Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/04/20 in Posts

  1. 2 points
    @Ionut.Mihai12 Multumesc pentri intentie dar , cel putin la mine, fisierele atasate sunt corupte. Nu am putut sa fac update. @Dyonissos Cred ca softul din poza, PDAS.S5ALN.EU, este pentru alta regiune geografica, alta tara sau alta marca Hyundai. Noi avem PD.EUR.SOP.............. Am descarcat si am incercat update cu fisierele postate de Ionut si nu am reusit. Saptamana viitoare revin la DAB doar pentru update NAV. Cand am facut revizia ,,electricianul responsabil cu update-uri,, era in somaj tehnic. Ultimile 6 cifre de la SOFT si FRIMWARE si primele 6 cifre de la NAV APP reprezinta YYMMDD (anul, luna ziua)
  2. 1 point
    Hai ca nu e asa de scumpa. Prima revizie la Tiriac m-a costat in jur de 600lei in 2019. Acum am cerut o estimare de cost, dar in sudul Bucurestiului (la Colina Motors) si am inteles ca ajunge la 1500lei. DA! Ati citit bine. 1500lei!
  3. 1 point
    Partea cu riscul am inteles-o de la inceput. Nu intelegeam cum pot sa descarc fisierele postate de tine. Dar pe urma am realizat ca nu eram logat pe contul de hyundaiclub si primeam eroare cum ca fisierele nu sunt disponibile. Acum am reusit sa le vad cu tot cu instructiuni. Multumesc
  4. 1 point
    Tot primacy 3 am si intr-adevar sunt zgomotoase, dar nu ma deranjeaza foarte tare. De iarna am nokian wrd 4 si sunt multumit
  5. 1 point
    Eu am taiat una intr-un piron, cand masina avea 25k asta toamna. Am cumparat un Michelin Primacy si am facut pereche cu rezerva, deci inca 2 ani voi folosi anvelopele originale. Mie imi par foarte zgomotoase( cele de iarna erau mai silentioase, am Dunlop de iarna pe 16) si cu aderenta proasta(ABS-ul intra foarte des). Chiar sunt curios de parerea altora in special despre aderenta. Ma gandesc serios sa antifonez semiaripile.
  6. 1 point
    Hikari este singurul brand japonez care îmi vine îmi minte acum. Felul în care o spui, e haios. Phillips no good, Osram no good, Hella no good, doar ce ai tu acum și nu știi cum se numește și ce model este, e bun. Dar de unde le.ai luat știi?
  7. 1 point
    Trebuie sa fi masochist sa iti iei anvelope identice cu cele care a venit masina. Zgomotoade & proaste pe franare, abia astept sa se toceasca.
  8. 1 point
    Sunt pentru Europa si pentru toate modelele Hyundai (ma rog, nu toate, doar cele de generatia a 5-a sau ceva de genul) Cred ca doar au modificat numele. Mie mi-a functionat update-ul (doar de pe card SD, de pe stick nu a vrut - cred ca e usb3, poate de aia) Cand spui ca sunt corupte fisierele, la ce te referi? Sunt fisiere torrent, ai nevoie de un client de torrent ca sa descarci continutul lor. Dar daca ne apucam sa vorbim de torenti cred ca "violam" regulile pe aici
  9. 1 point
    Exista adaptoare care te conecteaza wifi la Carplay & AndroidAuto. Sunt plug & play, pretul e destul de mare, pt mine nu se justifica. Ori las tlf pe padul QI ori il conectez la cablu usb cam tot aia este.
  10. 1 point
    Scrie clar in video ca HU trebuie sa suporte AA wireless. 99% din ele nu suporta iar acele 1% care suporta sunt unitati ultimul racnet. Videoul este despre cum sa faci enable pe telefon, nu pe HU. HU pe care se probeaza suporta AA. Intre noi fie vorba, AA wireless este un gizmo si face sens daca ai o superbaterie la telefon sau incarcare Qi in masina. Altfel risti sa golesti bateria la telefon mai repede decit ai ajunge de la Bucuresti la Mamaia. Cablul elimina aceste neajunsuri cu un disconfort minim. My 2 cents.
  11. 1 point
    eu merg cu viofo A119S, care este chiar ok. Mai am cateva neclaritati in ce priveste softul (i.e. setare, sincronizare, etc.), dar nici nu mi-am batut capul, recunosc ! Cand oi avea mai mult timp.. Dashcam+Viewer+Users+Manual m.pdf
  12. 1 point
    Uleiul proaspăt e cel mai bun pentru motor. Ca să nu cădem în extrema cealaltă (schimburi pe la 7k), îți poți seta limita de 15k sau 12 luni, care vine prima. La fel de important e uleiul din cutie, având automată.
  13. 1 point
    Ia.ti un avocat. Ti.au vandut o masina cu vicii ascunse. Expertiza, proces, banii inapoi sau reparatie. Daca si.au luat teapa Radacinile, sa.si asume ei, nu sa vanda produse neconforme.
