Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/23/21 in all areas

  1. 2 points
    Service-urile Tiriac au preturi nesimtite la orice. Daca nu as avea alta optiune in apropiere, clar as lua o alta marca de masina.
  2. 2 points
    Încercăm să mutăm pe 27.03.2022? Vă convine? Aceeași oră?? 11.00?
  3. 2 points
    Duminică 13.02.2022 ora 11.00 in parcarea de sus de la Polivalenta. Incercam sa punem de o întâlnire. Suntem deja cativa. Alti doritori???
  4. 2 points
    Acum desigur ca nu trebuie ajuns la 160k pentru a inlocui bujiile, sunt si alti factori care contribuie la uzarea lor prematura, precum calitatea lor (in primul rand), stilul de mers, calitatea combustibilului, etc. Eu intentionam anul asta sa le schimb si la CRDi-ul meu (~175 000 km, ~15 ani), dar au intervenit altele si cred ca voi mai amana oleaca. @Dino parca avea pe undeva un tutorial de inlocuire bujii la Accent CRDi. Bujiile se pot scoate cat-de-cat usor daca dati un WD40 pe langa ele cu motorul oleaca caldut. Lasati sa "dospeasca" peste noapte sau macar 2-3ore si ... tineti degetele incrucisate pe cheie. Actionati fff...ff incet cheia, fara sa bruscati, mai dati cu WD40 si repetati pana va iese. Eu n-as tine portul bujiei neacoperit pana o pun pe cea noua, iar inainte de asta as pune oleaca de WD40 sau niscaia vaselina pt temperaturi inalte pe filetul celei noi, sa usureze treaba pe viitor. Din pacate nu stiu cuplul de strangere, dar mergeti la simtamant, nici prea mult, nici prea putin, cam cat ati simtit cand ati desfacut.
  5. 2 points
    Bagatelizezi comportamentul unui om care este numarul 1 mondial intr-un sport urmarit de sute de milioane. A recunoscut ca s-a dus la un interviu chiar daca stia ca a fost depistat pozitiv. Motivarea lui este lamentabila. La fel si cu mintitul in acte. A aruncat pisica in curtea altuia. Eu stiu ca un lider isi asuma greselile. Asa am invatat acasa si pe la scoli. Din punctul meu de vedere, acest om este pur si simplu o mizerie care pateaza credibilitatea acestuis sport. Nu-i contest meritele ci doar comportamentul. Si din pacate a dovedit ca este josnic mai demult (vezi Adria Tour si toate tampeniile facute de el). Australia nu are nevoie de No 1 ca Novak. Are nevoie de un No 1 responsabil. Gripa are vaccinuri demult. Bune rele, nu conteaza. Ca si salamu', e de mai multe calitati.
  6. 2 points
    Salutare ipatruzecisti Eram curios ce ulei va mai baga astia prin motoare. Eu am iesit din garantie din februarie 2019 (i40-ul meu e din 2014) si am asa un regret ca nu mai am pe cine sa reclam la ANPC Oricum am reusit performanta ca inclusiv in garantie in masina mea sa fie pus uleiul adus de mine, adica Shell ultra ECT 5W30. Am aproape 271.000 km si motorul meu toarce ca un bondar in continuare. Am decis sa va scriu pentru ca pentru prima data renunt la acest ulei, pentru ca tot mai greu il gasesc "Made in Germany" fabricat in Hamburg, mai peste tot inclusiv pe Amazon vine "Made in EU", probabil din Polonia, reciclat. Iar motorul meu are interzis de la mine matrafox in loc de ulei. Asa ca am trecut la varianta oferita de fabrica, cred ca e tot Shell imbuteliat sub marca proprie, l-am luat de la un importator din Chisinau, este "Made in Korea" , cu eticheta pe verso scrisa in limba coreeana si pretul este de cca 150 RON bidonul de 6 litri. Va dau linkul mai jos: https://www.seol.md/ro/products/hyundai-1061224/ Am deja 8000 km facuti cu el si pare totul normal. Specific faptul ca eu numai la 30 mii km schimb uleiul, niciodata mai devreme chiar daca trece 1 an. Daca era sa se rupa, se rupea demult, asa ca sfaturi de genul "vezi ca omori motorul, schimba-l mai des" , nu sunt pentru mine care respect cu strictete ce spune producatorul in carte. Sper ca aceasta infoermatie sa va fie de folos si sa nu-i lasati pe "servisari"sa va strice aceasta buijuterie de masina (motor) cu uleiuri reciclate sau cuTotal venit la butoi de 200 L de la Lubrifin Brasov, ca sa le iasa lor profitul mare. Nu mai zic ca vi-l vinde pa pret triplu. Va urez drumuri bune si fara incidente! Sarbatori fericite!
  7. 2 points
    90% din piesele Hyundai Kia sunt făcute în China, India sau Turcia. Alea 10% făcute Coreea de Sud ajung mai rar pe la noi. Așa că șansele să nimerești o bobină proastă sunt la fel de mari cu un găinaţ pe capotă după ce ai spălat mașina în București.
