Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/15/19 in all areas

  1. 3 points
    Cel mai simplu si eficent mod cel putin eu asa am facut la un Mio Mai70 pro care filmeaza la o calitate cu mult peste medie, alimenarea o tragi direct din panoul de iluminare unde ai si suportul de ochelari, ai 2 suruburi de desfacut https://photos.app.goo.gl/s19F2NCaUpn6LWUt6 si tragi usor din partea din fata catre spate unde are 2 pinteni de se ancoreaza in plafon...bun distrugi carcasa incarcatorului cu mare grija in asa fel incat sa nu strici ceva la el https://photos.app.goo.gl/Nt5vinguMgYK8cxn8 izolezi bine firele si incarcatorul cu banda termo si te legi de cele 2 fire din 4 adica de rosu si negru https://photos.app.goo.gl/TemRaZrK9obZiEYT8 iare rzultatul ar trebuii sa fie cam de genul asta https://photos.app.goo.gl/P4SiDCpYZ7125Yj99 rezultatul este mai bun pentru ca elimini firaraia inutila prin masina iar ce este fain ca aceasta camera are functie de activare automata, are o baterie interna de 500mh iar incarcarea ei se realizeaza din momentul in care deschizi masina fara sa iti mai bati capul cu bricheta...priza samd (panoul fiind alimentat iar la inchiderea masinii taie alimentarea dupa 10sec direct din ecu) uite si o filmare https://photos.app.goo.gl/5B8XWdAxDKL7AzSR7 unii vor zice ca se vede naspa..boss aia este calitatea google photos in realitate este foarte buna.
  2. 2 points
    A venit vremea pt gume de iarna - Dunlop SP Wintersport - 205/55/16 & jante de Tucson/206. Jantele au fist sablate si vipsite electrostatic.
  3. 2 points
    Salut, pt ca omul e destept dupa ce vede la altii si am avut si un mesaj , am zis sa dau mai multe detalii despre montarea unitatii multimedia. Cum de demonteaza cea existenta, vedeti pe youtube In procent de 90%, unitatea este plug in, ce trebuie facut in + este sa alimentam camera din spate ( daca avem ). In snopul de cabluri livrat cu unitatea, sunt 2 cabluri maro cu capatul invelit in ceva de plastic, pe unul scrie reverse pe al 2 lea nu mai stiu dar trebuie alimentat cel pe care scrie reverse. Ca sa alimentezi unitatea corect, la Elantra - Kia camerele sunt pe 6 volti, trebuie sa iei alimentare din pragul din stanga. Acolo este un snop gros de cabluri iar unul dintre ele vine de la cutie, cand cuplezi marsarier vine curent in el, cand decuplezi, se opreste curentul. La mine era un cablu maro, baietii spuneau ca la alta masina ( cred ca tot un Hyundai si Kia dar nu am intrebat ce model ), era verde. De verificat care e este simplu, folositi o lampa de control cu unul dintre fire pus la masa si unul pe lama unui cutter, doar strapungeti izolatia putin sa faca contact si daca se aprinde si se stinge cand cuplati si decuplati marsarierul, ala este. De acolo trageti un cablu in bord la unitate, si asta e! Se poate trage alimentare si din lampa de marsariei dar, e mai complicat si exista riscul sa arzi camera, in lampa sunt 12 v. ps: antena gps, asta mi-a aratat Basti, poate fi pusa sub capacul de deasupra ceasurilor de bord iar microfonul unitatii, cel secundar, poate fi pus tot acolo dar la baza ceasurilor. La mine, pe microfonul unitatii, toti cei cu care vorbeam fara a monta acel microfon suplimentar, ma auzeau foarte slab. ps2: ca sa va mearga usb-ul masinii, conectati si mufele rca pe care scrie aux. Al 2 lea usb ptr ca unitatea are 2 in spate, poate fi tras cu un adaptor usb in topedou. Am sa incerc astazi sa vad daca merge sa pun un modem de internet pe usb ca sa nu mai stau sa ma conectez la telefon.
