intra direct in motoras, sau poate ceva mecanic ... o rotita sau ceva care a sarit de la locul ei. Nu stiu exact cum functioneaza sistemul, dar daca vad ma prind.
  2. La mine cred ca e alta problema. Practic motorasul nu face zgomot deloc. Ori este ars, ori este vreun contact electric . Siguranta nu cred pentru ca de partea dreapta merge. De rabatat se rabateaza f usor, deci la viteze mari risca sa se rabateze singura. Ce ma oftica ca nu reusesc sa o desfac. Una peste alta, cred ca o sa o intepenesc si gata. Incepe sa ma dezamageasca aceasta masina : cum a iesit din garantie au inceput sa crape diverse.
  3. surubul l am desfacut. problema este ca nu pare sa se slabeasca nimic dupa ce il desfac. presupun ca ar niste clipsuri.
  4. Masinuta mea are oglinzi rabatabile. Acum cateva zile constat ca oglinda de la sofer nu mai revine la pozitia normala dupa ce tocmai o rabatasem cu 10 minute inainte. Nu se mai aude bazaitul obisnuit si in plus, atunci cand incerc sa o rabatez manual intampina foarte putina rezistenta (mult mai putina decat cea din stanga care functioneaza normal). Cu alte cuvine, cred ca la viteza mai mare exista riscul sa ma trezesc ca se rabateaza singura. Am incercat sa caut care ar fi siguranta (desi ma indoisc profund ca ar fi siguranta separata stanga/dreapta) dar oricum nu am gasit nimic notat in manual. A mai intamipinat cineva aceasta problema ? Chiar sa se fi ars motorasul ? Sa fie doar problema unui contact electric ? Am incercat sa vad cum se desface dar nu prea ma prind - este un surub, il desfac, dar nu se slabeste nimic .... oare trebuie fortat ? A desfacut cineva o oglinda de I30 ? Are cineva un manual de service ? Eu as vrea sa incerc sa ma uit eu inainte de a merge la service. De precizat ca masina nu mai este in garantie.
  5. laurh

    Stergatoare I30

    Pot sa confirm confirm ca 600/475 merge de ;inune pe i30. nu loveste in marginea din dreapta si, in plus, se micsoreaza considerabil spatiul care ramanea pe mijlocul parbrizului intre cele doua stergatoare. Este vorba de produsul http://www.amazon.de/Bosch-Wischblatt-Satz-Aerotwin-AM462S/dp/B0039234VI/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1352641891&sr=1-1 Cred ca daca am pune si un 625 in stanga ar fi si mai ok, dar nu am gasit. Apropos, cred ca pe spate ar merge de minune un stergator cu 50mm mai mare. A gasit cineva o solutie ?
  6. laurh

    Stergatoare I30

    Pana la urma m-am hotarat sa risc si am comandat 600/450. O sa va zic daca merge sau nu. Am stat si am analizat problema ... de la marginea stergatorului actual pana la plasticul din lateral am cam 17-18mm. Eu am o diferenta de 25mm intre cel original si cel cumparat. Daca se pastreaza exact proportia la care este prins de brat (pentru ca nu e la jumatate), ar trebui sa se duca 12,5 mm in stanga si 12,5 in dreapta. Deci ... in teorie ar trebui sa mearga. O sa vedem daca si in practica.
  7. laurh

    Stergatoare I30

    A venit vremea sa imi cedeze stergatoarele (dupa 3,5 ani) Mi-am comandat de pe amazon de (nu locuiesc in tara) aceste stergatoare, http://www.amazon.de/gp/product/B002G3WFXY/ref=oh_details_o02_s00_i01 Mare teapa, pentru ca sistemul de prindere este cu carlig. O sa le trimit inapoi. Am inceput apoi sa ma documentez si am vazut ca imi trebuie cu sistem multi clip. Produsele cu sistem multi clip au codul incepand cu AM Asa ca am gasit http://www.amazon.de/Bosch-Wischblatt-Satz-Aerotwin-AM462S/dp/B0039234VI/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1352641891&sr=1-1 Problema este ca stergatorul pasager este mai lung, 475 in loc de 450. Intrebarea este, a incercat cineva ssa puna stergator de 475 in dreapta la un i30 ?
  8. laurh