  8. 2 points
    Nu prea e acelasi lucru, cand infigi telefonul in dock si ii mai bagi si un cablu. Pentru ca NU pot sa il tin in buzunar, ca nu merge mirroring. Ca am eu 512 GB pe telefon sa pun si filme, ca merg si alea pe ecranul masinii e altceva, dar nu toata lumea are capacitate mare de stocare pe mobil si nu e ok sa imi blochez un device intr-un loc ca sa se incarce si wireless, desi are infipt un cablu care face acelasi lucru oricum.
  9. 2 points
    Te contrazic, mirroringul era bun pentru ca unu la mana, daca dai drumul la AA sau Cp il bagi in cablul care duce la unicul usb de media, si asta automat iti taie alte surse audio, de exemplu un stick mp3, deci esti fortat sa playezi muzica din telefon/youtube/spotify, avand in vedere ca masina nu are cd player si doi la mana, il bagi oricum in wireless charger, adica mai sta degeaba si in ala si in cablu. Am incercat un hub usb si functioneaza cu intermitente, nu e ce trebuie. Am folosit 3 modele diferite, de calitate, si acelasi rezultat. Ai intreruperi la AA/CP de te enervezi. Am zis ca e de la cablu, am schimbat si cablurile, degeaba, prea multe date pentru portul ala. Faptul ca din 4 usb-uri doar unul e de media mi se pare una dintre cele mai mari gherle.
  10. 2 points
    Va salut ! Dupa "plangeri" prin Korea, pe LinkedIn la mai marii Hyundai Europa, dupa multe ore de periat formuri in limba germana, spaniola... Poate sunt eu un client dificil ... dar dupa ce treci prin sentimentul ca ai fost prostit 40% si te'ai iluzionat cu 60%, parca simt ca am dreprul sa ii trag la raspundere. Evident nici un raspuns, nici macar bagat in seama ... deci nu este doar in Romania aceasta atitudine ... este ceva la nivel de brand ... Sper sa gresesc, dar valoarea unui PHEV va scadea dramatic. Voi simti pe propria piele :( pur si simplu din ce in ce mai multi clienti din Germania si UK se plang de FIX aceleasi chestiuni ca mine. Acolo au fost 'amagiti', in privinta hartilor de 2011 si Android Connect si Car Play, ca se va rezolva pana in August ... acolo se taxeaza minciuna Romania, UK si cam peste tot pe unde se mai vinde, nu au acces integral la Bluelink. Doar SUA, Canada, Korea si India beneficiaza de acest 'lux'. Deci noi nu meritam ...nici macar ce scrie in b4osura nu functioneaza Concluzionez astfel : 1. Raman la parerea initiala, Hyundai Santa Fe PHEV, varianta pentru Romania, este o mare si gretoasa teapa. Pretul este cel putin exagerat. Asistenta clienti ...zero barat . La 3 sapt dupa receptia masinii,am primit presurile cadou evident nu sunt pentru PHEV si nu se potrivesc au spus clar ca daca vreau "d'alea bune, e cu bani" ce ma bucur ca am luat Hyundai si nu vre'un BMW ... 2. Hyundai in general face afirmatii fara acoperire, lauda bluelink, inclusiv pe Europa, dar realitatea este ca nu prea functioneaza nici in Germania sau Anglia. Este un artificiu inutil, exagerat in capabilitati iar in cazul Romaniei, de'a dreptul reclama mincinoasa. In SUA, Canada, India si Korea sistemul Bluelink functioneaza integral, am intrebat pe unul din liderii Koreeni de ce asa ? Au trecut 3 saptamani de atunfi, cred ca vor mai trece si altele...pana voi renunta. 3. Santa Fe PHEV are "picioare" scurte rau de tot, pe drumul Constanta Brasov a trebuit sa alimentam de 4 ori...autonomia bateriei este cel mult 50km la drum intins, ramas pe benzina,modul Smart, autonomie 380 km cu rezervor plin ! 4. Am inceput sa ma obisnuiesc cu suspensia rigida ... dar voi consuma placute de frana mai des 5. Ador panoul central si sistemul shift by wire , panoul de bord este OK camerele din oglinzi cand semnalizezi sunt superbe... dar devin plictisitpare dupa ceva Km... nu te mai uiti in bord ci doar la HUD Daca aveti parale de PHEV Santa Fe sau macar in gand sa cumparati asa ceva ... Mai cautati sau asteptat pana ajunge maxim 30000 noua , altfel ... nu merita.
  11. 2 points
    Cu dedicatie pentru Marius
  12. 1 point
    Nici eu nu o las pornit start-stop continuu. Masina consuma mai mult daca ai o coloana care se misca cate putin la fiecare 3-5 secunde. (pe verificate). Si daca oprirea e foarte scurta iesi in pierdere. Eu o las daca e un semafor foarte lung si stiu ca de vreo 5 minute nu am oprit deloc. (adica la un traseu de 15 minute nu o las sa se opreasca mai mult de 2 ori).