  4. 2 points
    Am cumpărat și montat deja. Funcționează perfect, au fost văzuți de calculatorul mașinii chiar mai rapid decât cei originali. Cod 52933- f2000, 433 Mhz. De pe ebay. 4 Pcs Tire Pressure Sensor 433 MHz 52933-F2000 For Hyundai Elantra, i30, Kona
  5. 2 points
    Sincer nu ma intereseaza ca vor fi amendati desi uneori poate asa ii mai stimulam sa isi faca treaba cum e normal. Si asa ma cert cu ei de un an ca nu reusesc sa afle ce are masina de imi taie acceleratia. Mie mi-a placut sa rezolv intotdeauna totul amiabil. Sunt interesat sa imi iau masina exact asa cum ar trebui: reparata normal. Nimic in plus.
  6. 2 points
    Si eu circul la fel iarna,tot cu becul aprins.Nu-mi bat capul cu ei.Oricum am vazut că s-au ieftin grav.In 2017 erau destul de scumpi.
  7. 1 point
    Sa revin acum am văzut că nu s-au copiat corect adresa https ://www.ebay.com/itm/4-Pcs-Tire-Pressure-Sensor-433-MHz-52933-F2000-For-Hyundai-Elantra-i30-Kona/274028808971?pageci=456aab44-e0d5-4241-9dab-71e224f0d118
  8. 1 point
    salutare tuturor, Acum ceva vreme am vazut intrebari despre montarea unui portbagaj suplimentar pe plafon si cum ar arata. Recent am vazut un coleg in trafic cu barele montate, si din cate vad eu nu ar fi nici o inclinatie si e destul de ok sa poti monta cutia peste. Cat eram blocat bara la bara am reusit sa fac o poza. https://imgur.com/a/wvTzwxC
  9. 1 point
    Vrei sa spui ca toti posesorii de Elantra sunt niste sarantoci carora le tremura picioarele pe acceleratie cand vad consumul instantaneu de 30% ?
  10. 1 point
    atunci ce cauti pe aici, cu elantra? trebuia sa intri pe un forum de lamborghini ceva
  11. 1 point
    Eu la 200 km/h 4 pers. 10%
  12. 1 point
    fundulea -drajna 160 km/h anvelope iarna kleber krisalp hp3 (care sunt identice cu michelin alpin 5 atat la aderenta cat si la consum), vant frontal, temp 3 grade cu +, clima pe 24 grade, doua persoane, consum 8%
  13. 1 point
    Felicitări pentru achiziție. Este cea mai buna alegere!
  14. 1 point
    Pana la urma, am luat Falken Azenis (de vara), am mai gasit pe ultima suta de metri DOT 2019. Review-urile bune si faptul ca sunt made in Japan m-au convins. Oricum, la cei 12- 13k km pe care ii fac cu anvelopele de vara, 3 sezoane sigur tin.
  15. 1 point
    Au venit becurile de pe ali. Sunt ok pentru banii dati. M-a "mancat" undeva sa schimb parbrizul crapat pe casco la Tiriac Auto in Bucuresti. Mi-au rupt 3 piese de plastic, au montat senzorii de pe parbriz la misto si au lasat toata masina jegoasa. Asta dupa ce acum 2 luni m-au facturat cu stand franze/amortizoare evident fara sa-l faca (noroc cu camera de pe bord). Huo! Mai bine mergeam cu el crapat.
  16. 1 point
    Eu v-am spus ca sunt nasol si va stric mojoul si voi batman batman. Colegu’ cu frinele: parerea mea e ca te-au jucat itepistii sa te faca de shpaga. Din ce zice folclorul, la frina de spate apar frecvent probleme la itp din cauza ca ea nu functioneaza full decit cu masina incarcata si se face mizga pe placute. Si vezi ca gumele mata au indice de frinare E pe ud ... e o combinatie care merge la sigur. Mai fa un efort financiar si fa o revizie la frine ca e masina ta, nu a lui Hyundai. Daca ai lichid vechi, aer in instalatie, placute murdare, uzate, discuri uzate, etrieri blocati, nereglati e fix problema ta, nu tine de garantie. Si nu, nu lucrez la Hyundai
  17. 1 point
    Daca pe thread de Elantra am ajuns sa punem devize de Land Rover, inseamna ca cineva trage prea mult la legale... Adica, te lasa un etrier de Hyundai si pui deviz de schimb DPF de Land Rover...
