Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Desi inca mai este putin iz de iarna cel putin dimineata zilele trecute am montat Michelinurile. Sint exceptionale. Directia, zgomotul, felul cum simti masina, frinarea totul este net superior celor dinainte ( Hankook).
  3. Last week
  4. rezolvata problema senzorului la reprezentanta, cost 535 lei. a fost rupt de "meseriasul" de la vulcanizare.
  5. Alinutz

    Xenon aftermarket

    pare mi se ca bat usor mai.bine decat philipsurile originale(4500k)..dar cu siguranță arata mult mai bine(6000k)
  6. Unele filtre au pompa manuala de aerisire/amorsare. Asta nu are, are doar decantor de apa dedesubt.
  7. Salutare Marius. Uite o poza cu fultrul meu de motorina. Nu imi dau seama unde ar trebui sa apas.
  8. Am o vaga presimtire ca vorbim totusi de acelasi tip de filtru - macar dpdv al constructie - iar in baza acestei afirmatii-presupuneri, va anunt ca exista o modalitate de amorsare manuala a filtrului, ba chiar si una care va poate ajuta la drenarea apei. Nu trebuie sa ametiti ECU cu pusul contactului, plus ca in mod normal cine va schimba filtrul trebuie sa vi-l si amorseze pe cel nou, desigur fara ajutorul contactului. Daca nu se intampla asta, schimbati si service-ul, nu doar filtrul. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa apsati partea superioara a ansamblului pana cand se intareste. Daca nu se intampla asta, inseamna ca pe undeva nu este bine conectat filtrul. Abia dupa ce se realizeaza asta se poate porni motorul. Nicidecum inainte, nicidecum pentru a face asta, cel putin din punctul meu de vedere.
  9. La masina anterioara cu motor in V si racire pe aer am pus Bosch in 4 electrozi, nu stiu daca mai sunt de actualitate sau nu. Unii zic ca cele cu plasma ar fi mai bune, dar nu am gasit studii concludente pe tema asta. Sincer nu cred ca exista o marca cea mai buna, cum nici nu cred ca cele OEM sunt garantate sa nu aiba vreo problema - oricand se pot strica si alea, stati fara grija. Totul este la noroc, insa da, asa imi amintesc si eu de pe forum, ca Hyundai vine cu NKG la benzina si Bosch la motorina, insa in ultimul caz e un alt timp de bujie. Ce vremuri frumoase insa am prins cand imi curatam si reglam bujiile
  10. Buna ziua! Stiu eu un eletrician care schimba senzor in Cluj. Dupa 5 ani si 40.000 km senzorul cumparat de la Dyno, si montat de acest electrician, inca nu a dat semne de oboseala.
  11. Pai din ce am inteles a aparut noul up-date, dar inca nu am dat de el. Daca il instalez revin cu detalii.