  13. 1 point
  14. 1 point
    La fel si a mea uneori, insa am atenuat zgomotul acestora punand in spatele plasticelor un burete subtire, se gaseste in comert. Se taie dupa forma si nu trebuie lipit, sta pur si simplu cand plasticul este montat. Nu am eliminat complet zgomotul, banuiesc ca mai este prin spatele bordului unde nu pot ajunge, dar s-a ameliorat simtitor. La fel am procedat si la stalpul din dreptul pasagerului si al soferului, mai erau cateva cuiburi si pe-acolo.
  15. 1 point
    Adjudecat...! Schimbat distributia.... Lant;intinzator....tot tacamul.
  16. 1 point
    Dotari: Scut metalic sub baia de ulei, scaune încălzite pe fata, bluetooth handsfree, aer condiționat, comenzi audio pe volan, 4 geamuri electrice, senzori de parcare cu afisajul distantei, ESP, USB+AUX in cotiera, 2 chei, geamuri cu tenta inchisa pe spate si luneta. Vine la pachet cu 2 seturi de anvelope(1 de vara + 1 de iarna), etc. Km: 123000, EURO 4, dețin cartea de service pana la ultimul schimb de ulei. Se circula cu masina, kilometrii sunt in crestere. Are ITP valabil, facut pe 02 Septembrie 2021. S-a schimbat uleiul la 117000km, Mobil 1 ESP 5W30, si filtrele de ulei, aer, polen, benzină. Nu mananca ulei. Serie de șasiu KMHDC51DP8U056091 Proprietate personala, se vinde doar cu perfectarea C-V-C pe numele noului proprietar. Se poate vedea în municipiul Giurgiu, judetul Giurgiu. Sincer, are cateva urme pe vopsea la exterior, detalii. Nu necesita investitii la mecanica sau la interior, nu e nimic rupt. Mai multe detalii la telefon. Se vinde cu plinul de benzina făcut de mine. Pret 4200 euro, negociabil.
  17. 1 point
    In Noiembrie revizia 8 la 240000 km Deoarece a iesit din septembrie din garantie, am facut revizia loco la firma, toate consumabilele cumparate de la un dealer cu care colaboram, manopera loco ca tot iau salariu, iar consumabilele cca 450 lei. Si asta pt ca am luat uleiul de la eMAG, dedicat Hyundai, altfel era un pic mai putin. Insa am constatat ca si uleiul lor "de butoi" de la reprezentanta a fost bun. Cine se incumeta sa dea 5 ani garantie fara limita de km, ... Acum am sarit de 250k km si totul e ok cu masinuta asta.
  18. 1 point
    Salut,nu stiu daca ai rezolvat problema,dar am avut si eu aceeasi treaba cu pornitul la masina lui taicamiu.Pornea 1 data din 10.Am cautat pe forumul Hyundai din Uk si am gasit problema la mufa bobinei imobilizatorului,aia care e de jur imprejur la butucul cheii.Pinii din mufa sant slabiti,nu opune nici um fel de rezistenta cand bagi mufa.Am intarit pinii aia din mufa,si de atunci nu mai are nici un fel de problema.Nu a mai fost nici o data cand sa nu porneasca.Spor la treaba!
  19. 1 point
    @Dannyboy să faceți poze. Sunt alaturi de voi.
  20. 1 point
    Copii nu au un sistem imunitar puternic, sau mai puternic decat cei in varsta. Nu este o regula. Sistemul ala functioneaza mai bine sau mai rau in functie de o gramada de parametri. Sunt in general mai sanatosi decat batranii astfel ca functioneaza mai bine. Vaccinul a fost extins la copii dupa ce au inceput si ei sa se imbolnaveasca dupa ce virsusul a suferit mutatii. Sistemul imunitar are o componenta de urgenta care este nespecifica si putin eficienta si una specifica, foarte eficienta. Nu intotdeauna un sistem imunitar "puternic" este de dorit. Vrei unul eficient care stie sa atace specific virusul cu minim de afectare a organismului. Si asta face vaccinul. Tocmai atacul ala disperat si intens dar nespecific este ce agraveaza situatia bolnavilor cu Covid. Dupa afectarea initiala la poarta de intrare ("Gripa" aia de o tot mentioneaza lumea), urmeaza afectarea pulmonara. Cand peste un bolnav cu sau fara alte comorbiditati, dar hipoxic trantesti o stare de "panica generalizata" a sistemului imunitar cand tot ce ai in organism lupta din greu fara sa stie cu cine, se moare. Am vazut direct tinerei fit nevaccinati care au trecut prin boala, in paralel cu parintii lor vaccinati si plini de comorbiditati. Tinereii si-au cam schimbat radical opiniile si acum asteapta sa treaca 6 luni sa-si faca boosterul. Peste tot au inceput sa moara tot mai multi tineri. Si asta de vreun an jumate incoace nu recent. Si e normal pentru ca asa progreseaza virusul. Din cauza asta toata agitatia nu doar din cauza celor 0.5% sau cat of procentul alora care mor. Desi si aia ar trebui sa fie suficient pentru oricine. Vorbim totusi de milioane de oameni. Nu e campanie de panica. Chiar suntem cu un picior in groapa ca specie. Daca tot lasam scris pe net chestii sa dovedim ca avem dreptate, undeva pe youtube am spus cuiva in Apr-Mai 2020 ca o sa vedem 15 milioane de decese intr-un an. S-a ras bine atunci. Era perioada in care se raporta rata de mortalitate la populatia globala folosit decesele raportate de China... In aparare mea, nu ma asteptam la lock-down global atat de lung. Dar eu cred ca daca ne uitam la mortalitatea excesiva global, suntem bine peste aia 5 milioane raportate acum si mai aproape de ce mi-a iesit mie la prima strigare.