  18. 1 point
    Am revenit cu problema racordului flexibil, azi am rezolvat-o , nu eu, un tip foarte bun în ceea ce face în Constanța. Atașez foto cum era și cum este acum:
  19. 1 point
    1. Ambele teste de frine sunt conforme 2. Daca cu cauciucurile lor frina spate a iesit conforma, ma indoiesc tare ca e vreo defectiune la frine, indiferent de rotile folosite Pareri: 1. Mult zgomot pentru nimic (si o multime de pareri razboinice) 2. Fa o revizie la sistemul de frinare, curatare temeinica, lichid, aerisire, verificare placute. Apropos, intretinerea la frine nu intra in garantie si nu e obligatia reprezentantei sa o verifice la revizii, doar la reviziile unde e marcat in planul de service. In rest e raspunderea ta. 3. Verifica si schimba anvelopele - la 60 de mii de km s-ar putea sa fie la capatul puterilor, mai ales ca masina e specificatia cea mai ieftina, deci anvelope ieftine. Ar mai fi si altele dar sunt nasol si va stric mojo - ul.
  20. 1 point
    Si eu am observat ca odata cu frigul hayonul a obosit. Eu mai am o problema de cand a venit frigul, cateodata dar doar cateodata prima cheie dimineata trebuie sa tin mai mult la automat ca altfel nu porneste. S-a mai intamplat si sa porneasca si sa se opreasca imediat
  21. 1 point
    Multumesc mult, am resolvat !
  22. 1 point
    Au ajuns senzorii sa coste aproximativ cat setul de jante ... Nu ca unde am ajuns, ci unde vom ajunge in ritmul asta ... Si daca nu monitorizeaza presiunea ce se intampla inafara de aprinderea unui beculet in bord - setare pe care cred ca ar putea fi eliminata cu oleaca de dibacie prin service? Nu va mai lasa UE sa circulati cu masina? Nu mai dormiti noaptea? Eu sincer nu simt nevoia unui astfel de sistem pe masina, mai ales cand imi poate distrage atentia de la trafic. Cred ca putem aloca 5 minute / luna sa inspectam vizual caroseria, rotile, etc, mai bagam niscaia lichid de spalare parbriz, mai oleaca de ulei, mai batem oleaca covorasele, adica nu e chiar apocaliptic daca mai facem lucruri si fara ajutorul AI-ului ... Voi de ce va inghesuiti sa vi-l montati, mai ales cand costa si o caruta de bani? Sigur, inteleg nevoia de a ajuta economia Chinei sa prospere, am facut-o si eu, dar totusi, are si ajutorul asta o limita.
  23. 1 point
    Si gata. Am luat masina reparata. Este in regula din toate punctele de vedere. Cred ca postarea mea de pe facebook, identica cu cea de aici, a tras atentia. Ieri am fost sa le duc si alte documente pentru inchiderea dosarului de reparatie si am fost convocat la o discutie cu managerul after sales si seful de service pentru caroserie. De aici si afirmatia ca postarea le-a atras atentia deoarece m-au sunat cu privire la postare - sa verifice daca totul este ok acum. Evident ca acea postare era ca o nuca in perete si am incercat sa ii intreb cum de aceasta postare a atras atentia dar restul postarilor pe care le fac, de mai bine de un an de zile, cu problema legata de taiatul acceleratiei, nu e luata in seama. Anyway, discutia a fost mai profunda de aceasta data si o sa ma rezum la faptul ca am incercat sa le spun ca nu au facut niciodata un test cu masina asa cum ar fi trebuit. Adica pe o distanta mai lunga, prin aglomeratie si cu un tester conectat la masina pentru a urmari parametrii masinii. Ultima proba a fost de 2km, pentru constatarea turbinei defecte si atat. Le-am spus ca le pot demonstra cu filmarea de pe camera de bord. Am convenit cu ei ca luni sa revin si sa iau o masina la schimb, iar masina mea sa ramana la cineva care va merge cu ea zi de zi conectata la un tester. Azi, am avut si prima intalnire cu avocatul, moment in care am decis sa asteptam sa vedem ce rezultat obtinem acum cand masina va intra in adevaratele teste. El nu e la prima situatie de genul asta, schimbandu-si pe garantie chiar si masina personala - o skoda octavia 2015 cu un zgomot la ambreiaj ce nu au reusit sa il rezolve nici prin schimbarea ambreiajului si nici prin schimbarea CV. Cei de la Porsche Bucuresti i-au spus ca nu exista in istoria lor masina schimbata pentru asa ceva, dar acest om a zis ca el va crea un precedent si iata ca de 4 ani conduce o masina schimbata. Va voi tine la curent. Salutari.
