Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. bumbul

    plan revizie i40

    Apropos, ce ulei bagi de 53 lei pe litru (38 shell +15 lei pentru "ala bun" ) ?
  3. cipelantra

    New Elantra

    La Elantra, din fabrica amortizoarele din spate au 60% eficienta. Asa ca, la 50% au doar 20% uzura.
  4. dvoncu

    New Elantra

    Problema acestui switch are in spate o luuuunga istorie, inca de pe vremea Tucsonului JM (ce vremuri) si s-a discutat atunci in topicul dedicat. E un intrerupator de 50 de lei care mai cedeaza.
  5. yozo

    New Elantra

    eu asa stiu ca daca sunt sub 50% se schimba pe garantie, am avut o problema la i30 cu flansa de la un amortizor care la denivelari zgomotul produs era cel de amortizor dus dar la asa numita testare de amortizoare a iesit undeva 75% spatele si fata 85% iar cel de la garanti a spus ca daca valoare era sub 50% se schimba pe garantie.
  6. buge

    New Elantra

    Nu mai am garantie. Intrebarea era daca la sub 50% trebuie schimbate sau nu . E limita de timp , km sau test ?
  7. cipelantra

    New Elantra

    Nu.ti schimba amortizoarele pe garantie decat daca curg.
  8. buge

    New Elantra

    ok, ideea e ca dupa 5 ani eficienta la amortizare a scazut sub 50% . Lasam asa , sau schimbam amortizorele de pe spate? Eu am vazut pe monitor , serviceul n-a pomenit de vreo problema si nici nu mi-a dat vreun raport. Si inca o problema, am 52.000 km (5 ani) si n-am schimbat bujiile. La cati km trebuie schimbate?
  9. Treaba e sigura? Adica in sensul ca nu bubuie ceva, nu daca se face sau nu.
  10. Tocmai ce am citit si eu in presa, vizavi de eforturile de dezvoltare a infrastructurii pentru masini electrice in Romania - laudabil as spune: https://0-100.ro/2020/07/09/romania-continua-eforturile-pro-masini-electrice-mai-mult-ca-niciodata-in-pofida-pandemiei-prima-statie-de-150-kw-plus-noi-jucatori-puternici-in-piata/
  11. marius.zadara

    New Elantra

    Nuuu din nou , Va rog io' frumos, nu mai ziceti de teste de amortizoare, am obosit de cand tot repet: nu egzista asa ceva! nu da nimeni jos amortizorul de pe masina sa vi-l testeze, doar asa poti vorbi de un test de amortizor. A, ca faci test de suspensie (amortizoare + stuff), e cu totul altceva, dar e de suspensie in totalitatea ei ... Va rog io' frumos, nu va mai lasati asa usor manipulati in service! E pt binele tuturor.
  12. buge

    New Elantra

    Erau 2 erori : una de baterie slaba, tocmai ce am inlocuit bateria si cea cu switchul de la pedala de frana , care zic cei de la service ca ar fi determinat aprinderea becului ESP.Partea interesanta a fost la testul de amortizoare, unul din cele de pe spate a coborat sub 50% eficienta, 47 mai exact.Ele de noi erau pe la 55%.Cele pe fata inca sunt in jur de 85%.Interensat a fost ca dupa mine a facut test o elantra AD si pe fata erau pe la 75%, iar spatele abia trecea de 50% (undeva la 52% , 54%).
  13. marius.zadara

    New Elantra

    Cred ca e prima oara cand aud de acel switch ca avand probleme, de obicei cedeaza cel de ambreaj - chiar subsemnatul a avut probleme cu el. Acum, sigur ca nu contrazic tester-ul, dar tester-ul ala poate aprinde orice martor din bord, esti 100% convins ca switch-ul ala este de vina? Eu am vazut la mine cum cupla AC din tester fara sa interactionez cu butonul aferent, de aceea zic. Senzorii ABS fusera testati? Ca si aia "e cu cantec" ... Si parca sa zic ca mai degraba as inclina catre ei decat un switch care cel putin la mine nu a cedat in aproape 14 ani. Inca Dar repet, departe de mine intentia de a contrazice tester-ul, insa cazuri cand s-a crezut ca de vina este X si s-a dovedit de fapt ca este Y au mai fost si vor mai fi ... Sa nu fie si la tine asa ceva, de-asta zic.
  14. buge

    New Elantra

    Apropo de martorul ESP care la mine s-a aprins a 2-a oara in mers. Astazi am facut revizia de 5 ani si am pus masina pe tester. ESP-ul se aprinde de la "switch pedala frana".A ramas sa faca comanda si sa-l schimb. Voi ati avut probleme cu acest switch ?
  15. Last week
  16. marius.zadara

    Fotografie

    Comentati voi cum credeti de cuviinta, eu practic am ramas fara cuvinte ... Sursa: instagram. Drepturile rezervate autorilor.
  17. E mai bine asa, sa ti-o schimbe cu totul decat sa ti-o repare. Acea piese mica crede-ma ca te va tine pana cand masina va iesi din garantie, mai ca as pune pariu ca imediat in ziua urmatoare - sigur, departe de mine gandul de a cobi, dar au mai fost cazuri ... Cat despre acel joc, nu il vei putea elimina niciodata, e din constructie + ulitele patriei + Dorei + ce-mai-vrei-tu, dar poti intr-adevar sa il atenuezi - vezi celebra, faimoasa si mirobolanta bucsa de teflon de la Accent ...
  18. marius.zadara

    plan revizie i40

    Nu sunt recomandate. Are uleiul destule.
  19. bumbul

    plan revizie i40

    Daca ar fi sa schimb producătorul/modelul de ulei, as merge pe motul 8100 xclean+, care costa 42 lei/1 litru sau 189 lei/5l, deci nu e vorba de bani. Nici nu imi place sa experimentez cate un producator de ulei la fiecare ciclu. Apropo, ați folosit solutii de spalare la interior, la schimburile de ulei? Shell chiar nu consider ca este un ulei din categoria ieftina (vezi ulei oem opel 15 lei /1 litru).
  20. Gabi C