  21. 1 point
    Defectul cu imobilizarea nu a mai aparut. Circuitul demarorului pare a fi "direct", adica ne-intreruptibil din controlerul in care e functia de imobilizare (daca nu are aprindere si/sau injectie, oricum nu porneste). Altele sunt defectele curente: la schimbat rotile de iarna, observai ca discul pe stanga spate nu prea e slefuit (= etrier blocat). Ar trebui sa-l demontez si sa-i tratez piesele de glisare.... Da' pe frigul asta....
  22. 1 point
    Am facut rost de niste popcorn , care mai e treaba cu conspiratia, cred ca am pierdut firul. Merge inainte?
  23. 1 point
    Am un i20 1.2 din 2019. Problemele cu ambreiajul au aparut de la 1500 km, insa cu trecerea timpului s-au inrautatit. Am fost de cateva ori la garnatie unde mi s-a spus ca e stilul de condus, sau ca masina nu are nimic. Am incercat sa plec de pe loc mai usor sau mai tare, dar degeaba. Pe la 10.000 km, 95% din plecarile de pe loc erau cu trepidatii, asta ducand la anumite situatii periculoase in trafic. Nu conta temperatura de afara, sau ca motorul era cald sau rece. La 13.000 km am schimbat ambreiajul. Da, am pierdut garantia pe cutie, dar nici asa nu se mai putea. Am pus kit SACHS, nu Valeo. Dupa aproape 2.000 km, functioneaza bine. Nu am avut nicio trepidatie pana acum, indiferent de vreme, trafic etc. Nu-mi fac sperante s-o tina prea mult asa, dar macar am incercat. Interesant e ca ambreiajul vechi nu prezenta urme de uzura. Dupa cum spuneau si altii, cel mai probabil ambreiajul e subdimensionat, iar schimbarea lui cu altul, indiferent de brand, doar va amana problema un anumit numar de km.
  24. 1 point
    https://www.emag.ro/inverter-5v-la-9v-0-8a-12v-0-5a-usb-tata-la-jack-5-5-mm-tata-107/pd/DKY32GBBM/
  25. 1 point
    N-am făcut niciodată între 2 schimburi de ulei de motor mai mult de 7000 de km. Cam asta e distanța parcursă în decurs de un an. Îndrăznesc să cred că nu pică motorul din asta. În plus am văzut prin niște publicații că la mare modă este uleiul 0w16, foarte economic și zic ei, cu calități ieșite din comun. Cert e că m-aș simți mai liniștită să știu că în baia motorului este Shell 5w30 și nu altceva. Cel mai bine comand pe net 4 litri și-un filtru și îl schimbăm oriunde că și așa în ultimul an de garanție prea puține se acoperă la mașină. .
  26. 1 point
    Salutare Vand Hyundai i30 Highway 1.5dpi 110cp 2020 model aproape nou cu 800 km la bord.Masina a fost cumparata noua din reprezentanta Hyundai.Detin factura, cu garantie 5 ani Hyundai.Motivul vanzarii este ca doresc ceva mai puternic, masina a fost achizitionata online si nu am facut test drive cu ea.Masina este inmatriculata de o luna. pret:14500€ Mai multe informatii puteti sa imi scrieti pe WhatsApp la 00447517829627
  27. 1 point
    Banuiesc ca mild hybrid sunt toate, din cate stiu doar cu acestea au fost probeme la livrare in ultima perioada pentru ca sunt singurele cu cutie DCT si acestea (cutiile) nu erau primite de la producator.
  28. 1 point
    Problema vine de la faptul că ambreiajul, în ansamblul său, este subdimemsionat. Faptul că au înlocuit placa de presiune cu una mai tare (conform celor din service) nu rezolvă problema, cel mult mărește perioada până va ceda și noul kit. Am studiat kitul original schimbat acum o lună: made by Valeo (câh), discul mai mergea minim 50.000 de km, rulmentul tot cam atât, placa avea urmă fină de rulment pe lamele, deci mașina nu a fost condusă incorect. Dar, la 77.000 de km, la unii mai devreme, este inadmisibil să cedeze un kit ambreiaj. Când știi că faci o mașină de oraș, care rulează mult în treptele l-ll, cred că nu te apuci să tai exact acolo unde e vital să ai piese rezistente. Dar, ăsta e Hyundai, un fel de Huawei cu piese făcute prin China, India, Turcia, Cehia și uneori Coreea. Păcat, nu au aceeași calitate de oțel peste tot, nu ajunge să trâmbiţezi "5 ani garanție integrală", atât timp cât ambreiajul nu e acoperit de garanție (deși e defect de fabricație, dovadă că pe factură apare specificat "ver.2019") iar amortizoarele care încep să-mi curgă și nu vor să le schimbe (sunt în parametri) o să mi le găsească neconforme după ce iese mașina din garanție... sunt cam dezamăgit, nu vreau să cred că trebuie să vii cu mașina pe platformă ca să recunoască un defect de fabricație!