  12. Sablare de finete (bicarbonat de sodiu) sau de profunzime (oxid de aluminiu) pentru metal, aluminiu, magneziu.PowderCoating - vopsire electrostatica orice material metal, aluminiu sau aliaje cu scule profesionale de ultima ora in culori normale sau speciale (cromare, satinare, candy, vopsele rezistente la temperaturi inalte, etc).Vopseaua de acest gen este foarte rezistenta la actiuni mecanice si termice, are o textura de sticla, nu exista scursuri sau lac, se aplica foarte repede, costuri reduse comparativ cu vopsirea uzuala.PRETURI DECENTE si STANDARDE RIDICATE.preturi orientative pentru un set de 4 jante si pot varia in functie de complexitatea lucrarii (sablat + vopsit electrostatic + calire la cuptor).preturi orientative, pot varia in functie de complexitatea lucrarii (sablat + vopsit electrostatic + calire la cuptor+reconditionare).JANTE TABLA (pret pentru set de 4):- 13”, 14”, 15” - 400 lei- 16” - 400 leiJANTE ALIAJ (pret pentru set de 4):- 13”, 14”, 15” - 500 lei- 16” - 550 lei- 17" - 600 lei- 18" - 700 lei- 19" - 800 lei- 20" - 900 lei-21"+ 1000leiOptional strat aditional de lac electrostatic pentru protectie si stralucire deosebita + 50 lei / setDiamond Cut (include sablat + recondiționat + vopsit electrostatic + Diamond Cut + Lac electrostatic cu protecție anti UV)- 15″ - 1050 RON- 16”- 1100 RON- 17”- 1250 RON- 18”- 1350 RON- 19”- 1450 RON- 20”- 1550 RON- 21”+ - 1650 RONOptional strat aditional de lac electrostatic pentru protectia buzelor polishate + 50 lei / setETRIERI + SUPORTI:- Fata 350 lei- Fata+spate 600 leiVopseaua este de o duritate incredibila si este pe VIATA ! Avem experienta a peste 1000 de seturi de jante si multe alte elemente reconditionate !Vizitati-ne pe facebook pentru a vedea toate lucrarile noastre !https://srzpowdercoating.ro/https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms Adresa: https://goo.gl/maps/9mXFTXCwdhnuHdkE8 
  13. Salutare. Daca poate sa imi zica sau daca s-a lovit cineva de aceeasi situatie, cum ar fi mai ok sa procedez in speta de mai jos. Datele problemei sunt ca urmeaza sa imi vina un i30, dar inca nu au dat drumul la Rabla si nici masina nu a ajuns inca in tara. Pe de alta parte, cam in acelasi timp, mi-am introdus actele sa imi schimb domiciliul din Buzau in Bucuresti, dar sunt niste probleme la ei si se cam amana eliberarea noii carti de identitate. Ideea initiala era sa imi iasa pana vine masina, ca sa o pot inmatricula direct in Buc. Este posibil sa o tin cu numere rosii (stiu ca e o perioada maxima de 90 de zile) pana iese noul buletin, ca sa o pot inscrie la noua adresa sau sunt si alte obligatii? Ce formalitati ar mai trebui facute? Dealerul zice ca nu ar fi probleme, dar vreau sa fiu pregatit si sa nu fie nevoie sa umblu inutil pe la institutii dupa acte. Sper ca m-am exprimat cat de cat inteligibil. Merci anticipat pt raspunsuri.
  14. Comunicatul ANPC se gaseste destul de usor pe Google, in el apar toate cele 5500 si ceva de serii. N-am primit inca scrisoarea de la HAR, mai mult ca sigur ca nu o voi astepta pentru a ma programa la service.
  15. Obositu'