  24. 1 point
    Am rezolvat cu camera spate, trebuia data alimentare dar nu stiu daca au dat-o in cablu maro pe care scrie reverse sau in altul. Au luat alimentarea din pragul stanga, un cablu maro dar, la alte masini cablul asta era verde.
  25. 1 point
    Ma bucur ca s-a rezolvat. Nu știu dacă forumul e urmărit sau nu de ei, dar știu și de la un Inspector RAR ca de obicei Țiriac dacă are reclamații, nu o dau cotita și repara corespunzător după. Dar în eventualitatea ca nu ar fi vrut, nu uita, plângerea la RAR e mereu o opțiune.
  26. 1 point
    UPDATE: tocmai ce am ridicat masina din service si din fericire pentru toata lumea pot spune ca acum este in regula. Cu aceasta ocazie va transmit cu bucurie faptul ca acest forum/sau cel de pe facebook (nu imi dau seama care din ele) este urmarit de ei dar raman dezamagit ca doar aceasta postare facuta de mine au luat-o in serios!
  27. 1 point
    La mine vibreaza in zona mentionata din cauza tamponului de la motor. Mai mult decat atat, zgomotul se schimba in functie de starea pedalei de ambreaj si initial am dat vina pe rulmentul de presiune, desi teoretic nu avea cum sa fie el cauza caci tocmai fusese inlocuit tot kitul de ambreaj. Asadar, cum zice colegul @cipelantra, cauzele pot fi multiple si uneori par a nu avea legatura, dar in final practica ne demonstreaza contrariul. Urmeaza desigur sa fie inlocuit acel tampon, a rezistat timp de 12 ani preluand vibratiile unui motor diesel, doar ca e vreo 500 RON.
  28. 1 point
    Asta o face sistemul automat, el primeste informatia de la fiecare senzor si cred ca este 'invatat' deja de programatori sa stie unde la ce roata este senzorul care trimite informatia. Asta cu invatatul e vrajeala, cand inversezi rotile dar tot iti arata presiunea, cine le spune ca le-ai inversat? Gargara de service din Romania. Ok, pot fi senzori care sa nu fie compatibili cu masina dar, asta e o alta discutie. i30-ul are alt sistem de monitorizare decat Elantra, are valve normale si in bord nu arata ca la noi fiecare roata ci o informatie generala! La capitolul asta, Elantra este si peste Bmw X3 model 2014, si la asta se aprinde in bord doar indicatorul de presiune scazuta dar nu stie sa spuna si care dintre roti are probleme. Deci, suntem mai tari decat Bemveistii
  29. 1 point
    La Autosoft senzorii sunt la 179 ei bucata, pe Aliexpress iei un set complet la banii astia. La pretul asta, daca nu au depozit in UE, in mod normal daca sunt vamuiti se adauga tva-ul de 19% si o taxa a vamei de cca 20%. La o unitate multimedia prin vama, de ajunge la un cost aditional de cca 35% deci, ar ajunge la un cost pe 4 bucati de 250 lei. Rezonabil fata de peste 700 lei luati din RO!
  30. 1 point
    Daca nu știe va învăța. Am rotile mașinii cu anvelope de vara și senzorii originali, iar pe rotile de iarna,după două ierni in care am mers cu martorii aprinsi am pus senzori de pe ebay. Funcționează perfect. Au fost văzuți de calculator chiar mai repede decât cei originali. Cu stima.