  29. 1 point
    Salut, Masina vine cu un incarcator casnic cu stecher pt priza casnica si conector Type2 pentru masina. Masina se incarca de la 15% la 100% in aproximativ 12 ore, incarcand cu 1,2 kW/h la priza normala/casnica. La o statie publica masina se incarca cu 7,4kW/h si incarcarea de la 15% la 100% dureaza aproximativ 2 ore. Pentru aceasta trebuie sa cumperi un cablu de alimentare Type2-Type2. Eu am cumparat de pe site-ul din imagine si am luat si geanta transport care este utila. http://masini-electrice.ro
  30. 1 point
    Aici sunt de acord cu tine. Si sunt si eu convins ca scenariul este scris de aceiasi trepadusi care cica prevestesc vremea. Cum de stiu aia ca maine la ora 09:00 dimineata ploua la mine in sat daca nu ei insisi manevreaza vremea? Sincer acum. Se stie foarte bine ca forte oculte au deja la dispozitie aparatura de ultima generatie prin care pot declansa cutremure si crea uragane. Si sigur nu sunt americanii, ca doar nu or fi arat de prosti sa isi tot trimita uraganele alea cu nume de femeie sa le tot mature sudul SUA ... Sunt curios daca tu ai auzit vreodata de statistica. Nu stiu ce sa spun in fata acestor afirmatii. Din nefericire in ultimul timp am cam fost la spital cu ai mei si nu mi-au luat nici un banut. Nimeni, nici asistente si nici doctori. Ultima data, cu tatal meu, operatie de pancreatita din care a iesit din fericire cu bine. Tot fara sa dau spaga. Si vorbesc de Spitalul Judetean Arges (care nu este un etalon ci dimpotriva) nu de cine stie ce clinica privata.
  31. 1 point
    Laic la Dvoncu. Eu nu-s asa de purist ca el, cred ca un led bun AR PUTEA fi un upgrade de halogen, fără sa fie deranjant pentru ceilalți, însă că cel putin 99% dinte ele NU sunt. Mie becul ala din poza nu-mi inspira încredere ca nu orbeste. Suprafața care emite lumina e mare, e foarte posibil ca farul sa nu reușească s-o focalizeze. Farurile clasice sunt făcute a focalizeze bine lumina unui bec cu sursa aproape punctuala. Fa un experiment, lasă led pe un far, halogenul original pe celalalt, pune mașina la 2m de un zid și fa poza la pata de lumina.
  32. 1 point
    Nu ti se pare aiurea? Ledurile aftermarket sunt ilegale, halogenurile NU. Halogen cu 30% + mai multa lumina, cu 50%... Right, trebuie sa respectam legea. De ce doar noi, astia de jos si alora care o fac li se rupe?
  33. 1 point
    Eroare de soft, clar. La pornirea automata a luminilor (in tunel), display-ul trebuie sa intre in night mode, insa dupa ce luminile se sting, el intra din nou pe day-mode - luminile fiind puse pe auto. Cel putin, la I40 asa facea - pe night mode navigatia avea fondul negru, pe day mode avea fondul alb. Pe CD/Radio/Aux nu am observat sa fie vreo diferenta la ecranul central, insa la ceasuri da, lumina de fond se modifica. @Krulox Si pe mine m-a batut gandul la HEV sau PHEV de la Hyundai (nu s-a putut), apoi de la Kia (pret nesimtit de mare si discount-uri in bataie de joc), insa, sincer, nu am avut incredere ca un motor de 1,6 turbo benzina poate sa impinga asa cum trebuie o hardughie de 1900/2200 kg, atunci cand ramai fara baterie. Si sa incarce si bateria... In plus, venind de pe cateva diesel-uri, am oroare sa vad consum peste 6-7% in bord :))) M-am reorientat rapid spre un 2,0 HDI pe o masina de 1600 kg. Nu zic faptul ca am facut cea mai buna alegere, insa asta a fost alegerea mea. A, si m-a costat si cu vreo 10.000 euro mai putin (pret lista mai mic + discount + tichet rabla + sper bonus rabla clasic), in conditiile in care, in afara de trapa aia pacatoasa, am pus absolut tot pe ea. Numai bine si alegeri inspirate!
  34. 1 point
    Ia mergeti voi in concediu in Turcia cu waze.... E adevarat ca habarnistii de la reprezentante au harti vechi dar hartile noi se pot gasi pe net. Eu am folosit pentru fostul I40 hartile puse aici, pe forum, de un coleg si au mers brici - si instalarea si navigatia. Chiar m-a sunat noul proprietar sa ma intrebe ce si cum, pentru ca unui prieten de-al lui, cu o Kia careia i se facuse update de harti (asa zise noi) in garantie cu cateva zile in urma, nu ii recunostea nu stiu ce sensuri giratorii din Constanta.