  14. 1 point
    deci la Russian EU exista Rusia, Ucraina , Moldova si Turcia. e practic cealalta parte a Europei, fara Romania Deci am revenit la Western EU
  15. 1 point
    Atentie la indicii de viteza si greutate.
  16. 1 point
    Cred ca benzina din Romania e una dintre cele mai proaste din Europa. Toata lumea recunoaste asta si doar atat.
  17. 1 point
    Simplificind, prin prisma unui utilizator obisnuit, un ulei bun inseamna unul care sa fie bun la pret, sa duca intervalul dintre schimburi si sa nu strice motorul in utilizarea cotidiana. Sincer cum va arata interiorul cilindrilor la 3 milioane de kilometri nu ma intereseaza pentru ca la acel moment masina nu va mai fi la mine. Din punctul asta de vedere, cit am avut Hyundai, mi s-au pus la schimburi tot felul de uleiuri, de la Castrol la Mobil si de la Valvoline la Repsol. In afara de faptul ca pretul a fost usor diferit, nu as putea sa spun in 7 ani de exploatare care e diferenta dintre ele.
  18. 1 point
    Eu am luat un set care a costat 100 de lei (solutie de curatare, solutie de tratare, perie de par de cal si carpe) pentru o ghioarla cu care ma dau pe munte, instructiuni pe youtube. Foarte multumit.
  19. 1 point
    Din aduceri aminte, din vremea tineretii mele taica, la DAB puteai sa iti alegi marca uleiului. Ca idee, la masinile mele cind am trecut de la Castrol la Mobil nu am remarcat vreo diferenta si nici de la butoi la bidon si invers, iar la unele masini cu tacheti hidraulici e normal sa dureze citeva secunde pina se amorseaza tachetii, mai ales la rece, ma indoiesc ca uleiul rezolva asta.
  20. 1 point
    Revin cu problema rezolvata. Dupa mai multe discutii si pareri, un coleg de pe grupul facebook “Hyundai Tucson Romania Club” caruia ii si multumesc si raman dator cu o bere (si mai multe), mi-a sugerat, patind si el aceeasi problema identica ca si a mea, sa verific firele de la releul MAIN (care se afla in cutia de sigurante si relee din compartimentul motor), sa nu fie oxidat si la randul lui rupt. Binenteles ca m-am si apucat de treaba sa vad daca e asa. Si, surpriza. Exact ceea ce a zis colegul, asa a si fost. Firul rosu de la releul MAIN era rupt si oxidat. Am rezolvat imediat problema gasita schimband papucul firului cu unul nou. Dupa ce le-am pus toate la locul lor, spre surprinderea mea, problema a disparut si motorul a pornit fara nici o ezitare. Asa am fost de bucuros ca nu imi venea sa cred dupa cateva zile fara masina. Deci? Toata problema asta m-a costat 0 (zero) lei si o ora si ceva din timpul meu liber. Ma gandeam dupa ca daca era sa o duc la service era ceva cost acolo (platforma, manopera, poate si releu sau cine stie ce senzori, + timpul cat o tinea in service ca sa ii de-a de capat). Asa am rezolvat-o singur cu ajutorul virtual al colegilor de pe grup pentru care le multumesc inca o data pentru sfaturi si sugestii. P.S. mai jos atasez doua poze cu firul oxidat si rupt si cu pozitia releului MAIN (poate ajuta pe cineva pe viitor). Multumesc.
  21. 1 point
    Daca iti pasa de masina ta, pune benzina de 99+ de la Mol sau OMV 100. Restul sunt apa de ploaie.
  22. 1 point
    Scurt update: de vina au fost... bujiile! S-au inlocuit, sunt cam cat jumate de logan bucata (aprox. 150/bucata). Azi nu ma pot duce sa iau masina dar revin cu detalii maine cand o ridic si cu pretul "la zi".
  23. 1 point
    Daca nu are amovibil, e in corpul pompei. @Berlusconi eu nu banuiesc pe nimeni de nimic. Cind lucram in industrie si era o problema cu benzina, asa se facea: goleai rezervorul, colectai o sticla, sigilat si trimis la analize. Sau daca suspectezi apa, lasat la decantat. Astazi, multe reprezentante sterg eroarea si zic reveniti daca mai face. Not ok. LE: asta cica e filtrul de benzina la 1.4 t-gdi: https://www.fitinpart.sg/index.php?route=product/product&product_id=727403
  24. 1 point
    Oare ne asteapta surpriza sa putem face si in Europa update la navigatie (harti si software) de acasa? Pana acum era doar valabil pentru Coreea. https://update.hyundai.com/EU/EN/Main
  25. 1 point
    Eu am comandat "Janta aliaj ANZIO Split 7x17 5x114.3 et50 Polar Silver". Dimensiunile din COC: 7Jx17, 5x114.3 et 51, CB 67.1. S-au potrivit perfect, am facut iarna cu ele, totul OK.
  26. 1 point
    Felicitari pt achizitie, sa o exploatezi cat mai multi ani si fara evenimente. Multumim pt ca ai revenit pe aici si ne impartasesti din noua experienta. Eu personal nu am avut probleme ...prea mari... cu masina mea insa DA, ma nemultumeste ca nu am ce spun cei de la Hyundai ca are (ca si functionalitati) , ma nemultumestre consumul exagerat si zgomotul de ruliu care este prea puternic.
