Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Am avut aceeasi problema. Se schimba ecranul (nu touch-ul care este amplasat deasupra ecranului). Ai nevoie de un electronist care sa desfaca unitatea si sa vezi codul piesei - ecran navigatie, pt ca sunt mai multe tipuri. Eu am gasit pe aliexpress din China. Sincer, eu am avut noroc cu electronistul pt ca e migala si nu stiu cati se baga.
  3. Nu mai sunt motoarele aspirate ca acum 10 ani, creșterile sunt altele. Ca sa simți cum trage trebuie dusa într-o zona unde majoritatea nu o duc.
  4. yozo

    Modificari New Elantra

    Chevy si eu am facut resoftare tot la aceiasi baieti ca voi, dar mare diferenta nu este, singurul lucru de care pot spune ca sunt multumit este consumul care a scazut, adica un drum pe care inainte il faceam cu 5.2-5.3 acum il fac cu 4.8-4.9, in seara in care am facut resoftare la intoarce am resetat CB de la iesirea din afumati iar in slobozia am ajuns cu 4.8, fiind seara am putut merge cam tot drumul cu 120 km/h, mai putin urziceniul media vitezei fiind de 92 km/h, timp de o luna si jumatate nu am mai resetat CB si am 7.0 dupa ce m-am fatait prin oras pe la peste si un drum de bucuresti cu taficul aferent bucurestului, etc. cred ca inainte aveam 9 cel putin vflorin cand vin in bacau putem sa ne intalnim pentru comparatie .
  5. Chevy

    Modificari New Elantra

    Invitatia ramane valabila!
  6. In interventiile tale nu ai spus ca sunt 10% c.p. in plus, sau ca masina a devenit un bolid ci doar ca esti multumit cum merge dupa resoftare, nimeni nu-ti reproseaza nimic. Desi stiam ca puterea obtinuta in plus la un motor aspirat este foarte mica, speram doar ca era o eroare a mea, si pentru asta m-am adresat celui care face resoftari la Bacau. Tu crezi ca investitia a meritat iar tehnicianul ca nu merita, iar eu am ales sa nu o fac.
  7. Chevy