  35. 1 point
    Salut si bine ai venit printre noi, Imi pare rau ca ai avut niste asteptari neconfirmate. Conform site-ului de Europa, pentru SantaFE PHEV ai avea optiunea de la punctul 1 - https://www.hyundai.com/eu/models/santa-fe-plug-in-hybrid/features.html#connectivity Vizavi de wireless CarPlay / Android Auto - am gasit un articol care explica punct cu punct ce ar trebui sa faci: https://www.wheelsjoint.com/wireless-apple-carplay-on-hyundai-tucson-how-to-connect/ Vizavi de punctul 2, si eu am fost surprins cand mi s-a spus ca nu vine cu covorase - insa nu m-am suparat deoarece am dorit covorase din cauciuc oricum - le-am comandat frumos pe accesorii. Vizavi de Bluelink - orice serviciu de genul acesta costa bani la toti producatorii extra (inclusiv bagat in pretul masinii la vanzare care la alte branduri e gratis 2 ani cat garantia, dupa platesti) - Hyundai il da "gratis" 5 ani - e de apreciat ca nu il platesti primii 5 ani. Vizavi de reglarea temperaturii - cred ca poti sa o programezi cand a bagata la incarcat - adica ii setezi ora la care pleci, si daca e conectat la priza isi face climatizarea. Sper sa ajute sugestiile mele.
  36. 1 point
    Adevărul e multiplu, funcție de bula fiecăruia.
  37. 1 point
  38. 1 point
    Nu trebuie oprit ac-ul dar, tragi de ea rau de tot
  39. 1 point
    2.3 ar trebui sa ai
  40. 1 point
    Salut. Unde pot găsi lămpi led pentru numar la Santa fe II? Vreau sa le schimb și nu găsesc nicăieri. Mulțumesc
  41. 1 point
    In Bucuresti la DAB. Poti incerca intai sa vorbesti la telefon cu Marius Morar: https://dabauto.ro/mitsubishi/contact/ Desi vad ca s-a mutat la DAB Mitsubishi, eu tot la el continui sa-mi fac programarile pentru Hyundai
  42. 1 point
    Din ce am inteles de la mecanicul care a inlocuit prima data valva EGR, unele piulite se inlocuie "cu buricele degetelor". La cel de-al doilea nu stiu sa iti spun exact, am vazut oricum o "chestie" facuta din mai multe adaptoare si chei tubulare, multe care permiteau arcuirea sa zic asa, si astfel cred ca au strans. Nu stiu exact cum a facut deoarece nu mi s-a permis sa stau nici macar la 1m de masina. Revenind insa la conductele noastre, am pus in link-ul urmator poze ale conductei vechi si ale celei noi: https://hyundai.zadara.org/egr/ Din poza asta, se vede ca nici conducta cea noua nu are imbinarea aia perfecta: https://hyundai.zadara.org/egr/new pipe - 2.jpg Ce ma intriga mai mult este poza asta: https://hyundai.zadara.org/egr/old pipe - 2.jpg - respectiv, ce anume a lasat urmele alea? ca pare ca ceva s-a scurs, dar in halul ala? Si culmea, nu este la capatul cu imbinarea imperfecta. Chiar nu-mi dau seama ce poate fi, ca "de la mama ei" sigur nu a venit asa. In alta ordine de idei, pana acum se comporta bine, am mai pus ELM-ul doar cand am facut pozele si acum pare sa fie curat ECU de erori, iar conform aplicatiei (Torque PRO), cica testele de sistemul EGR sunt ok, anterior fiind pe "incomplete" si nici nu puteau fi finalizate. Parca, dar nu-s chiar convins, s-ar putea sa mai fie si alti factori, "ragetul" s-a mai cumintit oleaca, raspunde mai bine la metoda "sa speriem caracatita", iar consumul a revenit in limite normale (4.5% - 5%, 3 insi + 1 pusti, bagaje, AC si reprize de 90 km/h inafara localitatii cu 50 km/h in localitate). Chiar si cu AC-ul cuplat acum raspunde mai bine la metoada anteriora decat inainte. Ce-i drept, de fiecare data e ceva nou caci nu o folosesc prea des. Prea ... Imi pare rau, nu stiu sa iti spun. Presupunerea mea ar fi ca reprezinta turul. LE & Erata: Gandidu-ma bine, de fapt "caracatica sperita" e mai degraba "sepia speriata", insa intelegeti voi aluzia. Zona unde esapamentul se termina si incepe bara spate, e acum muult mai curat decat inainte, semn ca si EGR-ul functioneaza. De i-ar tine Doamne-Doamne obiceiul macar 3-5 ani ... Valorile la noxe nu stiu sa vi le spun inca, abia prin luna lui gustar am revizie si ITP. Revin cu poze si la valva EGR veche. Tineti aproape. LE & Addendum: Apropo de sepia mea speriata, vazui la o Skoda turbo, desigur, deasupra esapamentului un sticker cu "Warning: Jet blast". Mi s-a parut dragut, dar nu la fel de dragut ca sepia mea. E si mai naturala ...
