Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/23/22 in all areas

  1. 2 points
    Revin cu un update, poate se mai loveste cineva de problema asta si are nevoie de informatie. Dupa ce la DiBas mi s-a recomandat inlocuirea coloanei de directie, la un pret de 7000 de lei + manopera, am rezolvat la DAB cu inlocuirea stelutei de plastic si recalibrare senzor, 420 de lei toata lucrarea, cu manopera inclusa.
  2. 1 point
    Dactilografii nu au disparut, fetele de la acte auto traiesc bine mersi si dactilografiaza cu nadejde. Cat depre celelalte, in afara de strungar (care nu a disparut, vezi canalul de youtube Truck Repair Shop - ce fac oamenii aceia in mizerie si praf, nici macar nu visezi), alea nu erau meserii adevarate, erau doar meserii. O sa mor eu de 3 ori pana imi printeaza cineva fatada casei. Te uiti la prea multe filme SF. Deocamdata ne taie gazu' si curentul Putin si nu extraterestrii. Nu mi-ai spus ce cumeri azi de la Mega cu milioanele de monede aflate la dispozitia ta ... aaa.... pardon ... pe net...
  3. 1 point
    Salut, mă numesc Andreia Iosif, nu am Hyundai dar am o Kia Ceed 1 SW model 2010 (facelift), mă ocup cu tot ceea ce ține de cheile auto, am deja experiență cu cheile de KIA diverse modele, vă pot ajuta cu: 1. Reparații chei: înlocuit baterie, înlocuit cauciuc butoane, înlocuit carcasă (cu/fără frezare lamă), înlocuit microswitch telecomandă, etc. 2. Chei noi, simple, cu transponder (chip), cu telecomandă tip briceag; asigur frezare lamă după cod cheie sau copiere/decodare, etc. 3. Programare chei pe mașină, transponder(chip) + telecomandă; se pot face chei în majoritatea cazurilor chiar dacă toate cheile au fost pierdute dacă aveți codul cheilor, din fabrică este scris pe o etichetă lipită pe „șoricelul” care prindea cele 2 chei originale. 4. Diverse alte lucrări de electronică auto, atât pe partea de imobilizator cât și pe ECU motor (Immo off, etc.) Asta e pagina mea de Facebook cu o parte din lucrări: CHEI AUTO Bucureștii Noi
  4. 1 point
    I-am achizitionat fiicei mele un i10 din 2008. Conform istoricului are 51.000 km in bord. Fie datorita varstei, fie ,,inteligentei" fostului proprietar, masina are niste mici belele care fie le-am vazut in momentul achizitiei, fie se dezvaluie in timp. Asa s-a facut ca a trebuit sa umblu la roata spate. La desfacere un prezon s-a rupt. Bineinteles, a fost nevoie sa comand si prezon si piulita. Norocul a fost ca existau pe stoc. Asa ca din momentul in care am ajuns la masina si pana am pus-o inapoi ,,pe roate" lucrarea a durat 20 de minute. Eu zic ca nu-i rau...
  5. 1 point
    Cineva spunea ca "Time, not money is the prime asset in life..." si doar ma intreb (retoric, evident) cum se impaca asta cu pierderea de timp si inevitabil bani in jocul crypto, NFT & s..tuff.
  6. 1 point
    Service-urile Tiriac au preturi nesimtite la orice. Daca nu as avea alta optiune in apropiere, clar as lua o alta marca de masina.
  7. 1 point
    Atâtea discutii. Pe Autok.... Au ceva piese dar nu au de la anul 2020 in sus. Nu au acces la codurile Hyundai. Bagi vin ul si vezi ce-ti da.
  8. 1 point
    Pai nu am cum sa le stiu, fiecare producator le are pe-ale lui Cel mai sigur este sa mergi intr-un magazin de piese auto si sa intrebi, sigur ei le stiu si ti le pot da pe cele bune, eu cel putin asa am procedat incepand chiar cu filtrul de polen si culminand, sa zic asa, cu cel de motorina. Cel de polen cu carbon activ de care spuneam mai sus nici macar nu avea cod, am mers la risc, oricum nu era o asa mare pierdere, ba chiar tin minte ca am comandat chiar doua, unul pentru mine si altul pentru un pre'ten, ca daca tot astepti 1 luna, macar sa ai dupa ce astepta.
  9. 1 point
    Hai ca mai inteleg cel de ulei si aer motor sa fie original, dar si ala de polen ... de ce? O caruta de bani aruncati, sincer ... Mai bine mai ieftin si schimbat des, oricum in 6 luni ambele - orginal si aftermarket - devin negre. Daca vrei sa faci o chestie interesanta, cauta unul de polen care are carbon activ, aia da investitie (si nici nu e mai scumpa decat cea aftermarket, eu am dat cam 50 RON/bucata luate de pe eBay - cu mult inainte de pandemie, ce-i drept).
  10. 1 point
    In ce conditii normale de exploatare s-ar putea scufunda o cutie de viteze (automata sau nu) in apa? Si ce importanta are, ca doar nu intra chiar asa de usor apa in CV, este ermetica. La extrem ar insemna sa nu mai circulam cu ele pe timp de ploaie/etc ca se uda ... Apropo insa de revizii, eu mi-am schimbat uleiul din CV (manuala, 5+1) la fiecare 3 ani/15.000 km, ce-i drept insa dupa ce a iesit din garantie, pana atunci mergand oarecum pe principiul ca stiu ei la revizii daca e nevoie sau nu de inlocuire. Nu am regretat insa niciodata ca am inlocuit acel ulei, cum nici ca tot la acelasi interval inlocuiam si lichidul de frana sau cel de racire, dar asta e deja de alta poveste. La cutiile automate citisem pe undeva ca este vorba si de un filtru care se inlocuie, nu este doar uleiul. Posibil sa ma insel, mai trebuie sa ma documentez pe tema asta.
  11. 1 point
    Rezolvat, mi-a deschis un baiat cu o bucata de metal si un ic de plastic. Incredibil de simplu.

Announcements

×
×
  • Create New...