    Schimbul bujiilor

    Pai bujiile trebuie sa corespunda in primul rand la diametrul si lungimea filetului; in al doilea la valoarea termica (cu cat e motorul mai "performant", cu atat bujia trebuie sa fie mai "rece" (deoarece in functionare izolatorul trebuie sa aibe o temperatura medie in gama 300-500 grd Celsius (parca), ceea ce realizeaza autocuratirea lui; prea putin (bujie prea rece), se depune funingine care degradeaza functionarea ("mananca" din energia care ar trebui sa produca scanteia); prea mult, amestecul se aprinde la contactul cu bujia, (prematur) si chestia asta compromite functionarea corecta, detonatii, supraincalzire, risc de defectare). Marca poate (eventual) reflecta calitatea (daca nu e "contrafacuta"!)..... Am mai pomenit de distanta (jocul) intre electrozi, care se mareste din cauza milioanelor de scantei produse in functionarea (normala); o valoare mai mare "prinde" un volum mai mare de amestec, insa cere si o tensiune mai mare=solicitare a izolatiei pe circuitele de inalta tensiune=risc de defectare... De-aia recomanda producatorul schimbarea bujiilor (relativ ieftine) si nu mersul pana "crapa" altceva (gen bobina de inductie), care e si mai scumpa si poate surveni la momentul (foarte) nepotrivit, de exemplu cand incercati o depasire...... Bafta!
  16. In caz ca intereseaza pe cineva, dupa schimbul filtrului de motorina (pt cei care au pornire la buton) se pune contactul de cateva ori (prin apasarea butonului de Start, fara a tine piciorul pe frana) si apoi masina va porni fara probleme. Aerisirea circuitului de alimentare se face automat.
  17. Sigur - mergi si fa o scanare de defecte si niste loguri, de preferat cu un scanner Hyundai. Apoi postezi aici si ne dam cu parerea.
  18. Va salut! Santa fe 2.0 crdi 2001. Intotdeauna a pornit destul de rapid. Intr-o zi a invartit cam mult, ceea ce mi-a dat de gandit. Am facut un drum foarte scurt. A doua zi, la fel, a pornit mai greuț. Dupa vreo 4 km s-a oprit brusc in drum. Am repornit-o, a mers 2 minute si s-a oprit iar. Am mai incercat s-o pornesc, mai pornea cateva secunde si murea apoi n-a mai pornit. Dupa ce s-a racit motorul (o ora de stat), am pornit-o si am adus-o acasa (4-5km). De cate ori am mai pornit-o, porneste la o cheie lunga, iar cand motorul ajunge la circa 75 grade (termometrul bagat in vasul de expansiune), motorul se opreste. Daca o repornesc asa calda, merge 1-2 minute si iar se opreste. Important de mentionat e ca, cand s-a oprit prima oara s-a aprins martorul check si a ramas aprins. Dupa ce s-a racit motorul, pe drum la intoarcere a disparut martorul check. Acasa cand am incalzit-o si s-a oprit iar motorul , s-a reaprins martorul check. In esenta : - Santa Fe 2.0 crdi, motorina din aceeasi sursa mereu, baterie foarte buna, alternatorul incarca. - Cand se incalzeste motorul (75-80 grade temperatura apei din vas expansiune), se opreste brusc. O repornesc, merge 1-2 min si se opreste iar. - Martor check aprins - Daca las motorul sa se raceasca, functioneaza pana se incalzeste iar. - Motorul merge rotund Ma ajuta careva? Multumesc!
  19. Salut! Inteleg ca acum apar logourile posturilor de radio? Am Tucson 2019 sistem fara navigatie.
  20. Earlier
  21. Dupa ce am facut test drive cu 1,6 T 180 CP 250 Nm si 2,0 HDI 180 CP 400 Nm am ramas la cel din urma. Numai bine tuturor!
  22. Am sa vin tot eu cu răspunsul la întrebarea mea Rulmentul la compresorul de clima de la 2.0 CRDI are dimensiunile 30x52x22 (interior/exterior/latime) Am găsit echivalent de la Nachi Toate cele bune!
  23. newbee

    Noul Tucson

    Eu am primit acum vreo 2 zile o scrisoare de la HAR si am gasit si un comunicat de la ANPC. Sunt vreo 5500 serii de Tucson TLE. Se schimba cablajul modul ABS si, la masinile cu frana electrica, se face o resoftare. Am sunat la service si am facut deja programare pentru operatiune.
  24. Eram din intamplare pe site-ul Hyundai Romania cand mi-a sarit in ochi o campanie de recall pentru Tucson TLe, din cate stiti voi este cel produs intre anii 2015-2018? Pomenea de nu stiu ce revizuire a cablajului modulului ABS, las mai jos articolul complet. https://www.hyundai-motor.ro/hyundai-info/comunicate-de-presa/2021/aprilie/campanie-de-rechemare-in-service-recall-aflata-in-derulare-in-reteaua-hyundai-auto-romania-01-04
  25. Salut ! Daca faci multi km , multe drumuri lungi ,autostrada diesel clar . Daca mergi putin drumuri scurte si mult oras benzina . Trapa din punctul meu de vedere este un moft pe care si cei care o au o folosesc putin. In timp poate da batai de cap ,zgomote plus intretinere periodica . Scuze de offtopic
  26. laurg73

    Kona Electric

    Dintre proprietarii mai vechi, este cineva care si-a montat frunk-ul deasupra motorului, merită? Pentru cei ce nu stiu ce este, aici sunt modelele: https://www.frunk.at/ https://www.ebay.de/itm/Frunk-fuer-Hyundai-Kona-Electric-Elektro-EV-Zubehoer-Zufriedenheitsgarantie-/264590434429 Sau varianta cea mai ieftina cu montatul suportului din portbagaj https://www.speakev.com/threads/kona-gets-a-frunk.127544/
  1. Load more activity

Announcements

×
×
  • Create New...