  43. 1 point
    Salut! Vin cu un răspuns întârziat. Continuarea e simpla au schimbat catalizatorul.Ulterior am vândut mașina la buyback. Nu mai mers cu ea cât sa mai facă un ciclu care sa poată da codul. Încă am un i30 FD 1.4 din 2009 luat de nou, nu cred ca următoarea mașina va mai fii un Hyundai, rămâne de vazut:) . Ma sperie experienta în service chiar și dacă mașina are garanție, mai ales ca modele noi sunt mai complicate. Revin cu o alta experienta: I30-ul meu din 2009 a început sa dezvolte pe la început de 2020 un zgomot pe puntea fata la călcarea pedalei de frână. Am făcut o vizita la Țiriac și concluzia lor : bietele antirului spate(logic nu.. dacă zgomotul este pe fata). Le-au schimbat, plus au sumarizat urmatoarele pe viitor de inlocuit:toate elementele de suspensie(amortizoare și arcuri, bucși -un pic imbatranite) , caseta de direcție(avea un mic joc dar nu justifica zgomotul la franare) , ambreiaj(ținea prea sus după ei), totul~6500 de lei. Kit-ul de ambreiaj era deja schimbat la alt service pe la 99k km(pt ca începuse sa fluiere rulmentul) , masina avand la constatare 108k km deci nu se justifica schimbarea lui și chiar funcționeaza și acum:) . În plus mi-au zis ca lanțul de distribuție e slăbit și e posibil sa sara dacă las mașina în viteza și împinge cineva:).Le-am dat ok sa desfacă capacul de la came și au zis ca e ok întinderea lanțului și mai tine 2-3 revizii... ce sa zic mecanicul avea ochiul format sa poți aprecia asa ceva :)). Am luat mașina de la ei, ma durea fata de ras pana acasă, bineînțeles ca problema cu zgomotul nu era rezolvata. Problema era ca râdeam pe banii și timpul meu. Specific problema zgomotului se manifesta după ce mergeai 2-3 km cu mașina și când era mai cald afara. Am zis ok și am vorbit cu un amic care are un mic atelier de mecanica și am înlocuit (ca sa fiu) sigur caseta directie și flansele de amortizoare și un amortizor pe dreapta. Refăcut geometria ca la carte la service specializa. Zgomotul tot era. Am verificat și zona de pedalier ca părea ca zgomotul vine de acolo,no result. Am zis hai sa merg la unii mai luminați și am vizitat și DAB auto cu aceiași problema :concluzia ansamblu arc, rulment amortizor montat incorect de alt service.. deși nu ai cum fizic sa îl montezi greșit. Asa ca am plecat cum m-am dus:).Am fost iar la amicul meu mecanic și am luat cu el mașina la puricat(bineînțeles ca ansamblu de amortizor era montat bine) pana am găsit problema :șurubul de la pivotul dreapta nu era strâns bine și nu avea bătută siguranța,problem solved. Concluzia :Trebuie sa ma apuc de mecanica:). Pot sa ințeleg ca un service mic sa nu aibă sa aiba experienta pe n modele de mașini,dar ditamai reprezentantele sa nu fie în stare sa faca o diagnoza mecanica corecta pe un model de mașină lansat acum 15 ani, care în nici un caz nu e o mașină complicata. Anyways, spor la șofat și cât mai puține vizite la service...doar la revizii:)
  44. 1 point
    Acei 200-300 ml ajung in prima balta
  45. 1 point
    "Specialistii" iti vor inlocui cateva piese, pana vor ajunge la concluzia ca e din cauza benzinei. S.ar putea sa te alegi si cu o sonda noua. Lasa.i sa iti intinereasca masina.