    Cel mai prost service

    Nu stiu care este cel mai prost service, dar stiu unul cu siguranta foarte prost. Si drept dovada o sa va impartasesc experienta mea cu Dab auto vitanChiar dacaa trecut ceva timp de cand s-a intamplat, am decis sa imi fac in cele din urmatimp pentru a va povesti experienta mea cu acest service in speranta ca va fiutila altora in cautarea unui service de incredere. Asadar ...am avut parte de o tamponare frontala pe zapada - drum ingustat, de fapt partiepe o singura banda, curba, un pic de viteza ... Asta a fost - ne-am ciocnitfrontal eu stand pe loc (urcam si am avut timp sa opresc), celalalt conducator, in coborare, probabil la 20-30km/h - nu stiu de ce aproximez f bine. Urmarile -spoiler spart, farurile rupte din suporti pe interior, un colt de aripa un picindoit, radiatoarele curbate dar nu sparte (am mers cu masina bine merci panala Buc, capota indoita Intrucatmasina e cumparata de la ei am decis sa o repar la Dab, chiar de ce mai avusesemsi alte experiente neplacute cu ei, e adevarat, nu de asa amploare precum ceurmeaza. Lucrurileau inceput f bine - masina la schimb (mi-au dat o elantra noua - ce sa zic ...Impresive pana acum). Mai bine nu mai ceream nici o masina la schimb pentru cacred ca asta are legatura cu seriozitatea cu care a fost reparata masina mea. Dupa nicio saptamana sunt sunat ... Haideti azi sa va luati masina ... Eram la servici,a doua zi eram de garda ...le zic ... Imi pare rau... Pana poimaine nu am cum.Nu si nu ... Aveau nevoie de masina, asa ca m-au asteptat pana la ora 21 inacea zi sa ma duc sa imi iau masina. Evident cala 9 seara nu am stat sa ma uit cu atentie la ea, sa verific ceva - na -oamenii sunt profesionisti (credeam eu in naivitatea-mi ...). Plec ...Prima bomba ... Farurile ... Dreapta batea undeva in lateral si muuul prea sus... Flash-uri la greu de la cei din fata pe care ii orbeam, iar cel din stangabatea la 3 pasi in fata masinii. Am zis ca mi se pare ... M-am apucat sa cautpe net, am masurat pe ziduri ... Concluzia ... Farurile reglate catastrofa.Evident ca pe devizul de reparatii era trecut la loc de frunte reglajulfarurilor. A doua zi... O zi calduroasa ... Hai sa dau drumul la aerul conditionat . Evident ...Era un aer un pic mai rece ... Nici pe departe aer conditionat. Inutil sa spunca, conform devizului, se facuse golire/umplere instalatie AC. Hotarascsa ma duc la service ... Evident ca d-soara asa draguta si politicoasa panaatunci era acum de nerecunoscut ... Imi arunca in sila o hartie pe care sa imiexprim "problemele". Vine unmecanic (nu stiu exact cine era), ne urcam in masina si evident ...farurileochiometric bat foarte bine, aerul conditionat verificat cu receptorii termicide pe fata dorsala a mainii functioneaza foarte bine. Lainsistentele mele (cautasem si eu 3 vorbe pe net despre reglajul farurilor) maduce intr-o hala in spate sa verificam farurile cu aparatul. Vine un baiatcunun jaf de aparat ... Il pune in fata farului (fara sa masoare distanta,inaltime, nimic) ... Oricum, se vedea si asa ca bate haotic. Vine cu osurubelnita sa-l regleze si incepe sa sa caute surubul de reglaj. Si aiciincepe filmul cu prosti ... Incearca un surub ... Nu se intampla nimic, ilincearca si pe al doilea ...nimic. Ii zic politicos "asa sa incerc cusurubelnita pe colo si pe colo puteam sa incerc si eu singur, daca nu tepricepi mai bine chemi un coleg care stie mai bine". Baga capul un pamant sipleaca ... Povestea se repeta si cu al doilea "baiat" care vine. Incele din urma vine ar treilea care pare ca stie ce face dar spune "pai cee cu aparatul asta, nu se poate reglastanga-dreapta ?". Ii rog frumos sa aduca un aparat mai bun. Si uite asane urcam iar in masina si venim in hala din fata unde dupa inca jumatate de orade mersterit ma cheama sa imi arate ca acum sunt ok. Apoirevenim la AC. Le zic ... "imi ararati in specificatii cat freon trebuiesa aiba masina in ea, facem o golire/umplere, daca scoateti cat trebuie platesceu operatiunea, daca scoateti mai putin platesc eu." . Cifrele ... Trebuiasa scoata 475 +/- 25 (sau 500mg, nu mai stiu exact si scot .... tineti-va bine... 50 g - doar de 10 ori mai putin (masina avand aproximativ 1 sapt de cand iesisedin service). I-am rugat sa faca o verificare de etanseitate la 30 min care aiesit ok. Sper chiar sa fie ok.Cand sa plec ... Ma uit la lichidul de racire(recunosc ca pana atunci nu ma uitasem) - 2 degete sub minim. Deja imi venea saurlu. Vine in inginer la costum - "aaa, nici o problema, nu a fostaerisita, completam gratis - ce favor). Inutil sa va spun ca peste inca o saptnivelul era iar la minim si s-a dovedit la expozitiei ca pierdea antigel, nu ? Asadar,oameni buni am trait o experienta tragi-comica care m-a costat mult timp sinervi. Si stau sima intreb ...cum au reglat acei mecanici farurile ? Cum au implut instalatia deaer conditionat ? Au suflat cu gura ? Ce pregatire au oamenii din acel servicedaca 2:din 3 habar nu aveau sa regleze niste faruri de i30 ? Si stau si maindreb cu groaza cum au lucrat la chestiile pe care eu nu stiu sa le verific -suruburi cabluri, etc etc. Inca ma mai gandesc cu groaza ca intr-o buna zi o sama trezesc cu spoilerul pe jos. Aaaa, uneori, cand stau pe loc, capota incepesa vibreze pentru ca are un joc la sistemul de inchidere ... Singura mea explicatie este ca aveau nevoie urgent de masina pe care mi-o dadusera la schimb, asa ca altceva nu a mai contat, decat sa o "repare" cat mai repede. Nu am niciun scop malefic in a face reclama negativa celor de la Dab, dar din punctul meude vedere ei nu merita sa functioneze ca service. Cei mai multi angajati ai lor sunt de o incompetenta grosolana (sau toti ? ). Ce seintampla daca nu vedeam un om pe treceee din cauza ca farurile bateau haotic,sau daca plecam la un drum de 2000km (ceea ce am si facut) cu masina pierzandantigel ? Cine platea tractarea prin Austria ? Ce se intampa daca fortam AC cu50 g freon in loc de 500 ? Sper ca nuam plictisit prea tare si ca experinta mea va fi utila altora.
  9. I30 , Coreea, produc tie 2008, cumparata 2009 42.000 km troncane undeva pe mijlocul masini la trecerea peste denivelari, de cand era noua in service ... nu are nimic nicodata astazi o sa imi incerc iarasi norocul , de data asta la expozitiei ma invata si pe mine cineva cum ar trebui sa pun problema incat sa am sanse sa se rezolve ? vad ca multe lume vorbeste de dn-ul Nelu ... pot sa intreb de dansul acolo ? inteleg ca este un om deosbit,
  10. laurh

