Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Din pacate nu ma pot pronunta pentru anul acesta - in Bucuresti a fost doar 1 zi de zapada, iar pe la munte am mers doar ziua pe ninsoare. Insa, in conditiile acestea, eu sunt multumim de ele. Pe ploaie nu ma plang. Intr-adevar, cand a nins in Bucuresti si am aprins farurile nu s-a topit nimic, am curatat eu cu o perie
  3. Adica tu scrii pe forum ca sa ne intrebi ce defectiuni are masina ta? Poate fi orice, amortizoare slabe, arcuri rupte, cauciucuri proaste, uzate sau pur si simplu un stil de pilotaj defectuos sau neadaptat la conditiile de drum. Pe forum noi putem sa ne dam cu parearea dar nu avem cum sa stim. Dejantarea este semn de cauciucuri neconforme, prea intinse sau prea late sau cu peretele rupt. De unde sa stim? Imi pare rau de ce ai patit dar nu cred ca aici poti primi ajutor. Si nu uita ca Tucsonul e un automobil greu - 1800 de kg la gol - si cu centrul de greutate foarte sus deci cauciucurile si suspensia trebuie sa fie tip top si nici asa nu-i place sa fie abuzat pe viraje, nu are nimic dintr-o masina sport. Nu in ultimul rind spatele mai poate derapa si inca violent daca se blocheaza diferentialul spate sau cuplajul central. Sistemul TOD de la JM este foarte evoluat si in principiu foarte fiabil, dar daca masina e second, poate fi orice stricat in ea.
  4. Buna seara la toata lumea ! Tin sa impartasesc cu voi experienta de ieri cand aproape era sa murim. Cateva secunde ne mai desparteau. Cu familia in masina, intr-o curba la stanga pe care nu am abordat-o cu mai mult de 50-60 km/h , a fugit spatele catre exteriorul curbei, masina s-a intors la 360 grade, am intrat pe contrasens si ne-am oprit pe camp in apropierea drumului dupa ce am trecut si de santul soselei. Noroc ca nu era nimeni pe contrasens. Totul s-a intamplat in 3 secunde. Masina nu a avut nici macar o zgarietura. Toti eram bine dupa eveniment dar foarte speriati. Am dejantat cele 2 cauciucuri de pe partea dreapta a masinii. Am reusit sa ne descurcam si le-am dus la o vulcanizare din apropiere si ne-am continuat drumul. La intoarcere mentionez ca in curbe nu intram cu mai mult de 30 km/h. Senzatie de balans si accentuata si de codul portocaliu de vant. Masina : Tucson, 2.0 CRDi, 4WD, cutie automata, achizitionata anul trecut dar care acum a vazut un drum mai lung. Rog cei priceputi sa imi zica care sunt cauzele, ce ar trebui schimbat sau ce ar trebui urmarit si ce ar trebui evitat. De unde apare senzatia de balans ? Bucse, Bari de torsiune, Amortizoare ? Multumesc!
  5. Și eu am luat de la ei Cruz pentru Ioniq. Sunt OK, eu le-am pus și dat jos singur de mai multe ori, nu se vad urme.
  6. Nu inteleg care e problema ca au 3 ani? Crezi ca luandu-le din magazin sunt facute in 2020?
  7. bumbul