    Modificari New Elantra

    Cand vorbim de 5, 10 sau 15% , vorbim povesti fara teste dyno inainte si dupa resoftare. Cine nu a vazut cum se face ( masina pusa pe role, legata cu chingi, ventilator ptr + de aer in fata, turata la maxim si tinuta acolo un timp ), sa il faca, eu nu imi chinui masina ca sa demonstrez ceva. Stiu ca suntem inconjurati de chestii comerciale si ca 5-10-15% poate fi un procent comercial, sa dea bine. Stiu si ca, chiar si daca ar fi 5% masina merge altfel decat inainte. Ma intreb daca de ani de zile se spune ca ies 10% , nu a facut nimeni dyno inainte si dupa si nu facut nimeni galagie ca a iesit 5 si nu 10? Sa nu spuna nenea ala ca toti cei care zic pe mii de forumuri din toata lumea sunt cei ce fac modificarea si au mii de conturi :P Tu crezi ce vrei, banii tai, masina ta, nu incerc sa te conving nici ca sunt 10% nici ca masina devine bolid. Cand ajungi in Bucuresti da-mi un semn sau, da-i lui Basti in Ploiesti. Stau in Voluntari in drumul tau cand intri in Bucuresti, rupi 15 minute din timpul tau si ne dam cu amandoua masinile, tu o conduci pe a ta iar eu pe a mea. Apoi spui daca simti diferenta intre masini! Si daca nu simti diferenta, facem si schimb de masini. Daca nu esti sofer de weekend si nu pari sa fii, o sa simti diferenta dintre masini. Ca sunt 5 %, 10%... conteaza? Important e rezultatul Right, putini oameni cinstiti in lumea asta desi si cinstea poate avea motive ascunse Am vazut pe youtube in filmulet cu unul care pune becuri led in faruri la tipii de la led it up, un film in care iti dai seama ca omul nu te minte dar nici nu iti spune adevarul
  8. Am telefonat la o persoana care face resoftari la Bacau, si foarte cinstit, aceasta mi-a confirmat ca la un motor aspirat se pot castiga in jur de 5 cp, care nu se prea se simt, si ca nu merita sa fac aceasta cheltuiala. Incredibil dar mai sunt si meseriasi cinsiti, jos palaria! Mi-a spus deasemenea, ca merita doar in cazul motoarelor mai mici, pentru a acoperi puterea consumata de aerul conditionat.
  9. Aici ai dreptate. Dar poate nu pusca nimic in garantie avand in vedere ca fac max 15000/ an. Chestia cu foaia ar trebui sa fie motiv bun dupa garantie daca se intampla ceva. Eu de asa ceva am nevoie. Nu sunt dispus ca dupa 5-6 ani sa fiu nevoit sa bag mai multi bani in ea decat unul care are o masina uzata de 15 ani. Cu ce aer de superioritate ar zice unii: Ti-am zis ca nu merita noua!, mai bine luai un Audi de dincolo. Esti fraier
  10. Mie problema ta mi se pare foarte simpla. Suspicionezi un defect, care nu te impiedica sa folosesti masina dar care te face sa te gandesti la defecte viitoare, eventual catastrofale. Reprezentanta ti-a spus din gura ca e un zgomot normal si sa dai inainte, masina nu are niciun defect. Ai 2 optiuni: fie sa te duci la un dealer serios si sa insisti sa-ti consemneze reclamatia si sa-ti si ofere un raspuns scris la ea (bagi la dosar si pastrezi pina expira garantia), fie faci pe cont propriu o expertiza extrajudiciara care sa demonstreze ca masina e defecta, periculoasa sau ce s-o mai putea demonstra. Mie optiunea 2 mi se pare usor inutila in acest moment daca zgomotele nu sunt deranjante, intruzive, ascutite. In practica exista exemple de ambele parti: si cu zgomote care cu insistenta s-au dovedit defecte si cu iluzii auditive sau zgomote normale. Totusi, e ciudat faptul ca dealerul nu a facut nimic scris. Eu de cite ori ma duceam la DAB Auto (si am fost si acum dar cu alta marca) mi se punea o hartie in fata in care mi se solicita sa scriu ce e in neregula cu masina si la ridicare primeam hartia inapoi cu rezolutie: s-a remediat sau nu se confirma. Chill and enjoy.
  11. Nu asta era ideea, ci daca se cunoaste cumva problema. Pe incercari prin diferite reprezentante nu prea imi convine. Ideea e sa fie consemnata undeva. Daca totusi doar un lot e cu probleme si nu stie nimeni, sau sa fie prea putine feedbackuri incat cineva sa le ia in considerare? Daca e totusi o solutie simpla...
  12. Scrie cu incredere, vei fi redirectat catre o reprezentanta.
  13. Sau poate ar trebui sa scriem direct la Hyundai Koreea. Sigur nu sunt straini de problema. Nu stiu daca ii ok sa ne pierdem vremea luand la rand reprezentantentele si sa primim diferite raspunsuri care poate nu au treaba cu realitatea.
  14. Salut, In marsarier intra OK, n-am avut probleme. Singura a fost cu revenirea din tr a 5-a care din fericire s-a rezolvat. Sper sa nu mai apara si altele...
  15. Yesterday
  16. Salut, Eu am avut aceeași problema la începutul anului si as vrea sa știu dacă ai probleme cu întratul în marșarier, la mine de la prima încercare de când am luat masina am avut probleme cu asta, și vad ca, în ciuda tuturor reglajelor, și înlocuit furca aia de ai schimbat bucsa, tot rau întra în marșarier (ce e drept mai puțin și în mod aleator). Eu sunt frustrat de faptul ca întra aiurea rau în comparație cu alte mașini mai puțin pretențioase, în comparație cu kona lu fratemiu și altele mai vechi și chinuite.
  17. Am văzut ca in Oradea sunt doua reprezentate Hyundai, La Tiriac nu ai încercat sa mergi?
  18. Eu știu ca pe hârtia cu probleme existente sesizate de proprietar, la predarea mașinii la revizie, era înscrisa problema cu zgomotul de lanț. Acum am verificat hârtiile de acasă și pe ele nu am nimic. Ai dreptate, ar trebui sa ii punem sa scrie undeva unde nu pot face pierduta, baza de date, hârtia, șamd. Dar asta tot nu va opri zgomotele... Nici nu știu unde sa merg cu mașina, un service mai de doamne ajuta, sau toți sunt din aceeași mama și nu știu decât sa încaseze. Vorba cuiva, auzită mai demult, nu mai sunt mecanici ci doar înlocuitori de piese. Dacă calculatorul nu le spune defectul ei nu mai știu sa diagnosticheze.
  19. 110 lei ora de manopera in reprezentanta este foarte ok. Cred ca acolo o sa ma duc si eu, tot cu consumabilele mele, pentru ca vreau sa fac o si o verificare ca la carte a masinii.
  20. "Asa fac toate" sau " am si eu xx marca si face la fel" sun raspunsurile care le-am primit si eu. Sunt de acord dar in primii 3000-4000 km de ce nu a facut? Chiar nu exista un raspuns tehnic? Toata lumea da vina pe ulei, pe intinzator, ba pe solenoid... Eu zic ca trebuie semnalata in pasaportul service defectiunea, apoi daca crapa motorul dupa garantie sa o repare reprezentanta pe banii ei. Legat de revizii: o suma de aproape 1000 lei am platit si eu. Super. La un diesel faceam 2 revizii de banii astia sau 3 daca ma murdaream pe maini. Sau poate mai bine mergeam pe un Logan cinstit
  21. 2.8 ore cred si pe undeva pe la 22 E. Stiu ca strict manopera parca a facut 306 sau 308 lei cu TVA. Norma de revizie 2.8 ore
  22. Dan B

    PILOT AUTOMAT

    TE SFĂTUIESC SĂ MERGI LA O REPREZENTANȚĂ HYUNDAI ...
  23. martinbucsa

    PILOT AUTOMAT

    AM INSTALAT PE UN HYUNDAI IX 35 PILOT AUTOMAT,DAR AM UN CABLU CARE NU STIU UNDE VINE INSTALAT, DACA MA POATE CINEVA AJUTA SA- MI SPUNA, EVENTUAL ARATE UNDE VINE PUS.
  24. Last week
  25. Dupa un tur Bacau - Sebes - Transalpina - Ramnicu Valcea - Curtea de Arges - Vidraru - Transfagarasan - Bacau, in care Elantra s-a comportat excelent, am considerat ca merita difuzoare mai de calitate decat cele de serie, si in consecinta am comandat un set de difuzoare coaxiale Focal pentru spate si un set Focal cu wf + tw +cross. cu o atenuare de 12 db/oct. pentru fata. Au sosit dupa o saptamana si mi-au trebuit cateva zile sa le montez, dar satisfactia este mare pentru ca am reusit sa o fac fara sa modific instalatia masinii iar calitatea sonora a crescut.
  1. Load more activity

Announcements

×
×
  • Create New...