  31. 1 point
    Dar mașină știe de 2 seturi de senzori? La dab mi-a zis un electrician că trebuie mașină învățată cu noii senzori când se schimba rotile. Adică nu te mai poți duce la orice vulcanizare ci trebuie mers mereu la reprezentată si costuri adiționale de 2 ori pe an. Altă dată altul de la dab zicea că mașina știe de 8 senzori..deci...? Motivul pentru care nu am luat nici eu senzori la rotile de iarna e că nu îmi e clar ce senzori știe mașină fără plimbare la service mereu...
  32. 1 point
    Din cate stiu, nu se pot dezactiva. https://www.aliexpress.com/item/32944997111.html?spm=a2g0o.cart.0.0.cabb3c00iUn7zM&mp=1
  33. 1 point
    1. Asa face toate. Ai rabdare 2 secunde inainte sa cuplezi in R si o sa fie ok! 2. Scaune care trebuie gresate sau vezi sa n.ai vreo sticla de plastic sub scaun. Eu am avut una si scartaia ca o canapea veche cu arcuri. 3. La orice hatchback fuge spatele. E normal, greutatea e mai mica decat la un sedan. 4. Incearca becuri mai albe, Philips Extreme sau Osram Nightvision. Sunt masini mai scumpe decat i20 cu faruri mai chioare noaptea!
  34. 1 point
    Pune-o la 2,4. Daca pe timpul noptii e mai racoare, e posibil sa iti arate si 2,3 la pornire. La un drum Bucuresti - Constanta cu o medie viteza de 110km/h , mi-a crescut pana la 2,5, 3 persoane + bagaj! 2.3 am pus cu manometru digital iar in bord imi arata 2.2.
  35. 1 point
    Citesc ce scrie mai sus si ma intreb de cand sofati ?! De unde scoateti chestiile astea " cu ambreiajul apasat" , "apesi de 2-3 ori pe frana" sau " apasa frana mai tare" !! Daca stationezi in rampa sau panta - astepti la semafor de ex. - stai in viteza, cu frana si ambreiajul apasate ??! Ca sa lamurim : cand stationezi / opresti in rampa sau panta, scoti din viteza si tii frana apasata atat cat vehicolul sa nu se deplaseze (eventual tragi frana de mana, dar asta complica si mai mult problema ); cand trebuie sa pornesti apesi ambreiajul, bagi in viteza, eliberezi frana si simultan ambreiezi usor ca sa pui masina in miscare; HAC mentine frana inca aprox 2 sec ca sa te ajute, si masina sa nu se deplaseze pana cand ambreiezi, asta doar pt ca exista intre scaun si volan cineva care nu stie si nici nu a fost invatat sa faca manevra de pornire din rampa sau panta corect. La asa-zisul "poligon" la examenul de conducere, pornirea din rampa era inclusa si obligatorie si cred eu foarte folositoare. Astfel, HAC este cu atat mai folositor cu cat declivitatea este mai mare. In concluzie, chestia ca Polo are HAC care functioneaza la declivitati f mici ma lasa rece. Evident, cine chiar stie sa sofeze, nu il intereseaza ca HAC a functionat, sau mai bine zis nu are nevoie de HAC. In ce ma priveste, am verificat si functioneaza f bine la masina mea, atat la urcare si coborare, cat si la mersul cu spatele. Cine considera ca la masina sa HAC nu functioneaza, sa mearga la service cu problema respectiva. Bafta tuturor.