    Ambreiaj i40

    Am găsit la băiatul asta, cu traducerea din google, ca piesa asta era vinovata pentru intratul greu în viteze la el. https://www.drive2.ru/l/540295067160543362/
  8. https://www.portbagaje.ro/ Lânăriei 93. Magazin cu personal care știe ce are de făcut. Au mai multe produse de la diferite firme, calități, preturi. Pe alese pentru toate buzunarele. Montajul se face pe loc. Nu demontează, nu găuresc nimic. Manopera inclusa în preț. Cu stima.
  9. Uite un tavarasi cu o super scula.... https://www.drive2.ru/l/494290126264860933 Si inca unul https://www.drive2.ru/l/4543904 PS. Mihaimatei dacă faci comanda de claxon, pune.ma și pe mine la socoteala.
  10. Imi curge si mie radiatorul de apa. Am pus ceva prafuri dar tot imi mai picura putin. L-as schimba dar nu sunt in clar daca trebuie demontat si radiatorul de clima cum zic unii sau pot sa-l scot doar pe cel de apa cum zic alti mecanici. Nu l-as scoate si pe cel de clima pentru ca s-ar putea deteriora si el si in plus trebuie reumpluta instalatia cu freon, deci alta distractie. Ati demontat careva doar radiatorul de apa (antigel)?
  11. Yesterday
  12. Poti da mai multe detalii, gen website, pret?
  13. Buna ziua, Avand in vedere ca au o vechime de 3 ani, va pot oferi 300 lei pentru barele de Hyundai Accent cu conditia sa nu fie lovite/deformare/zgariate si sa aveti cheia. Daca sunt interesat astept raspunsul dumneavoastra. Plata se face pe loc in momentul in care ne intalnim.
  14. https://targuldepiese.ro/piese-auto-hyundai-i40-vf-1-7-crdi-diesel-136-cai/55575/grupe/
  15. Problema de la caloriferul din habitaclu. Este undeva in bord si trebuie dat bordul jos pentru a fi schimbat.
  16. Last week
  17. Nu e obligatoriu dar daca il ai e mai usor, experienta recenta a mea din octombrie, cumparare masina si inmatriculat definitiv in 3 zile cu programari facute online si formulare luate de pe site.
  18. Ok, deci dacă downloadez formularul corect e ok. Am văzut pe site la drpciv unul însă n-am înțeles dacă e model sau obligatoriu
  19. Cauta pe site la DRPCIV ca nu trebuie sa fii academician sa intelegi. E un contract intr-o forma standardizata, prin lege, care are rubricatie pentru autoritati ca sa nu-ti mai dea certificate si stampile pe hartii separate.
  20. Înțeleg literele, cuvintele luate separat, însă nu și împreună ... Sunt analfabet funcțional. Ce înseamnă contract in forma reglementata?
  21. Contract sau factura, daca contractul e in forma reglementata nu mai ai nevoie de stampile de la fisc pe fisa.
  22. Eu am un joie de se rotește, e cel pana la 18kg și cu isofix. Montat în spate stânga. Fimea, care e destul de lunga ptr vârstă ei, sta foarte comod, dar când e cu spatele la drum sta turcește ca nu ar avea altfel loc.
  23. Revin cu întrebarea dacă merita sa pui leduri din punct de vedere al vizibilității?Pe timp de ploaie, zăpadă iarna ati avut probleme sa se murdărească farurile și sa nu mai vedeti (lipsa spalatoarelor de faruri și căldură emanata de halogene care cică usucă geamu de afara)?Va rog sa ma ajutati cu un răspuns ptr ca eu conduc foarte mult noapte și orice îmbunătățire ar fi binevenita. Mulțumesc
  24. PS. Ce inseamna asta? "7) Documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului în forma prevăzută de lege la data dobândirii dreptului de proprietate, în original şi în copie."
  25. LA punctul 9 cere o chestie care inca nu am inteles ce inseamna.... sper ca e echivalentul certificatului de conformitate european. Arata fix la fel, doar titlul si limba difera. Iar la punctul 10 si 12 e etapa de la RAR, care am inteles ca se fac impreuna. La 10 verifica daca masina corespunde cu CIV-ul si aplica nu stiu ce vigneta de secretizare, iar cel de la 12 (primul ITP romanesc practic) e musai sa fie facut la RAR. Cumva partea astea seamana cu procedura de aici, doar ca aici inspectia asta tehnica se face INAINTE de vanzare, si nu dupa (se verifica si baza de date de masini furate, kilometrajul real din bazele de date, etc. Iti elibereaza un formular care reprezinta si un control tehnic si cererea de inmatriculare (cunoscut aici ca "formularul roz", pe care iti iei o stampila si de la asigurator si apoi cu ea inscrii masina.
  26. Ce RAR? Uite concret cu ce te duci la inmatriculare: https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab1302cfa4e9422012c2b81
  1. Load more activity

Announcements

×
×
  • Create New...