    Noul Tucson

    Saptaminile astea am " experimentat" si eu prima experienta neplacuta cu al meu Tucson. De vreo luna cred sesizez la manevre pe loc ( virare pe loc stinga dreapta) un fel de zgomot infundat ca si cum ar fi un oarecare joc in coloana de directie.Am fost la service aici si imi vor schimba spun ei " steering box" - cred ca se refera la coloana de directie . Au spus ca e o piesa mica ce da acest joc dar nu se complica si schimba tot. Pe garantie.
  21. Prezint celor carora li s-au terminat etichetele de revizii din pasaportul de service solutia salvatoare mai jos. A se tai dupa conturul exterior si ajusta dupa nevoie. Etichete revizii.pdf
  22. marius.zadara

    plan revizie i40

    Pai ceva imi da cu virgula: grupa a 4-a (presupun ca e o chestie tare, m-ai pierdut imediat dupa 'grupa'), GTL & stuff si totusi nu-i prea vezi prin rafturi - serios acum, or fi ei prezenti, dar virtual, eu n-am mai vazut un bidon de ulei Shell de cand ... nici nu mai stiu practic, de foarte mult timp oricum. Si toate minunatiile astea combinate si totusi clienti nemultumiti de prestanta? Nooo, ceva e putred la mijloc. Daca as avea motorul pe benzina, poate (repet, poate) as mai pune de la ei V-Power, dar ulei ... no-no, prefer +15 RON/litru si iau sortimentul cu care am obisnuit-o si cu care se impaca foarte bine ... Oricum si orice-ar fi, bafta la revizii si tine-ti aproape
  23. Modelul cu cutia de viteze 6iMT nu are pedala de ambreiaj? Asta înseamnă 6iMT lipsa pedalei de ambreiaj sau mă înșel?
  24. nats

    plan revizie i40

    Shell exista si inca prinde bine pe piata. Nu sunt multi producatori care au trecut pe Gas to Liquids Technology (GTL), care se apropie bine de grupa a 4-a a uleiurilor. Mie nu mi s-a parut spectaculos, dupa ce l-am folosit 2 schimburi, asa ca am trecut pe Total - tot 2 schimburi. Dupa preferinte, coane Fanica!
  25. nats

    plan revizie i40

    Tot de la targuldepiese.ro: filtru aer Bosch 32 lei, Hengst 37 lei. Filtru de polen: Mann 34 lei, Hengst 37 lei, Bosch 39 lei. Filtrele de combustibil si ulei sunt ok (eu am ales pt ulei Kia si este tot Mahle in cutie, luat de la King Auto). Ulei Shell, daca tii mortis, 35 lei/litrul http://www.evolube.ro/ulei-de-motor-pentru-autoturisme/shell-helix-ultra-ect-5w30-1l sau recomandat Hyundai, la 38 lei/litrul http://www.evolube.ro/ulei-de-motor-pentru-autoturisme/ulei-motor-shell-helix-ultra-hyundai-ect-ah-5w-30-1l, dar ai grija sa fie cu PurePlus (la fel de bine poti sa bagi Mobil 1 sau Total Quartz Ineo MC3 - care este trecut si in cartea masinii - sau LL 5W30). Nu stiu la cati km schimbi tu filtrele de aer si polen, dar eu sunt convins ca un Bosch / Mann / Hengst schimbat la 7500 km e mai bun pentru motor, debitmetru, turbo si plamani decat un Mahle schimbat la 15000 km. E doar o parere, nimic mai mult. Toate cele bune!
  26. nats

    plan revizie i40

    Asa zic si eu de ceva timp: in loc sa pun Mahle / Knecht si sa le tin 15000 km, in aceiasi bani iau 2 filtre Hengst si le schimb la 7500 km. Vorbesc de filtrul de aer si polen.
  27. Pe fisa dyno printata este inclusiv si puterea masurata la roata...si la motor, si corrected..insa cand vorbim in industria auto de putere ( inclusiv cea mentionata de fabricant ) vorbesti de cea masurata la motor. Daca aveam 200 cp faceam si upgrade la frane, insa este o masina mult prea lenta astfel incat sa nu fie nevoie de acest upgrade, iar la racirea franelor nu am de ce sa ma gandesc pt ca nu este masina de circuit si am si jante pe 18. Am avut 3 masini modificate stage 2 / 2+ si unde a fost necesar am schimbat tot, inclusiv kevlar pe ambreiaj, intercooler, furtune siliconice, axa cu came, diametru evacuare, traseu admisie, frane, furtune frana, lichid de frana, turbo, injectoare, senzor map, etc.. Daca ma poate ajuta cineva cu diferentele de care sunt interesat as aprecia tare mult, daca nu, as dori sa ramanem on topic ; nu vreau sa fac din rahat bici sau masina de raliu ; vreau ~ 150-160 cp daca este realizabil din aceasta modificare, intrucat sper ca internele sunt la fel ca cea de 136 si este fezabil target`ul meu. Din cautarile mele deduc ca turbina ar fi aceeasi la ambele motorizari, pt ca vad ca sunt aceleasi coduri OE mentionate. https://www.euspares.co.uk/parts-catalog/turbocharger-10972/hyundai/i40/i40-cw-vf/10622-1-7-crdi https://www.euspares.co.uk/parts-catalog/turbocharger-10972/hyundai/i40/i40-cw-vf/10623-1-7-crdi
  1. Load more activity

Announcements

×
×
  • Create New...