  36. 1 point
    De ceva timp ma dau cu bicla prin oras, un mtb mai rasarit. vroiam sa postez cateva citate din regulament deoarece tot vad soferi care au impresia ca bicicleta trebuie sa circule pe marginea drumului chiar si in intersectii, unde, logic, nu au cum sa urmeze traseul dorit daca raman la bordura: 5.3 Reguli specifice privind preselecţia la intersecţii(1) La apropierea de intersecţii în care circulaţia bicicletelor nu este organizată sub formă de inelsau poligon de suprafeţe specifice rezervate acestora, pentru a se încadra corespunzător direcţiei încare intenţionează să continue deplasarea, bicicletele trebuie să respecte şi să utilizeze eventualeleculoare (fâşii, benzi, linii de ghidaj etc.) specific marcate de preselecţie pentru biciclete, dacă acestea au caracter obligatoriu şi pot fi folosite fără pericol.(2) În lipsa unor asemenea culoare specifice marcate, sau dacă utilizarea acestora nu este posibilăfără pericol în respectivele împrejurări sau nu este obligatorie şi bicicliştii optează pentruneutilizarea lor, bicicletele trebuie să se încadreze, dacă este cazul, pe banda corespunzătoare,conform regulilor aplicabile vehiculelor în general.(3) În cazurile prevăzute la pct. (2), bicicletele sunt exceptate pentru zona respectivă de la obligaţiade a circula pe banda cea mai apropiată de marginea carosabilului în sensul de mers.(4) La apropierea de intersecţii, bicicletele care circulă pe o bandă de circulaţie comună cu vehiculecu motor sunt exceptate de la obligaţia de a circula cât mai aproape de marginea din dreapta a aceleibenzi, putând circula şi pe centrul acesteia, precum şi pe partea stângă a acesteia în cazul în careintenţionează să vireze la stânga, semnalizând corespunzător acest fapt. Deocamdata nu am intalnit probleme deosebite cu soferii. Deocamdata. Recomand tuturor o doza de biciclism...dupa asta veti privi altfel participantii la trafic. Multa atentie si rabdare in tafic va doresc
  37. 1 point
    Verifica ochelarii din suport, eu acolo aveam greierasi :-)
  38. 1 point
    Multe din categoriile descrise de voi sunt prezente si pe alte meleaguri. In Romania insa am observat o categorie de cretini mai speciali, foarte putin reprezentati in restul Europei: Cei care isi schimba comportamentul functie de masina celuilalt. Sunt amabili si politicosi cu tine daca conduci o masina cel putin la fel de bengoasa ca a lor (de genul noi astia rafinatii ne respectam intre noi) insa daca ai un Logan, un cazan mai vechi sau Doamne fereste esti cumva pieton, ai pus-o. Dintr-o data turbeaza, trebuie musai sa te depaseasca cu orice pret, nu exista sa-ti lase loc sa intri si tu in trafic, daca esti pieton iau baltile special ca sa te stropeasca sau iti trec la milimetru de bombeu, etc. In mare cu cazanul sau cu pantofii tai n-ai ce cauta in acelasi trafic cu ei. Pe astia nu i-am vazut decat in Romania.
  39. 1 point
    Pietonii sinucigasi pot fi evitati adordand mai multa atentie trecerilor de pietoni. Smecherasii..ce sa le faci? Sunt 2 variante. Eu uneori intru in jocul lor daca sunt singur si...ii imping de la spate si se calmeaza dandu-si seama ca nu sunt asa smecheri Mai ales cand se termina linia dreapta si vine curba lol. A doua varianta e sa iti vezi de treaba ta si doar sa ii obligi sa isi continue traseul pe linia de tramvai daca vor sa se replieze. Taximetristii ma enerveaza doar cand merg...incet. Adica ei cand se grabesc vor ca toata lumea sa le faca loc, dar cand isi cauta clienti de abia se misca. Atunci ma enerveaza. DAR foarte rar ma enervez...doar injur printre dinti, ma adaptez si merg mai departe Nervii nu au ce cauta la volan. Calm, relax, ajuta si vei fi ajutat. Ieri un dobitoc nu lasa pe nimeni sa schimbe banda. A facut asa la 3 masini. Da-l in masa de bou. Nu ma enervez, ii baga toti carne in frigider si asta e. un taran... calm, adaptare, anticipare, citit intentiile - vine din experienta - amabilitate, ajutor...si totul merge bine. Asa trebuie procedat. PS 2: masini din alt judet? alea trebuie ajutate mai mult decat un localnic, nu trebuie claxonate. Dar in fine...ca tot vorbeam de "turisti"...la ora 10, ceata, cer inchis, 100% din cei cu numere din alte localitati nu aveau farurile aprinse. 100%! Si am vazut vreo 10 masini in cateva minute...
  40. 0 points
    Nu se poate dezactiva. Circuli cu martorii aprinși sau investești în setul de tpms pentru rotile de iarna. Cu stima.

Announcements

×
×
  • Create New...