  27. 1 point
    Toate operațiunile alea au tutoriale făcute în topicul Utile. Fiind Hyundai, sunt necesare doar câteva scule și cunoștințe minime de mecanică. Poți lua un încărcător de baterie să o încarci complet, măcar odată la 6 luni. Cât mergi cu mașina ta, este doar treaba ta! Spor.
  28. 1 point
    Ti-am atasat poze cu schema electrica de actionare oglinzi pentru Ceed 2007. Sper sa iti fie de ajutor. Oricum, as incepe pas cu pas, sa vezi care fir este intrerupt, adica de ex. verifica intre + si masa apoi intre masa si alt + luat din alta parte, motorasul alimentat separat, masa. Bafta
  29. 1 point
    Stii cum e ... poate fi o fisa de bujie care nu e bine infipta sau care scapa curent la masa ...sau nu.
  30. 1 point
    Pornește odată cu dezaburirea lunetei.
  31. 1 point
    Salutare tuturor, Pentru descrierea problemei, voi incepe cu cateva detalii legate de masina: Automobil: Hyundai i30, hatchback, 2014, inca in garantie. Motor: 1.4 Combustibil: benzina Rulaj: aproximativ 43.800 km Consum urban (cand masina era noua): 8.1-9 l/100 km (trafic lejer) sau 9.8 - 10.8 (trafic aglomerat) Problema: Dupa schimbul anual de ulei + filtre, la care s-a adaugat si schimbarea bujiilor, masina a inceput sa consume din ce in ce mai mult; am trecut de 11.5, apoi de 12,6 apoi am ajuns la un consum care se stabiliza undeva pe la 14.8 -15 l/100km. Concomitent cu cresterea consumului, masina a capatat si o vibratie destul de puternica la ralanti, dupa reprize de accelerat puternic sau de frana de motor. M-am hotarat sa apelez la service atunci cand in bord aveam un consum de 16.4 si reusisem sa parcurg doar 230 km cu un plin. Rezolvare: Am inceput sa ma documentez in legatura cu posibila cauza a acestor doua probleme combinate. Cauzele posibile exceptand filtrele murdare, injectoarele, bujiile sau sondele lambda erau: -senzor de presiune aer admisie (MAP), -senzor de temperatura aer admisie (IAT) si/sau -senzor debit masic aer admisie (MAF). Am folosit deasemenea si propriul instrument de citire coduri OBD2 si live data streaming, inainte de a ajunge in service. Dupa ce am expus problema celor din service (reprezentanta) am primit initial raspunsul urmator: " Pai cam asta e consumul normal la noi in Bucuresti, in aglomeratie". Am raspuns ca imi conduc masina de mai bine de 4 ani in capitala si ca nu am avut pana in momentul respectiv consum de 15 -16 l/100 km, deci nu cred ca este ceva "normal". Mi s-a raspuns ca daca la diagnoza GDS nu apare nimic, ei nu au ce sa ii faca. Bineinteles, la diagnoza GDS nu a aparut niciun cod de eroare (ma asteptam la asta fiindca nu gasisem nici cu cititorul meu vreun cod). Am vorbit cu mecanicul din service sa mai incercam o curatare a senzorului MAP. Eram si eu curios sa vad cum arata si ma asteptam sa il gasesc plin de mizerie. Senaorul demontat era plin de ulei si de depuneri de praf. A fost curatat atat senzorul cat si corpul clapetei acceleratorului. Precizare: senzorul MAP de pe acest model masoara si temperatura aerului in admisie (2 senzori intr-unul singur). Dupa curatare, vibratia de la ralanti a disparut in proportie de mai mult de 70%, iar consumul s-a stabilizat la valoarea de 11.4 l/100km in traficul lejer de sambata si 12.5-13.1 in trafic foarte aglomerat ( scadere de 3-4 l a consumului, fata de cel cu care venisem in service). In acel moment m-am hotarat sa analizez singur parametrii masurati de senzor la un drum obisnuit de 45 de minute prin aglomeratie. Am descoperit cu ajutorul Live data streaming ca senzorul nu masura acelasi lucru in conditii de turatie asemanatoare. Ex: 43 kPa la 2300 rpm - motor in sarcina, 31 kPa 2400 rpm, motor in sarcina; La un senzor bun, presiunea indicata este cu atat mai mica cu cat turatia este mai scazuta, deoarece vacuum-ul este mai ridicat la ralanti. De aceea, o valoare mai mica a presiunii masurate la o turatie mai mare, fara ca masina sa fie in frana de motor mi-a indicat ca senzorul nu masoara corect presiunea. M-am hotarat sa inlocuiesc senzorul. Dupa inlocuire, consumul a ajuns la 8.3 in trafic lejer si nu am mai trecut de 10.2 in aglomeratie. Asadar, o posibila rezolvare pentru consumul ridicat este curatarea acestui senzor, urmata eventual si de o inlocuire.

Announcements

×
×
  • Create New...