    Navigatie

    Ma numar printre ghinionistii care au achizitionat hyundai-ul in versiunea premimum ( cu clima, navigatie). Cd-urile cu navigatia sunt din 2007, Navteq . Pe ele scrie ca pt update sa contactez dealerul local hyundai. L-am contactat si .... s-a rezolvat .... "nu se poate". Nu exista versiune mai noua de harti. Intrebarea mea este ... are cineva vreo idee despre cum as putea actualiza hartile ?
  11. nu sunt doctor "mare" inca. nici macar burta nu am (doar un pic) si masina e f ok parerea ea ... pana ajungi in serivice ...
  12. laurh

    Aer conditionat

    Nu pot edita postul anterior. Oricum, m-am laudat degeaba - nu mai gasesc bonul scos de aparatul care incarca cu freon. de ce imi aduc aminte bine , au bagat 530 (la mine au fost vreo 480). Sper sa nu dezinformez.
  13. laurh

    Aer conditionat

    Pai nu, dar ... am spus ca folosesc recircularea. Dupa 1 ora de mers cu ea pe recirculare temperatura din habitaclu coboara la o valoare cam indepdenta de ce e afara zic eu. Adica normal ar fi sa ia aer rece din habitaclu , sa il raceasca si mai tare, si iar sa il ia racit si sa il raceasca si mai tare. Evident ca si temperatura exterioara are o importanta aici, dar oricum, eu zic ca e mai precis asa pt comparatie decat sa pui sa raceasca aerul care vine direct de afara (evident ca nu vei putea compara temperatura care intra in habitaclu in conditii in care tem de afara variaza de la 10 grade la 40-50 .
  14. Sunt perfect liniare zgarieturile, perfect paralele, si destul de adanci. Ma indoiesc ca puteam sa fiu asa precis cu racleta, si nici praful ... sa stea atata in punct fix ... Eu o sa solicit schimbarea geamului de la sofer (sunt si pe directia oglinzii retrovizoare). De ce nu emigrez ... de fraier Glumesc, imi e greu sa plec, inca consider ca se poate face medicina in conditii decente si aici ... dar ma cam conving de contrariu in fiecare zi, asa ca probabil tot voi emigra in cele din urma.
×
×
  • Create New...