  46. 1 point
    Iaca ma bag iar: La reviziile pe garantie uleiul si filtrul aferent mi-au fost schimbate pe elevator; filtrul e pe partea motorului spre fata (spre bara de protectie), insa nu e accesibil decat pe dedesubt (motiv pentrui care eu am recomandat canalul) se poate si din pozitia culcat, insa e cam riscant sa fiti picurat. Si la Dacia era destul de anevoios de pus dispozitivul pe filtru (desi acolo filtrul era accesibil pe sus). Cheia aceea inelara cu "dinti" care se angajeaza in adanciturile uzinate pe carcasa filtrului e mai supla, insa trebuie scoasa pentru fiecare revenire (banda aluneca usor la miscarea inversa a levierului) In fine, fiecare cu ce scula are si cum s-a obisnuit. Privitor la umplerea filtrului cu ulei: principial e buna, scurteaza timpul de umplere a rampei de ungere prima data la pornire dupa schimbarea uleiului; totusi, avand in vedere pozitia si spatiul, trebuie sa nu exagerati cu cantitatea de ulei (nu-l "umpleti", e suficient sa realizati imbibarea cartonului filtrant din el, altfel curge si manjeste inutil). In service nu-si bate nimeni capul cu preumplerea acestui filtru. Legat de calitatea uleiului, e bine ca va ganditi sa nu puneti orice smac; insa e in aceeasi idee sa efectuati schimbul la timp, atat la km cat si la timp (care se face primul!); kilometrii pentru ca reprezinta ore de functionare efectiva, iar anul pentru ca uleiul este contaminat de functionarea motorului si se degradeaza si asteptand in parcare! Pentru cei foarte zgarciti, era data o recomandare pe vremuri: se testeaza pH-ul uleiului si cand a scazut sub 7, inseamna ca s-a uzat si trebuie schimbat. Testul e relativ complicat (trebuie emulsionat uleiul, pH-metrele nu merg direct pe ulei) si era oarecum semnificativ la motoarele (si uleiurile) de fabricatie mai veche, cu scapari mai mari (pe vremuri, un schimb de ulei "tinea" 2000-2500 si pentru uleiurile "bune" maxim 5000 de km, iar la timp, Dacia cerea in garantie schimbul la maxim 4 luni si oricum se schimba cel putin de 2 ori pe an (iarna/vara)...Modernizarea motoarelor si a uleurilor a marit siguranta in functionare... Nu uitati sa schimbati si filtrul de aer (intr-un an trec atatia metri cubi de aer prin el ca v-ati inspaimanta - hai sa facem un mic calcul: 1 parte de benzina arde cu aproximativ 19 parti in greutate, de aer. Am neglijat frana de motor, cand aportul de benzina inceteaza. la un consum realist de 7litri/100km, si 15000km, cat e limita de revizuire, s-au ars 150x7=1050 litri de benzina x 0,73kg/l=766,5kg.(Dupa altii, densitatea benzinei ar fi peste 0,8kg/l, rezultand si mai multe kg/metri cubi de aer). Densitatea aerului e 1,293kg/m3; aerul pentru arderea a 766,5kg de benzina x19= 14563,5kg. Adica 14563,5/1,293=11263 metri cubi! Si stiind cat praf e prin orasele patriei, filtrul de aer ar trebui scuturat cel mult la 2-3 luni si neaparat schimbat anual! Un alt filtru care aduna multa mizerie e celebrul filtru "de polen", care curata aerul ce ventileaza (fortat) habitacolul (fosta "cabina"!). Chiar daca vara mergem cu geamurile deschise, si iarna este destul praf si incalzirea se face numai prin ventilatie... Cand se infunda, te apuca disperarea pana se dezabureste parbrizul; fie si numai din acest considerent si tot ar trebui schimbat si/sau curatat. Unele variante constructive se pot spala, insa majoritatea filtrelor nu suporta udarea... Oricum, spalarea e cu dus-intors, nu scoate particolele fine din pori si in afara de aspect, nu reface sectiunea de trecere a aerului in mod satisfacator, si nu prea o recomanda nici chiar aia zgarciti... Spor!
  47. 1 point
    I'm a looser babe... So why don't you kill me... AM OGLINZI INCALZITE!!!!!!!!! Azi dimineata, ca tot ploua, preventiv am dat drumul la dezaburire (n-aveam chef sa pornesc /ac-ul pt asta) Dupa o bucata de drum mi se par mie oglinzile suspect de uscate la cum ploua afara, si la un semafor am scos mana pe geam si le-am pipait. ERAU CALDE! I'm so happy! :lol: :lol: Damn, am stat un an si ceva fara sa stiu! Si imi aduc aminte clar, ca dealerul a zis ca nu are incalzite! Bine ca a gresit!
  48. 0 points
    Mai e un pic si vine Pastele... nimic pana acum. De cateva ori am vrut sa ma dau batut, sa caut ceva de pe stoc (cam slabute stocurile, nu gasesti mare lucru la pret echivalent sau mai mic - Duster, Sportage de 150 cai, Jeep sau SSangYong) sau ceva SH ca nou, dar de fiecare data am zis ca mai astept un pic... si inca un pic.. si inca un pic.... si au trecut 6 luni peste termenul estimat initial pentru livrare.
  49. 0 points
    https://hunedoaraplus.ro/incredibil-clienti-batjocoriti-de-hyundai-cinci-luni-pe-dreapta-pentru-ca-un-dealer-nu-si-onoreaza-obligatia-de-a-asigura-garantia-unui-autoturism/
  50. 0 points
    S-o crezi tu, m-am intalnit cu sute de masini, daca ar fi fost deranjati s-ar fi gasit unul sa-mi dea un flash ! Si altii sunt in siguranta daca-i vezi la timp, de exemplu un pieton, ca tine, care traverseaza intr-o zona intunecoasa . Daca ai fi mers noaptea, ai fi stiut ca cele mai multe masini cu faruri nereglate nu sunt cele cu leduri ci cu halogen. Interventiile tale si ale "colegului tau de echipa" sunt identice cu cele din februarie 2019, asa ca nu e nimic nou sub soare.

Announcements

×
×
  • Create New...